Het zou ze goed doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef Paltos het volgende:
Denk dan wat langer na over je posts.
Ik kom wel even op bezoek.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef Chowi het volgende:
Je bent geil hè?
Fijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kom wel even op bezoek.
Ja, wat een schijtmelding is dat.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik krijg dit ram vaak.
En gek dit is niet hendig sjiek.
Nee topics openen alleen omdat ze een mooi getal hebben is inhoudsvol.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wat een schijtmelding is dat.
't Ging helemaal niet over inhoud. Wel opletten, hè?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:35 schreef Chowi het volgende:
Nee topics openen alleen omdat ze een mooi getal hebben is inhoudsvol.
Ik vind het hetzelfde!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
't Ging helemaal niet over inhoud. Wel opletten, hè?
Wat is je vorige username, trouwens?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het hetzelfde!
En dat is van belang, waarvoor precies?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is je vorige username, trouwens?
Leek me wel inhoudsvol.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat is van belang, waarvoor precies?
Ik doe niet aan inhoud, waarvoor mijn welgemeende excuses.quote:
shit je was volgende week op vakantie hequote:
Ik nam je toch mee in mijn koffer, hm?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
shit je was volgende week op vakantie he?
Nu gaat moeilijk is laat om nu nog trein te nemen naar Zwolle
eens kijken dan..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik nam je toch mee in mijn koffer, hm?
Zo schattig als je bedroefd bent.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil ook een andere Fok! naam maar dan verlies ik al mijn post
Dus gaat niet
Ik weet niet of je heel aankomt, hoor..quote:
Waar ga je naartoe ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet of je heel aankomt, hoor..
Ken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef Casparovvv het volgende:
gruwelijke fout in de TT. En ik heb hier nooit last van, misschien omdat het met mijn verbinding 20 seconden duurt voordat een pagina geladen is
Naar de vogelziekte.quote:
Thee zuipen. Goedkope sigaretten. Mooi weer. Het is góéd daar.quote:
Jah.......quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef Chowi het volgende:
Je bent geil hè?
Gaan we er wonen ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Thee zuipen. Goedkope sigaretten. Mooi weer. Het is góéd daar.
Nee. Wonen doen we in China.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |