quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Zie hier de toekomstige vuilnismannen van Nederland.
Sommige mensen kunnen alleen hun opleiding danwel baan gebruiken om te zeuren, laat ze maar want ze komen nergens. Ze missen andere vitale kenmerken om ooit echt te slagen in het leven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, de ene helft doet VWO en de andere helft Havo. Toekomstige vuilnismannen hoor
.
Je spreekt zeker uit ervaring? Je kan nieteens een usericon e.d. instellen manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:21 schreef dady het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen alleen hun opleiding danwel baan gebruiken om te zeuren, laat ze maar want ze komen nergens. Ze missen andere vitale kenmerken om ooit echt te slagen in het leven.
Ja, ik spreek uit ervaring zit namelijk op het VWO, en daar stikt het van die mongolen. En over me usericon daar ben ik te lui voor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je spreekt zeker uit ervaring? Je kan nieteens een usericon e.d. instellen man.
Pak hem, dWc!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef dady het volgende:
En over me usericon
Ik ga natuurlijk niet het hele vorige topic quoten, dat lijkt me helder.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, de ene helft doet VWO en de andere helft Havo. Toekomstige vuilnismannen hoor
.
Ga jij over taalfouten zeuren, en dan constant omgeven zijn nepnegers en wannabe gangsters, ga door cailo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als meneer daadwerkelijk VWO doet ziet 'ie z'n fout hopelijk zelf.
Jaquote:
Die zin klopt ook niet.quote:en dan constant omgeven zijn nepnegers en wannabe gangsters
Uh..?quote:ga door cailo.
Ja, de props stonden wel op de originele site onder het plaatje vermeldtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:52 schreef patty het volgende:
Hallo gvd mijn plaatje jatten ok, maar zet wel ff gvd bronvermelding bij![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:16 schreef gohan16 het volgende:
painten is tegenwoordig populair
[afbeelding]
Als je denkt dat je met 'Cailo' een nieuwe trend gaat beginnen... Hou dan maar gelijk op.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:39 schreef dady het volgende:
Haha, mijn spelling is best verrot. Cailo is niet voor nepnegers danwel wannabe gangsters, of ken je het woord wel.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:16 schreef gohan16 het volgende:
painten is tegenwoordig populair
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |