Oh ja. Je hebt gelijk.Iedereen verwachte hem in de halve finale, dat ie de nummer één van de wereld versloeg was ook door iedereen voorspeld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef rieski het volgende:
tjonge jonge
Hij doet toch gewoon wat ie moet doen.
Ok, niet meer doen hoor tongquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja. Je hebt gelijk.Iedereen verwachte hem in de halve finale, dat ie de nummer één van de wereld versloeg was ook door iedereen voorspeld.
Sorry.
Ijsselmeervogels werden sportploeg van het jaar in 1975 omdat ze de halve finale haalden van de KNVB beker.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij heeft nog niet gewonnen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijsselmeervogels werden sportploeg van het jaar in 1975 omdat ze de halve finale haalden van de KNVB beker.
idd, dat er mensen zijn die pijltjesgooien sport durven te noemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:09 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind darten niet echt een sport.
Dat is het zeker. Ik snap er ook geen reet van, maar zie wel in dat het een van oudsher voorname en traditierijke discipline is binnen het wielrennen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ondanks dat ik er niks van snap is het toch een belangrijk wieleronderdeel.
voetbal, zwemestafette en dan...............quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Ik snap er ook geen reet van, maar zie wel in dat het een van oudsher voorname en traditierijke discipline is binnen het wielrennen.
Als Erben Wennemars en Edwin Jongejans (speaking of major sports) sportman van het jaar zijn geworden, waarom zouden dan Stam / Slippens niet genomineerd mogen worden voor sportteam?
En in welke grote teamsporten zijn er Nederlandse successen te verwachten (realistisch).
Achtervolgingsploeg bij het schaatsen heren en dames. Maar als het voetbalelftal geen wereldkampioen wordt zullen ze niet worden genomineerd. Stam en Slippens verdienen in mijn ogen gewoon een kwalificatie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voetbal, zwemestafette en dan...............
dr staat grote sporten en langebaan schaatsen is nou niet echt een grote mondiale sportquote:Op donderdag 9 februari 2006 06:53 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Achtervolgingsploeg bij het schaatsen heren en dames. Maar als het voetbalelftal geen wereldkampioen wordt zullen ze niet worden genomineerd. Stam en Slippens verdienen in mijn ogen gewoon een kwalificatie.
Voorspellende gave heb ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef sportfreak het volgende:
Topic is overbodig.
Carl Verheijen word olympisch kampioen op de 10km en dus sportman van het jaar, Ireen Wust gaat verassen bij de dames en word dus sportvrouw. Het Nederlands elftal word wereldkampioen voetbal dus sportploeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |