Ik heb het vanavond ook weer gezien en ik moet zeggen: ik twijfel toch weer. Ik vind haar zeer moeilijk te peilen. Ik bedacht mij ook: het kan natuurlijk heel goed dat ze simpelweg de ene keer beter contact heeft dan de andere keer. Om haar op missers af te rekenen zou om die reden niet juist zijn. Het gaat voornamelijk om de hits, net zoals vanavond met dat overleden jongetje (van wie de vader te gast was).quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Viking84 het volgende:
I love her!
Wat ze net deed met die ene vrouw die kanker heeft was prachtig
deeltje 1: Char valt bij mij nu echt steeds door de mand.
ja vorige week was ze heel goed op dreef, maar ik meen toch wel bepaalde patronen te ontdekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik heb het vanavond ook weer gezien en ik moet zeggen: ik twijfel toch weer. Ik vind haar zeer moeilijk te peilen. Ik bedacht mij ook: het kan natuurlijk heel goed dat ze simpelweg de ene keer beter contact heeft dan de andere keer. Om haar op missers af te rekenen zou om die reden niet juist zijn. Het gaat voornamelijk om de hits, net zoals vanavond met dat overleden jongetje (van wie de vader te gast was).
Ik denk dat er altijd wel een mengeling van menselijke intuitie en menselijke psychologie bij komt kijken als je als medium fungeert.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:06 schreef Natalie het volgende:
'k Blijft het allemaal wat vreemd vinden, maar als ze weer eens uit het niets met een naam oid komt, dan denk ik wel: 'hoe kan ze dat in hemelsnaam weten?' Wat dat betreft vind ik 't dus zeker opvallend wat ze kan. 'k Ben er voor mezelf nog steeds niet uit of ik het nu allemaal geloof... Naar mijn idee gokt ze soms teveel, of lijkt ze te gokken.
ja, als ik met Char zou praten, zou ik haar vragen maar mijn overleden grootouders die stuk voor stuk zeer godsdienstig waren en zich beslist niet met Char zouden inlaten (tijdens hun leven dan). Als ik werkelijk een boodschap van hen zou doorkrijgen, zouden ze dus ongelijk hebben gehad wb hun religieuze overtuigingen hier op aarde (daar was immers geen plaats voor Char).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:18 schreef GnAgn het volgende:
Om er echt achter te komen dat het bullshit is zou je er gewoon zelf moeten gaan zitten, en dan zelf een lulverhaal gaan ophangen.. als Char dan opeens dingen doorkrijgt van je overleden vader die eigenlijk nog leeft weet je genoeg![]()
Dat kom je wel veel in die hoek tegen ja. Mensen in de hemel kiezen zelf hun nieuwe leven en lot uit, om een taak goed uit te voeren, waardoor ze in een hogere hemelsfeer kunnen komen. Dat was de kern dacht ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Voorts zei Char dat er allemaal zieltjes van ongeboren kindjes om ons heen zijn die graag willen incarneren en daartoe een ouderpaar uitzoeken (kinderen kiezen dus feitelijk zelf hun ouders uit, volgens deze visie). Dat idee vond ik ook terug in de Celestijnse Belofte. Is dit typisch New Age?
Inderdaad. Toen ik destijds de CB las, toen dacht ik: Wat een onzin! Echt, ik vond mijn ouders lange tijd verschrikkelijk, was in het verkeerde gezin geboren etc. Nu heb ik dat gevoel van vervreemding nog wel eens, maar ook denk ik nu meer dat het me ook sterker maakt. Voorts zou ik waarschijnlijk niet zo geïnteresseerd zijn geraakt in religie als mijn ouders me er niet mee hadden opgevoed. Van hun kerk en religie heb ik me afgekeerd, maar ik ben wel geïnspireerd tot een alternatieve invulling.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat kom je wel veel in die hoek tegen ja. Mensen in de hemel kiezen zelf hun nieuwe leven en lot uit, om een taak goed uit te voeren, waardoor ze in een hogere hemelsfeer kunnen komen. Dat was de kern dacht ik.
Wanneer komt de herhaling daarvan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Viking84 het volgende:
I love her!
Wat ze net deed met die ene vrouw die kanker heeft was prachtig
deeltje 1: Char valt bij mij nu echt steeds door de mand.
wivquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wanneer komt de herhaling daarvan?
Tjeequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wivBen God niet
. Kijk even op www.detvgids.nl
Geen idee. 'Ik ben God niet!'quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:33 schreef janimie het volgende:
zijn er al nieuwe afleveringen van char ?
Dit vind ik weer zo tegenstrijdig. Als het nou allemaal zo geweldig is aan gene zijde, waarom willen zoveel zieltjes dan incarneren.quote:Voorts zei Char dat er allemaal zieltjes van ongeboren kindjes om ons heen zijn die graag willen incarneren en daartoe een ouderpaar uitzoeken (kinderen kiezen dus feitelijk zelf hun ouders uit, volgens deze visie). Dat idee vond ik ook terug in de Celestijnse Belofte. Is dit typisch New Age?
zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde het meer met een knipoog naar paranormale begaafdheid, en de alwetendheid van Godquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Tjeehet schijnt dat je hier niet eens normale vragen kunt stellen. Wellicht wist iemand dat toevallig of zo?
Ok, dan is het goedquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde het meer met een knipoog naar paranormale begaafdheid, en de alwetendheid van GodIk heb je toch een linkje gegeven?
En weer ben ik het met je eensquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:36 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb bij Char het idee dat ze niet altijd 'verbinding' maakt, om het zo maar even te noemen. En dat ze op de momenten dat het blijkbaar niet lukt handig gebruik maakt van haar mensenkennis.
Ik heb readings van haar gezien waarvan ik dacht, dat alles had ik die persoon ook kunnen vertellen. Daarentegen heb ik ook readings van haar gezien die ik wel opmerkelijk vond.
Ik vermoed overigens dat meer mediums hier last van hebben
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En weer ben ik het met je eens![]()
quote:
Lijkt me een hele mooie gelegenheid om zelf eens eea te toetsen. Bv letten op zg voorinfo, en kijken of er geknipt wordt in de uitzending ten gunste van Char.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:28 schreef Merisse het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar tv-opnames van Char over een week of twee. Een buurman heeft een brief gestuurd en is uitgekozen (naar zijn zeggen uit 13.000 briefschrijvers). Hij mag wat mensen meenemen die dan als publiek dienen.
Ben erg benieuwd. Ik vind het interessant om bij tv opnamen te zijn, ben erg benieuwd wat ze mijn buurman te vertellen heeft, kan me een betere mening vormen over haar gaven en wie weet krijg ik ook nog groetjes uit het hiernamaalsDoet ze dat tegenwoordig nog, met het publiek praten? Heb in het verleden wel opnamen gezien waarin ze dat deed maar niet elke uitzending gezien.
Mijn mening over Char is tot nu toe gematigd, ik geloof zeker dat er mensen zijn die met overgegane zielen kunnen communiceren maar de manier waarop Char te werk gaat vind ik soms overkomen als raden (letters) en naar de mond praten.
Is dan ook niet slim om een tvshow te gaan doen waar je je gaves paraat moet hebben lijkt me dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:36 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb bij Char het idee dat ze niet altijd 'verbinding' maakt, om het zo maar even te noemen. En dat ze op de momenten dat het blijkbaar niet lukt handig gebruik maakt van haar mensenkennis.
Ik heb readings van haar gezien waarvan ik dacht, dat alles had ik die persoon ook kunnen vertellen. Daarentegen heb ik ook readings van haar gezien die ik wel opmerkelijk vond.
Ik vermoed overigens dat meer mediums hier last van hebben
Ze deed 't wel, maar idd niet iedere uitzending. Net welke overledene zich aandiende. Het leek iig of die praatjes met het publiek niet ingeplanned stonden, maar spontaan plaatsvonden.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:28 schreef Merisse het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar tv-opnames van Char over een week of twee. Een buurman heeft een brief gestuurd en is uitgekozen (naar zijn zeggen uit 13.000 briefschrijvers). Hij mag wat mensen meenemen die dan als publiek dienen.
Ben erg benieuwd. Ik vind het interessant om bij tv opnamen te zijn, ben erg benieuwd wat ze mijn buurman te vertellen heeft, kan me een betere mening vormen over haar gaven en wie weet krijg ik ook nog groetjes uit het hiernamaalsDoet ze dat tegenwoordig nog, met het publiek praten? Heb in het verleden wel opnamen gezien waarin ze dat deed maar niet elke uitzending gezien.
Leuk dat je misschien naar de opnames gaat! Zeker even laten weten hoe het was. Ben benieuwd naar de sfeer bij zo'n opname en ook naar Char als de camera's uit staan.quote:Mijn mening over Char is tot nu toe gematigd, ik geloof zeker dat er mensen zijn die met overgegane zielen kunnen communiceren maar de manier waarop Char te werk gaat vind ik soms overkomen als raden (letters) en naar de mond praten.
Ik denk dat de insteek per medium verschilt.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Is dan ook niet slim om een tvshow te gaan doen waar je je gaves paraat moet hebben lijkt me dan?
En waarom gaat iemand dan zo'n show doen, zou het eigen ego zijn?
Ik vraag me af of je dergelijke afspraken zo direct ensluitend met je "gidsen" kan maken.quote:En als ze dat met haar gidsen afgesproken heeft waarom zijn ze er dan niet op dat soort momenten?
versta jij altijd evne duidelijk wat iemand door de gsm aan jou meldt ?quote:En als ze nu zomaar meteen met de naam phil komt, waarom doet ze dan andere keren zo moeilijk?
Ik denk dat dat niet altijd het overbrengen van woorden betreft, maar van beelden/ gevoelens.quote:En als mensen vloeiend kunnen zeggen dat het goed met ze gaat in het hiernamaals waarom kunnen ze dan niet gewoon hun naam zeggen in plaats van letter voor letter?
sceptisch is prima toch .. en lelijk .. ik heb nog geen lelijk worod in jouw schrijfsels gelezen.quote:OOh jee, ik wil niet lelijk sceptisch doen maar ik stroom altijd over van vragen![]()
Opnamen zijn woensdag 2 augustus 18:00 uurquote:Op maandag 24 juli 2006 13:16 schreef Morwen het volgende:
Leuk, Merisse! Ik ben erg benieuwd hoe je het vond, kom het aub even vertellen hier als je geweest bent![]()
Het is in ieder geval even stof om over na te denken.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Ik denk dat de insteek per medium verschilt.
De één loopt inderdaad over van egotripperij en vind het niet voldoende om zichzelf dagelijks de astrale ruimte in te prijzen voor de spiegel.
Een ander zal oprecht zoveel mogelijk mensen willen bereiken met wat dan ook als doel;
mensen helpen
"het woord" verspreiden
.....
[..]
Ik vraag me af of je dergelijke afspraken zo direct ensluitend met je "gidsen" kan maken.
[..]
versta jij altijd evne duidelijk wat iemand door de gsm aan jou meldt ?
Ik niet. De éne keer praten ze snel, de andere keer binnensmond, de andere keer is er ruis.. valt de verbinding weg,...ben ik zelf half afgeleid....of is mijn mind gefoucces op iets anders te horen te krijgen en moet eerst "resetten" wil het daadwerkelijk verstaan wat de ander dan wèl zegt.
Jij leest een automagazine en je vrouw vraagt opeens iets over decoupeerzaag en de verschillende zaagjes... "huh ??" ....euh.... *reset* "zus en zo is het antworod"
[..]
Ik denk dat dat niet altijd het overbrengen van woorden betreft, maar van beelden/ gevoelens.
[..]
sceptisch is prima toch .. en lelijk .. ik heb nog geen lelijk worod in jouw schrijfsels gelezen.
En van vragen word je wijs !
disclaimer: de antwoorden zijn mógelijke antwoorden zoals ìk ze zie.
Ze heeft inderdaad wel een goed gevoel achtergelaten bij de gasten. Had ook niet het gevoel dat ze de zaak opzettelijk belazerde ofzo, geen naar gevoel. Maar toch geloof ik niet meer in haar. Klinkt tegenstrijdig he.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:58 schreef Veroniek het volgende:
Bedankt voor het verslag![]()
Wel jammer dat het niet echt overtuigend was, best goed geweest om zo iemand te hebben. Gelukkig heeft ze bij mensen, die er wel in geloven, een fijn gevoel achtergelaten.
Hebben er nog mensen tranen gelaten op de bank bij Char?
Kan je nagaan, wat op tv een item is van 10 minuten duurt in werkelijkheid een half uur. En ik denk wel dat we kunnen raden wat er uitgeknipt wordt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:15 schreef Morwen het volgende:
Mooi verslag! Het lijkt me een ervaring op zich en dat gegok met letters vind ik er op tv ook best vaak uitkomen. Echt een minpuntje.......
Helga van Leur lijkt me overigens niet echt het type dat open staat voor dit soort zaken al moet dat niks uitmaken natuurlijk voor CharIk denk dat Char de info krijgt van de persoon zelf en niet van overleden personen, dus hoe meer je zelf open staat hoe accurater Char zal zijn. De antwoorden zitten in jezelf, zij haalt ze alleen naar boven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |