Al draagt de aap een gouden ring ..........quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil mooie schoentjes!
Ik had een opquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
Ik heb mooie schoentjeskisten
en ik wil ook zomer.. en een OP
Hij was mooi hoor *aait Litpho*quote:
Ik dacht nog wel dat ik te laat zou zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef Litpho het volgende:
Ik ben zelfs te moe om op tijd te zijn.
En ik maar refreshen tot hij er wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat ik te laat zou zijn
Degene die sluit opent ook, jij geeft een slecht voorbeeld!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik maar refreshen tot hij er was![]()
In de zomer?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil mooie schoentjes!
# Wil je ook het product van Litpho en melismay?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef melismay het volgende:
Het is eerste product van Litpho en mij samen
Goed puntquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef Thisbe het volgende:
Hoho God, het gaat juist om de mooie schoentjes! Als ik zelf mooi zou zijn, dan zou niemand de mooie schoentjes zien![]()
Het is een beetje zonde om met open schoentjes door de bagger en kou in de winter te lopen he?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef melismay het volgende:
Het is eerste product van Litpho en mij samen
Hoe mooi?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Godt, godt!
Ik heb een mooie ring gezien vandaag! Krijg ik die van jou?
Dat mag niet meer in OP nixxx, dan krijg je kliekjes enzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
# Wil je ook het product van Litpho en melismay?
Kun je d'r meteen mooi mee aan de ketting leggen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Godt, godt!
De winter is sowieso zonde. Van de tijd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is een beetje zonde om met open schoentjes door de bagger en kou in de winter te lopen he?![]()
Dat is achterbaks om over ringen te beginnen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Godt, godt!
Ik ben heel simpel, ik wil alleen bier.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Thisbe het volgende:
Als Twist een ring krijgt, dan wil ik schoenen![]()
Jij begon met achterbaks zijn stomme snol. Maarja, jij bent dan ook altijd al achterbaks geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is achterbaks om over ringen te beginnen!
Bier is ook goed, maar niet het koppijnbier wat ik gisteren kreegquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben heel simpel, ik wil alleen bier.![]()
Tssss ik praat nooit meer met je!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij begon met achterbaks zijn stomme snol. Maarja, jij bent dan ook altijd al achterbaks geweest.![]()
Van wie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Thisbe het volgende:
Als Twist een ring krijgt, dan wil ik schoenen![]()
Gezeikquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik mag het plaatje niet jatten van die site zie ik nu!
Van jou natuurlijk, wie anders?quote:
Nou, ik heb anders wel watquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef melismay het volgende:
Ja! Jij hebt al een kerel en bent zwanger! Wij hebben helemaal niks!
Te veel mensen met verstandquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:02 schreef petitlapin het volgende:
allemaal vrouwen die gunsten willen van godlike
mensen toch![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef melismay het volgende:
Ja! Jij hebt al een kerel en bent zwanger! Wij hebben helemaal niks!
quote:
Toch maar inkoppen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef Thisbe het volgende:
Een kind maken is net een brug te ver![]()
ben je een mens met verstand als je gunsten aan je vraagt ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
Te veel mensen met verstand
Dat is lastig voor je?
Benjej zo een uitvreter :quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ben je een mens met verstand als je gunsten aan je vraagt ...![]()
als ik schoenen en een ring vraag aan mijn man krijg ik ze tenminste écht![]()
Goed plan, moet ik ook gaan doen om morgen weer te kunnen gaan werkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga slapen. Ik ben echt te moe.
een watquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:11 schreef Godlike02 het volgende:
Benjej zo een uitvreter :
Ga werken![]()
ik heb de vandale zelfs op cd-romquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
misschien is http://www.vandale.nl iets voor jou?![]()
Onze dochter zit er nu al een dikke zeven maanden in en stelt het voor zover we het weten goed.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef dawg het volgende:
Konijn! Lang niet gezien! Hoe is het met je dochter? En met jou niet te vergeten?
Goedzo. Dit wordt een goed jaar voor jullie dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Onze dochter zit er nu al een dikke zeven maanden in en stelt het voor zover we het weten goed.
Ik stel het ook goed![]()
Ik ook...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef nixxx het volgende:en ik wil dat mijn rocco films opschieten
Jullie zijn dan ook een e-nig stelletjequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef melismay het volgende:
Het is eerste product van Litpho en mij samen![]()
Had je vandaag naar de schoenenwinkel moeten gaan . . .quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil mooie schoentjes!
Ben al in slaap gevallen . . .quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:10 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een stormlooptopic hier
Nog even en ik val in slaap![]()
Ze zitten deels in de lounge denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben al in slaap gevallen . . .![]()
Iedereen heeft zeker opeens een leven gekregen of zitten ze massaal in de schoenenwinkel ??![]()
Het kan wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:23 schreef GF het volgende:
Je kan toch niet zwanger raken als je de pil slikt![]()
Je hebt nu een 'probleem', of zie ik dat verkeerd?quote:
Houdt dat in dat ik Rocco in de openingspost had moeten houden?quote:
Ik mis m wel een beetje....quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Houdt dat in dat ik Rocco in de openingspost had moeten houden?.
Tja, ik wil natuurlijk niet suggereren dat Rocco te vervangen is ...quote:
Ach... eigenlijk is ie niet veel meer dan een kinderarmpje met een Italiaans accent en een voorkeur voor ruige ana(censuur)...quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, ik wil natuurlijk niet suggereren dat Rocco te vervangen is ....
Je vergeet zijn uithoudings- en concentratievermogen. Zoals je ongetwijfeld maar al te goed weet zijjn er maar weinig mannen die onder druk keer op keer goed presterenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach... eigenlijk is ie niet veel meer dan een kinderarmpje met een Italiaans accent en een voorkeur voor ruige ana(censuur)...
Daar bestaan er toch nog wel meer van denk?
Eigenlijk is het allang zo ver, maar geen zinquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan heb je strax je eigen MILF... In de vorm van je vriendin
Sorry... niet grappig.
Kut zeg!!
True... maar met veel oefenen kom je volgens mij best een eind hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je vergeet zijn uithoudings- en concentratievermogen. Zoals je ongetwijfeld maar al te goed weet zijjn er maar weinig mannen die onder druk keer op keer goed presteren.
Ik hoop het ook voor je...quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:39 schreef GF het volgende:
[..]Ik denk dat ik zeer grondig ga krassen dan..
Ze is al een paar dagen erg misselijk en heeft pijn in d'r buik en dan nogal erg laag. Periode ervoor had ze diarree gehad wat blijkbaar de betrouwbaarheid van de pil (waarom typte ik pik) verminderdMaar ik ben geen dokter dus ik hoop zo heel erg dat het gewoon griep is
Gezien er momenteel toch behoorlijk wat mensen in Nederland ziek zijn (griep en dergelijke), is de kans aanwezig dat dat het is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:39 schreef GF het volgende:
Maar ik ben geen dokter dus ik hoop zo heel erg dat het gewoon griep is
Hm, volgens mij weet jij er meer van?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ze is niet zwanger...
Hey you!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ze is niet zwanger, de kans daarop is zo klein dat het verwaarloosbaar is.
Waarom zie ik jou nou alweer praten over seks?quote:
Ze kan wel pokeren in ieder geval..quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ze is niet zwanger, de kans daarop is zo klein dat het verwaarloosbaar is.
Ik?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou nou alweer praten over seks?![]()
Dag SletModquote:
Dat kan tegenwoordig al voor 75 euroquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:45 schreef GF het volgende:
Maar ik hoop het. Hoop mensen die me anders levend gaan begraven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |