Al draagt de aap een gouden ring ..........quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil mooie schoentjes!
Ik had een opquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
Ik heb mooie schoentjeskisten
en ik wil ook zomer.. en een OP
Hij was mooi hoor *aait Litpho*quote:
Ik dacht nog wel dat ik te laat zou zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef Litpho het volgende:
Ik ben zelfs te moe om op tijd te zijn.
En ik maar refreshen tot hij er wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat ik te laat zou zijn
Degene die sluit opent ook, jij geeft een slecht voorbeeld!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik maar refreshen tot hij er was![]()
In de zomer?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil mooie schoentjes!
# Wil je ook het product van Litpho en melismay?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef melismay het volgende:
Het is eerste product van Litpho en mij samen
Goed puntquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef Thisbe het volgende:
Hoho God, het gaat juist om de mooie schoentjes! Als ik zelf mooi zou zijn, dan zou niemand de mooie schoentjes zien![]()
Het is een beetje zonde om met open schoentjes door de bagger en kou in de winter te lopen he?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef melismay het volgende:
Het is eerste product van Litpho en mij samen
Hoe mooi?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Godt, godt!
Ik heb een mooie ring gezien vandaag! Krijg ik die van jou?
Dat mag niet meer in OP nixxx, dan krijg je kliekjes enzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
# Wil je ook het product van Litpho en melismay?
Kun je d'r meteen mooi mee aan de ketting leggen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Godt, godt!
De winter is sowieso zonde. Van de tijd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is een beetje zonde om met open schoentjes door de bagger en kou in de winter te lopen he?![]()
Dat is achterbaks om over ringen te beginnen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Godt, godt!
Ik ben heel simpel, ik wil alleen bier.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Thisbe het volgende:
Als Twist een ring krijgt, dan wil ik schoenen![]()
Jij begon met achterbaks zijn stomme snol. Maarja, jij bent dan ook altijd al achterbaks geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is achterbaks om over ringen te beginnen!
Bier is ook goed, maar niet het koppijnbier wat ik gisteren kreegquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben heel simpel, ik wil alleen bier.![]()
Tssss ik praat nooit meer met je!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij begon met achterbaks zijn stomme snol. Maarja, jij bent dan ook altijd al achterbaks geweest.![]()
Van wie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Thisbe het volgende:
Als Twist een ring krijgt, dan wil ik schoenen![]()
Gezeikquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik mag het plaatje niet jatten van die site zie ik nu!
Van jou natuurlijk, wie anders?quote:
Nou, ik heb anders wel watquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef melismay het volgende:
Ja! Jij hebt al een kerel en bent zwanger! Wij hebben helemaal niks!
Te veel mensen met verstandquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:02 schreef petitlapin het volgende:
allemaal vrouwen die gunsten willen van godlike
mensen toch![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef melismay het volgende:
Ja! Jij hebt al een kerel en bent zwanger! Wij hebben helemaal niks!
quote:
Toch maar inkoppen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef Thisbe het volgende:
Een kind maken is net een brug te ver![]()
ben je een mens met verstand als je gunsten aan je vraagt ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
Te veel mensen met verstand
Dat is lastig voor je?
Benjej zo een uitvreter :quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ben je een mens met verstand als je gunsten aan je vraagt ...![]()
als ik schoenen en een ring vraag aan mijn man krijg ik ze tenminste écht![]()
Goed plan, moet ik ook gaan doen om morgen weer te kunnen gaan werkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga slapen. Ik ben echt te moe.
een watquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:11 schreef Godlike02 het volgende:
Benjej zo een uitvreter :
Ga werken![]()
ik heb de vandale zelfs op cd-romquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
misschien is http://www.vandale.nl iets voor jou?![]()
Onze dochter zit er nu al een dikke zeven maanden in en stelt het voor zover we het weten goed.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef dawg het volgende:
Konijn! Lang niet gezien! Hoe is het met je dochter? En met jou niet te vergeten?
Goedzo. Dit wordt een goed jaar voor jullie dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Onze dochter zit er nu al een dikke zeven maanden in en stelt het voor zover we het weten goed.
Ik stel het ook goed![]()
Ik ook...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef nixxx het volgende:en ik wil dat mijn rocco films opschieten
Jullie zijn dan ook een e-nig stelletjequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef melismay het volgende:
Het is eerste product van Litpho en mij samen![]()
Had je vandaag naar de schoenenwinkel moeten gaan . . .quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil mooie schoentjes!
Ben al in slaap gevallen . . .quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:10 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een stormlooptopic hier
Nog even en ik val in slaap![]()
Ze zitten deels in de lounge denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben al in slaap gevallen . . .![]()
Iedereen heeft zeker opeens een leven gekregen of zitten ze massaal in de schoenenwinkel ??![]()
Het kan wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:23 schreef GF het volgende:
Je kan toch niet zwanger raken als je de pil slikt![]()
Je hebt nu een 'probleem', of zie ik dat verkeerd?quote:
Houdt dat in dat ik Rocco in de openingspost had moeten houden?quote:
Ik mis m wel een beetje....quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Houdt dat in dat ik Rocco in de openingspost had moeten houden?.
Tja, ik wil natuurlijk niet suggereren dat Rocco te vervangen is ...quote:
Ach... eigenlijk is ie niet veel meer dan een kinderarmpje met een Italiaans accent en een voorkeur voor ruige ana(censuur)...quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, ik wil natuurlijk niet suggereren dat Rocco te vervangen is ....
Je vergeet zijn uithoudings- en concentratievermogen. Zoals je ongetwijfeld maar al te goed weet zijjn er maar weinig mannen die onder druk keer op keer goed presterenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach... eigenlijk is ie niet veel meer dan een kinderarmpje met een Italiaans accent en een voorkeur voor ruige ana(censuur)...
Daar bestaan er toch nog wel meer van denk?
Eigenlijk is het allang zo ver, maar geen zinquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan heb je strax je eigen MILF... In de vorm van je vriendin
Sorry... niet grappig.
Kut zeg!!
True... maar met veel oefenen kom je volgens mij best een eind hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je vergeet zijn uithoudings- en concentratievermogen. Zoals je ongetwijfeld maar al te goed weet zijjn er maar weinig mannen die onder druk keer op keer goed presteren.
Ik hoop het ook voor je...quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:39 schreef GF het volgende:
[..]Ik denk dat ik zeer grondig ga krassen dan..
Ze is al een paar dagen erg misselijk en heeft pijn in d'r buik en dan nogal erg laag. Periode ervoor had ze diarree gehad wat blijkbaar de betrouwbaarheid van de pil (waarom typte ik pik) verminderdMaar ik ben geen dokter dus ik hoop zo heel erg dat het gewoon griep is
Gezien er momenteel toch behoorlijk wat mensen in Nederland ziek zijn (griep en dergelijke), is de kans aanwezig dat dat het is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:39 schreef GF het volgende:
Maar ik ben geen dokter dus ik hoop zo heel erg dat het gewoon griep is
Hm, volgens mij weet jij er meer van?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ze is niet zwanger...
Hey you!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ze is niet zwanger, de kans daarop is zo klein dat het verwaarloosbaar is.
Waarom zie ik jou nou alweer praten over seks?quote:
Ze kan wel pokeren in ieder geval..quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ze is niet zwanger, de kans daarop is zo klein dat het verwaarloosbaar is.
Ik?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou nou alweer praten over seks?![]()
Dag SletModquote:
Dat kan tegenwoordig al voor 75 euroquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:45 schreef GF het volgende:
Maar ik hoop het. Hoop mensen die me anders levend gaan begraven![]()
quote:
Ben jij er ook zo een net als mijn huisgenoot die binnenkort een 'fortuin' gaat 'vergaren' op het Internet met online pokerquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:45 schreef GF het volgende:
[..]
Ze kan wel pokeren in ieder geval..![]()
Maar ik hoop het. Hoop mensen die me anders levend gaan begraven![]()
Ja jij.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:46 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ja jij.![]()
Wat hoorde ik nu? Mocht ik de 20e gaan zuipen met jou en TF?
Niks mis met een trio. Alleen dan V-V-M*quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
We gaan dus een keer strippokeren of wat bedoel je?
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo een net als mijn huisgenoot die binnenkort een 'fortuin' gaat 'vergaren' op het Internet met online poker
Lounge ??quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ze zitten deels in de lounge denk ik(ik ook, maar ik heb meerdere firefoxxen dus heb alles in de gaten
)
Ik lees net dat oudere vrouwen geen bezwaar zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:47 schreef GF het volgende:
[..]
Niks mis met een trio. Alleen dan V-V-M*
* Ik
Waar is AirwiN als programmamaker voor MoksterTV als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik lees net dat oudere vrouwen geen bezwaar zijn?
(en je vriendin ziet er ook wel erg lekker uit)
Als je de pil slikt, je eileiders in een dubbele knoop liggen en je een spiraaltje in hebt. Eerder nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Pffff.... wat een eisenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:54 schreef GF het volgende:
[..]
Als je de pil slikt, je eileiders in een dubbele knoop liggen en je een spiraaltje in hebt. Eerder niet
En bedankt![]()
Jij bent echt te erg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
V-M-V-M kan anders ook erg geil zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook een VVM trio hequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Pffff.... wat een eisen![]()
Dan ga ik wel lekker zuipen met Twist en WM... Die doen vast niet zo moeilijk
En zijn ook lekkerrrr...
V V M aan elkaar lijkt wel erg op WMquote:
quote:
Ik ben op zich niet moeilijk. Ik wil alleen geen nieuwe Joeyt wordenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Pffff.... wat een eisen![]()
Dan ga ik wel lekker zuipen met Twist en WM... Die doen vast niet zo moeilijk
En zijn ook lekkerrrr...
Typisch gevalletje van "het is voorbestemd"quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
V V M aan elkaar lijkt wel erg op WM![]()
JoeyT is anders wel goed bezigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:02 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet moeilijk. Ik wil alleen geen nieuwe Joeyt worden
En ik wil de M in MILF liever gewoon als Mokster houden, niet als Motherquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:02 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet moeilijk. Ik wil alleen geen nieuwe Joeyt worden
Ik heb andere dingen gehoordquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
JoeyT is anders wel goed bezig
Top. Schikt morgen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ik wil de M in MILF liever gewoon als Mokster houden, niet als Mother
Dus wat dat betreft...
Definieer "goed bezig"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
JoeyT is anders wel goed bezig
Beter bezig dan ikquote:
Alsof dat het belangrijkste in het leven is...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
Beter bezig dan ik. Laten we het beestje maar bij zijn naam noemen: Hij neukt tenminste veel
![]()
Dat is het niet, maar het is zeker belangrijk dat je het een keer gedaan hebt. Zeker als je ziet hoe goed de meeste mensen die ik ken bezig zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Alsof dat het belangrijkste in het leven is...
Die mag z'n pijlen nu op jou richten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef MissMSX het volgende:
[afbeelding] Jelle Klaasen [afbeelding]
Hij isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:17 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Die mag z'n pijlen nu op jou richten?
Ik ga het weekend m'n hasjpijpje eens proberen denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
Even alvast een snaak draaien voor het weekend. Kan ik m'n gedachten weer verzetten. Hoewel ik op het moment goed bezig ben. Het zijn toffe dagen tot nu toe
Kan je aan de kleur toch wel zienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hmm... weet iemand wat de houdbaarheid is van wiet![]()
... het flikkert al uit elkaar als ik het probeer te verkruimelen... weinig meer aan zo... normaal ben ik een kwartier bezig met kruimelen, nu ben ik in 5 minuten al klaar
Ik neuk geen gozersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:12 schreef Mokster het volgende:
Ik ga slapen... En dromen van een M-M-V trio (met GF en WM)
Truste schatjes
Te droog bewaard?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hmm... weet iemand wat de houdbaarheid is van wiet![]()
... het flikkert al uit elkaar als ik het probeer te verkruimelen... weinig meer aan zo... normaal ben ik een kwartier bezig met kruimelen, nu ben ik in 5 minuten al klaar
Geen idee, zoveel smoke ik namelijk niet... het ziet er niet heel veel anders uit dan toen ik het kocht... enige nadeel is dat het veel minder sterk ruiktquote:
Verder: Palmquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:19 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ga het weekend m'n hasjpijpje eens proberen denk ikVerder kratje Palm gehaald (aanbieding AH)
![]()
Moet je 't vochtig bewaren danquote:
Als het een beetje bruin wordt is het niet goed zover ik weetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geen idee, zoveel smoke ik namelijk niet... het ziet er niet heel veel anders uit dan toen ik het kocht... enige nadeel is dat het veel minder sterk ruikt
Waar kun je zo'n hasjpijpje halen eigenlijk? Ik ben het met tabak smoken een beetje beu, hij valt niet altijd even lekker
Hm, of je hebt al ouwe zooi meegekregen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Moet je 't vochtig bewaren danIk heb het gewoon in een neutrale broodtrommel (:')) gestopt. Daarin bevinden zich verder Drum halfzwaar
een tipboekje en vloei
Ik kan sowieso niet draaienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nu het moeilijkste... inrollen \o/
Dan wordt het hasjquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:22 schreef GF het volgende:
[..]
Als het een beetje bruin wordt is het niet goed zover ik weet
Een groot voordeel is het feit dat je geen tabaksshit binnenkrijgt (toch?). Dat scheelt volgens mij wel. Ik ben niet zo van de tabakquote:Dat pijpje heb ik uit AmsterdamMaar in vrijwel iedere beetje coffeeshop kan je ze kopen. Geen idee of zo'n pijpje me bevalt
Kan nooit hasj 'worden' lijkt me, omdat ik dacht dat hasj uit een heel ander gedeelte van de plant gehaald wordtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan wordt het hasj![]()
![]()
[..]
Een groot voordeel is het feit dat je geen tabaksshit binnenkrijgt (toch?). Dat scheelt volgens mij wel. Ik ben niet zo van de tabak
Ik zal eens kijken of ik er nog ergens aan kan komen. Het schijnt wel redelijk te schelen. Gelukkig smoke ik niet zoveel, dus mijn longen helemaal verkutten valt gelukkig ook wel mee![]()
Nou ja zeg...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik probeer het morgen nog wel een keer. Te veel manvolk hier nu
ja en?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik probeer het morgen nog wel een keer. Te veel manvolk hier nu
Ik heb geen medestandersquote:
Nee ik lul ook maar wat. Hasj is toch gewoon samengeperste wiet? Hasjjoints bevallen me over het algemeen wel beter. Genoeg kans gehad om ze beide te testen op Blowlands 2005quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:27 schreef GF het volgende:
[..]
Kan nooit hasj 'worden' lijkt me, omdat ik dacht dat hasj uit een heel ander gedeelte van de plant gehaald wordt![]()
En inderdaad, je rookt het dan puur![]()
Ogenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:29 schreef GF het volgende:
[..]
Omg *kwijl* dat koppie![]()
Wat een schatje!
![]()
Misschien moet je eens in een andere reeks gaan posten...quote:
Wiet komt van de toppen, hasj uit de hars ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee ik lul ook maar wat. Hasj is toch gewoon samengeperste wiet? Hasjjoints bevallen me over het algemeen wel beter. Genoeg kans gehad om ze beide te testen op Blowlands 2005
Al in ander topic gepostquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:33 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in een andere reeks gaan posten...
Lach maar. Jelle is the manquote:
Klopt. Hasj vind ik vaak lekkerder vallen. Wiet is vaak zo 'agressief'... Hoor mij nou lullen... vaakquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:33 schreef GF het volgende:
[..]
Wiet komt van de toppen, hasj uit de hars ofzo
Maar goed, ik heb beide ook (te)veel getest. Hasj valt bij mij ook vaak beter hoewel het effect veel minder lijkt ofzo
En ook al gelijk concurrentie zie ikquote:
Dagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:37 schreef GF het volgende:
Ik ga maar eens slapen. En dromen van een V-V-M trio met Moks en vriendinlief![]()
Morgen weer lessen![]()
uh??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:38 schreef MSXUser het volgende:
[..]
En ook al gelijk concurrentie zie ik
Er zijn zo te zien meer Fok! dames die wel met hem willen darten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:39 schreef MissMSX het volgende:
uh??
Je zou geneukt worden, is dat wel goed?quote:
Z'n vriendin ziet er ook lekker uit . . .quote:
*meldt*quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar is AirwiN als programmamaker voor MoksterTV als je hem nodig hebt?.
In mijn droom was ik zelf eigenlijk gewoon het middelpunt van de belangstelling...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je zou geneukt worden, is dat wel goed?
Je kent me toch...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je dat niet erg zou vinden.![]()
Eigenlijk bedoel je: Moks ga werken of je krijgt:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kent me toch...![]()
(Moks!! Ga werken!!!!)
Dan moet je ook always gebruiken!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:01 schreef _Cara_ het volgende:
Nou .. ziek.. niet zozeer .. (vrouwbeestjes -ziek zal ik maar zeggen) daar schijnen wij vrouwen toch alke keer weer last van te moeten hebben... ( ik iig wel bléh!)
Ow dat is echt heel erg vervelend, gelukkig dat het weer wat beter gaat danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:01 schreef _Cara_ het volgende:
Nou .. ziek.. niet zozeer .. (vrouwbeestjes -ziek zal ik maar zeggen) daar schijnen wij vrouwen toch elke keer weer last van te moeten hebben... ( ik iig wel bléh!)
Zou het..?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
Dan moet je ook always gebruiken!
Dan schijnt het een stuk prettiger te zijn![]()
Awwww...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:01 schreef _Cara_ het volgende:
Nou .. ziek.. niet zozeer .. (vrouwbeestjes -ziek zal ik maar zeggen) daar schijnen wij vrouwen toch elke keer weer last van te moeten hebben... ( ik iig wel bléh!)
Gelukkig maar... Ik dacht al even te gaan bezwijken door het aanzicht van een ziek vrouwbeestje...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:07 schreef _Cara_ het volgende:
Het gaat wel weer nu.. en de geur van pruttelende koffie bevalt me weer..![]()
wat nou bezwijken..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ik dacht al even te gaan bezwijken door het aanzicht van een ziek vrouwbeestje...![]()
Dat bedoel ik ook... Mijn koude mannehart werd even licht geroerd...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wat nou bezwijken.......helpen moet je een ziek vrouw-beestje!!
![]()
Je mag de reclame niet geloven...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ik de reclame mag geloven
Dan voel je je beter dan normaal![]()
Of ik wat te onduidelijk!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:12 schreef _Cara_ het volgende:
Ah ok sorry.. dan was ik ietwat te voorbarig..![]()
Mail het adres en kamernummer voor je hotel maar. Dan neem ik die vriendin van je ook meteen wel mee vanaaf!quote:
Dat mag ik welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je mag de reclame niet geloven...
@Er: ja... je mag me komen slaan nu
Ik zou zeggen: probeer always zelf eens een dagje uit. Weet zeker dat je dan, net als ik, tot de conclusie gaat komen dat je je er echt niet beter van gaat voelen...quote:
Amsterdam is groot en om nou te zeggen dat ik daar echt bekend ben...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:21 schreef Mokster het volgende:
@Er: we zullen waarschijnlijk wel ergens in A'dam-Zuid te vinden zijn...
Gezellig hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:22 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara heeft al weer het een en ander teruggelezen en is er nu weer vandoor..doeidoei![]()
Ik voel me altijd goed!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: probeer always zelf eens een dagje uit. Weet zeker dat je dan, net als ik, tot de conclusie gaat komen dat je je er echt niet beter van gaat voelen...
@Er: we zullen waarschijnlijk wel ergens in A'dam-Zuid te vinden zijn...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd goed!
Zeker met een always tussen mn zweetballen![]()
Ook goede morgen,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
Zeker met een always tussen mn zweetballen![]()
Tsja... ik weet ook nog niet precies waar we heengaan... Maar ik gok dat we vast wel weer in En Pluche terecht gaan komen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Amsterdam is groot en om nou te zeggen dat ik daar echt bekend ben...![]()
Die tent van Joop B. of zijn er meer tenten met Pluche in de naam?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... ik weet ook nog niet precies waar we heengaan... Maar ik gok dat we vast wel weer in En Pluche terecht gaan komen!
Nope... That's the one!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die tent van Joop B. of zijn er meer tenten met Pluche in de naam?
Dan trek ik m'n leren onderbroek uit de kast en dan zien jullie me vanavond wel!quote:
Wij moeten samen maar eens een wijntje gaan drinken voor 't etenquote:
Ik had mijn eten al binnen,quote:
It's alive... ALIVE!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:58 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
* Cara bevindt zich na 2 dagen weer onder de levenden![]()
Kijken of ik eenkan scoren...
Gejatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:41 schreef Mokster het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee!!!!
Sms-je van Liz: "Kut! Ik heb een probleem! Vannacht mijn freakin' nieuwe Louis gejat. Zat alles in. Ook de creditcard van mn moeder...."
Daar gaat mijn girls-night-out![]()
Jullie hebben geen vaste plekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:39 schreef MissMSX het volgende:M'n enge collega moet weer zo nodig seminonchalant (nieuwe spelling) in de buurt komen zitten *ril*
Dan leg ik m'n leren onderbroek maar weer terug in de kast dan...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:41 schreef Mokster het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee!!!!
Sms-je van Liz: "Kut! Ik heb een probleem! Vannacht mijn freakin' nieuwe Louis gejat. Zat alles in. Ook de creditcard van mn moeder...."
Daar gaat mijn girls-night-out![]()
Kijk 'm diep in de ogen, beweeg je tong subtiel langs je lippen. Wenk hem vervolgens mee te komen. Zorg dat hij dichtbij je komt staan in één of ander achteraf gangetje en geef hem dan een gigantische trap in z'n kruis!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:39 schreef MissMSX het volgende:M'n enge collega moet weer zo nodig seminonchalant (nieuwe spelling) in de buurt komen zitten *ril*
Jawel, maar hij kwam even wat lezen wat op m'n collega d'r bureau ligt.quote:
In gedachten heb ik dat al 100 keer gedaan jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk 'm diep in de ogen, beweeg je tong subtiel langs je lippen. Wenk hem vervolgens mee te komen. Zorg dat hij dichtbij je komt staan in één of ander achteraf gangetje en geef hem dan een gigantische trap in z'n kruis!![]()
Beetje terugkerend thema bij jou he: Geen woorden, maar daden!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In gedachten heb ik dat al 100 keer gedaan ja
Jij zegt 'tquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje terugkerend thema bij jou he: Geen woorden, maar daden!![]()
We hebben net bedacht dat ik de avond ga sponsoren!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan leg ik m'n leren onderbroek maar weer terug in de kast dan...![]()
Is dat een uitnodiging?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:53 schreef Mokster het volgende:
We hebben net bedacht dat ik de avond ga sponsoren!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
(de trut is nog dronken trouwens....)
Tuurlijk, in m'n hoofd zing ik 'Geen woorden, maar daden'quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jawel, maar hij kwam even wat lezen wat op m'n collega d'r bureau ligt.
We noemen die collega Gollem... go figure
Jij mag altijd hardop zingen hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijk, in m'n hoofd zing ik 'Geen woorden, maar daden'
We verzinnen wel een trucje om haar snel te ontnuchteren zodat we vanmiddag weer verder kunnen!quote:
Dat doet ze leukquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
(de trut is nog dronken trouwens....)
We laten het graag aan jou over, aangezien jij degene bent met de morele autoriteit...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:01 schreef Litpho het volgende:
Oh, en omdat niemand anders het doet... Moks, ga eens aan het werk of anders....
Ja, thank God op m'n blote knietjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:58 schreef Frezer het volgende:
Hé Yns, beetje opgeknapt inmiddels?
[..]
. Dan was het in elk geval maar tijdelijk,
.
'Leve Feijenoord 1' mag er dan ook achteraan?quote:
Nee, ik zat aan een ander liedje te denken!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'Leve Feijenoord 1' mag er dan ook achteraan?
NOOIT MAG DATquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slechts als het alternatief hersenloze Amsterdammers is die "Joden! Joden!" scanderen, jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal zijn het aanhangers van andere clubs die dit richting de Amsterdammers roepenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slechts als het alternatief hersenloze Amsterdammers is die "Joden! Joden!" scanderen, ja.
Nee hoor, de Ajaxfans zelf scanderen het "Joden", waarna de tegenpartij reageert met "Hamas, Hamas, Joden aan het gas".quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Meestal zijn het aanhangers van andere clubs die dit richting de Amsterdammers roepen
(kan ik me vaag herinneren van een wedstrijd Ajax-FC Utrecht die ik een keer heb mogen bekijken vanuit de business seats van Lizzie's papa)
Dat zijn de fans niet, dat zijn de relschoppers...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, de Ajaxfans zelf scanderen het "Joden", waarna de tegenpartij reageert met "Hamas, Hamas, Joden aan het gas".![]()
Ben gisteravond ff de deur uit geweest, ik had t gehad binnen, en wilde ff naar buiten. Heb me goed gehoudenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:58 schreef Frezer het volgende:
Hé Yns, beetje opgeknapt inmiddels?
De faanatiekste fans zijn vaak ook de hooligans. Het gelul dat hooligans geen echte fans zijn klopt dan ook niet. Integendeel, het zijn juist de fanatieke fans die voor hun clubje leven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de fans niet, dat zijn de relschoppers...![]()
Ik herhaal, voetbal.![]()
Ik zat ook niet echt enorm op te letten. En de dames en heren om ons heen waren (gelukkig) niet van het type "laten we de tegenpartij uitschelden en na de wedstrijd eens lekker gaan knokken"...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, de Ajaxfans zelf scanderen het "Joden", waarna de tegenpartij reageert met "Hamas, Hamas, Joden aan het gas".![]()
Jammer, ik had jou wel eens met bomberjack aan en zwaaiende fietsenketting in je hand willen zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zat ook niet echt enorm op te letten. En de dames en heren om ons heen waren (gelukkig) niet van het type "laten we de tegenpartij uitschelden en na de wedstrijd eens lekker gaan knokken"...
Feijenoordquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik zat aan een ander liedje te denken!
Voetbal!![]()
En een gabberstaart natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer, ik had jou wel eens met bomberjack aan en zwaaiende fietsenketting in je hand willen zien.![]()
quote:
Sinds een jaar of dertig is het Feyenoord.quote:
* MissMSX geeft aspirientje aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ben gisteravond ff de deur uit geweest, ik had t gehad binnen, en wilde ff naar buiten. Heb me goed gehoudenen genoten
maar toen ik weer alleen was was ik blij dat ik weer mijn bedje inkon.
Ben nu ook weer erg moe, koppijn enzo
dus nee t was verstandig om toch maar niet te gaan werken vandaag
En eventueel een tatoo van het clublogo op haar rug.quote:
Kaal aan de zijkantquote:
En een mooie Lonsdaletui niet te vergeten.quote:
Interesseert me geen ruk. Voor mij zal 't altijd Feijenoord zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds een jaar of dertig is het Feyenoord.![]()
Bij deze ben je toch wel droomvrouw-af, vrees ik...quote:
Hakkuhquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En een mooie Lonsdaletui niet te vergeten.![]()
Het is grammaticaal onjuist. Maar ik geef toe dat de gemiddelde Feyenoordhooligan zich daar niet mee bezig zal houden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Interesseert me geen ruk. Voor mij zal 't altijd Feijenoord zijn
Stel je niet zo aan man!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze ben je toch wel droomvrouw-af, vrees ik...![]()
En op het bomberjack een Nederlandse vlag aan de ene kant, kogeltjes aan de andere kantquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En kisten om het af te maken... En een ma Tokkie accent...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom is 't grammaticaal fout?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is grammaticaal onjuist. Maar ik geef toe dat de gemiddelde Feyenoordhooligan zich daar niet mee bezig zal houden.![]()
Als je niet eens kunt accepteren dat je vrouw zich met hogere cultuur bezighoudt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze ben je toch wel droomvrouw-af, vrees ik...![]()
Omdat de clubnaam officieel veranderd is in Feyenoord met een y.quote:
Als eerste je openlijke affectie voor één of andere darter. Dan blijk je ook nog voetballiefhebber. Ik krijg echt het gevoel dat de beerput nog maar net open is en dat er nog veel meer ellende uit gaat komen...quote:
Helemaal bloot heeft mijn voorkeurquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, thank God op m'n blote knietjes
Voetbal is kutquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Niks Feyenoord
RBC Roosendaal!
Of PSV Eindhoven
Heeft ma Tokkie een accent dan? Volgens mij slaagt ze er niet eens in om een zin langer dan twee woorden uit te spreken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En kisten om het af te maken... En een ma Tokkie accent...
Dordrecht '90quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Niks Feyenoord
RBC Roosendaal!
Of PSV Eindhoven
Dergelijke vrouwen ga ik nimmer de mijne maken... Nou ja, voor een Sylvie Meis zou ik wel een keertje van mijn geloof willen afstappen dan...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je niet eens kunt accepteren dat je een vrouw zich met hogere cultuur bezighoudt.![]()
Darts is voor paupers.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[afbeelding] Jelle [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat heeft de spelling van een volslagen onbelangrijk stelletje hobbyisten te maken met grammatica?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat de clubnaam officieel veranderd is in Feyenoord met een y.![]()
Klopt, ik volg het ook niet eigenlijk. Weet alleen wel: RBC Roosendaal de gekste!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Voetbal is kut
beetje dom met z'n 20-en achter een bal aanrennen, en als je m hebt wegstampen
Als ik nou zeg dat jij wel wat op die darter lijkt, wie weet wat je dan voor elkaar gaat krijgen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Helemaal bloot heeft mijn voorkeur![]()
Ik zal 't nooit accepteren!! NOOIT!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat de clubnaam officieel veranderd is in Feyenoord met een y.![]()
Hobbyisten met een jaaromzet van 50.000.000 euro.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
En wat heeft de spelling van een volslagen onbelangrijk stelletje hobbyisten te maken met grammatica?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dergelijke vrouwen ga ik nimmer de mijne maken... Nou ja, voor een Sylvie Meis zou ik wel een keertje van mijn geloof willen afstappen dan...![]()
Hoi,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Voetbal is kut
beetje dom met z'n 20-en achter een bal aanrennen, en als je m hebt wegstampen
En die drinken bier... in het café.quote:
Wie de n**k is die Jelle eigenlijk en wat maakt die kerel zo populair (kennelijk) bij het vrouwvolkquote:
Die dus onderhand wel een keertje van de subsidieruif afmogen, niet? Niet dat iemand dat durft want dan zijn er wel een stelletje genetische dieptepunten (lees: hooligans) die dreigen je stad even kort en klein te slaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hobbyisten met een jaaromzet van 50.000.000 euro.![]()
Ik ben ook niet van steen... En Sylvie verdient het wel es om tot ongekende hoogten te worden gebracht!quote:
Jelle is een schatje. Die ogenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wie de n**k is die Jelle eigenlijk en wat maakt die kerel zo populair (kennelijk) bij het vrouwvolk
Belangrijk om te weten natuurlijk
Wat een vreemd beeld hebben jullie toch van mij...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En kisten om het af te maken... En een ma Tokkie accent...
Helaas verhinderen mijn principes me om de competitie nu als gewonnen te beschouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dergelijke vrouwen ga ik nimmer de mijne maken...
Ik zie hier toch wel flinke scheuren in de verstandhouding ontstaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van steen... En Sylvie verdient het wel es om tot ongekende hoogten te worden gebracht!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |