Wielrenster van 19 lentes jong die dit jaar echt indrukwekkend is doorgebroken.quote:Op zondag 24 september 2006 05:15 schreef popolon het volgende:
Wie is de Vos?
Hoewel Vos het beter op radio dan op tv doet, vond ik r absoluut gevoel voor humor hebben hoor. Ze is alleen wat intelligenter dan Wust, dat spreekt wel tegen haar ja.quote:Op zondag 24 september 2006 05:12 schreef rubbereend het volgende:
Vos is niet mediageniek genoeg. Wüst en Timmer doen het prima op camera! Dat helpt enorm!
Wüst heeft VWO hoor. Vos kwam me ook intelligent over.quote:Op zondag 24 september 2006 12:59 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Hoewel Vos het beter op radio dan op tv doet, vond ik r absoluut gevoel voor humor hebben hoor. Ze is alleen wat intelligenter dan Wust, dat spreekt wel tegen haar ja.
Wüst fiets veel hoor, onderschat dat niet, ze heeft afgelopen zomer veel wegwedstrijden meegereden.quote:Op zondag 24 september 2006 13:45 schreef thijsdetweede het volgende:
Lijkt me trouwens wel aardig om Wust & Vos tegen elkaar te laten schaatsen en fietsen. Hoe je het klassement in elkaar moet zetten weet ik nog niet, maar ik acht Vos een veel betere schaatster dan Wust wielrenster.
Vos heeft ook VWO. Ze zat iig tijdens het wereldkampioenschap veldrijden in de zesde klas.quote:Op zondag 24 september 2006 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wüst heeft VWO hoor. Vos kwam me ook intelligent over.
Jong - Oranje voor team.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:20 schreef thijsdetweede het volgende:
Samen met wust, vos en jong oranje
D'r zou inderdaad iets van een oeuvreprijs moeten zijn, of een lifetime achievement award zoals de Britten het zo mooi kunnen zeggen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:42 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind het zo vreemd om Bob de Jong, Marianne Timmer etc. te nomineren. De OS lijken me al zo lang geleden... Niet dit jaar in elk geval.
Maar Boogerd verdient ook een nominatie.Of anders een carriereprijs.
20 maal bij de eerste 5 in een 'wereldbekerwedstrijd'.
Als er dit jaar een lifetime achievement award zou moeten zijn mag Boogerd tweede wordenquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
D'r zou inderdaad iets van een oeuvreprijs moeten zijn, of een lifetime achievement award zoals de Britten het zo mooi kunnen zeggen.![]()
Boogerd komt daarvoor wel in aanmerking.
Ja, eigenlijk wanneer een sporter is gestopt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:51 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Als er dit jaar een lifetime achievement award zou moeten zijn mag Boogerd tweede worden
Eerst naar Bergkamp dit jaar.
Moeilijke keuze.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:37 schreef rubbereend het volgende:
Klaasse? kan je beter van Gerwen nemen
Voor wat? Beste-vervanger-van-Verstappen-van-het-jaar?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Bleekemolen mag ook nominatie na gisteren!
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Bleekemolen mag ook nominatie na gisteren!
juist daarom niet Klaase, die heeft na de lakeside nauwelijks nog gepresteerd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Moeilijke keuze.
van Gerwen ontpopt zich op dit moment als uitzonderlijk talent das duidelijk, maar aan de andere kant heeft Jelle wel de LakeSide gewonnen.
Als je op prestatie zou moeten kiezen ga ik voor Jelle, maar omdat de titel talent van het jaar heet komt van Gerwen meer in aanmerking.
Hij won toch ook nog een partij van Taylor, of heb ik het nou fout?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist daarom niet Klaase, die heeft na de lakeside nauwelijks nog gepresteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |