Soms ben je zo ontzettend niet grappigquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:15 schreef tong80 het volgende:
Dood moet ie dood zeg ik je. Breek z'n been Jelle, haak hem pootje snij z'n strot door gvd
Hogan is on a roll.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
hij komt terug
ja hee jij zag hem vandaag ook verliezen, don't jinx himquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie Jelle nu al in de finale staan.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Huppakee, weer een paar posts erbij.
Iedere topic heeft zijn eigen aanhangers.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
deze !
iki hoop altijd dat HvN helemaal niet meer doorgaatquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
ik hoop op tie-break zodat HvN uitloopt
Heb 100 ingezet op Greatbatch en Klaasen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Nu hopen dat Greatbatch verliest (lul de behanger)
in dat geval zou ik hetzelfde zeggen, ik zou dan weer geen 100 euro op zo'n eikel kunnen inzetten...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb 100 ingezet op Greatbatch en Klaasen...
Mogelijk winst 330 euro...
Dus succes Greatbatch
1equote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:28 schreef Ambrosius het volgende:
Speelt Barney morgen de eerste of tweede partij?
dat is dat ook de enige, Hoenselaar gaat nog en de rest is qua niveau niet om aan te zien. En dan heb ik het nog niet eens over hun uiterlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gulliver dart beter dan 50 % van die kerels op het moment
Al is het natuurlijk maar een veel kortere tijd dat ze er staan
O'Shea onverwacht?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:01 schreef J-Will het volgende:
Ik mocht die Hogan wel eigenlijk. Een volwassen man met zo'n sympathiek hoofd die ook nog eens stottert. Heerlijk
Raar toernooi tot nu toe! Alleen Barney en Wolfie nog als echte namen, de rest (voor mij) compleet onverwacht.
Vond het vroeger wel meevallen met Greatbatch, kwam waarschijnlijk ook omdat ik zijn moeder nog erger vond, maar nu ie ook zijn zoontje (a la Monk) meeneemt (en dat etterbakkie de hele tijd in beeld komt) begin ik ook steeds meer een hekel aan hem te krijgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef Olmo het volgende:
Greatbatch moet toch een keer echt doorbreken hè![]()
Vind hem overigens wel de meest irritante darter die er rondloopt. Hoopt dat Jelle hem helemaal zoek gooit
Zoon Raymond van Barneveld betrokken bij sexschandaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef Urquhart het volgende:
Ja dat zoontjes-van-gedoe begin ik wel zat te worden.
4 lampjes:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:23 schreef Springsteen27 het volgende:
Wat ik me afvraag...hoe kun je de lampjes (ik heb spotjes) die op het dartbord gericht staan het beste ophangen zodat je het minste last hebt van de schaduwen van de in het bord geworpen pijlen?
Dit omdat ik mijn bord (incl. lichtinstallatie) moet verhuizen en daarom beter meteen hier maar even enkele tips kan vragen...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:09 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Zoon Raymond van Barneveld betrokken bij sexschandaal.![]()
Eerste pot vanavond, 7 uurquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:50 schreef Skazminko het volgende:
Weet een van jullie hoelaat van Barneveld vanavond moet spelen?![]()
Het 1e excuus is gevonden!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:54 schreef Urquhart het volgende:
Het is vandaag natuurlijk wel vrijdag de 13e, Barney kennende zal dit misschien wel invloed hebben
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik wil een finale tussen Barney en Jelle.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tony is sympathieker
barney hollandser
Daar hebben ze het er ook overquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is dat voor gekerm uit mn tv over een spiertje van zn linkeroog of zo
Waarom kijk in godsnaam geen BBC
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:28 schreef Bruce117 het volgende:
maar ik wil een finale tussen Barney en Jelle.
Inderdaad, heb je dat weerquote:
Zijn prestatie's zijn klasse !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik wil een finale tussen Barney en Jelle.
en Barney krijgt, in ieder geval op Fok, veels te weinig respect voor zijn prestaties.
Dat is zeker waar.. ik durf zelfs te zeggen dat hij gewoon mazzel heeft gehad dat hij de eerste 2 sets paktequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Barney komt ee aantal keer goed weg in de sets, maar het had net zo goed 2-2 of 1-3 voor O;Shea kunnen zijn volgens mij
Die heeft ook la wat pijlen op dubbels gemist, vooral op de dubbel achtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Barney komt ee aantal keer goed weg in de sets, maar het had net zo goed 2-2 of 1-3 voor O;Shea kunnen zijn volgens mij
Bijgeloofquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:53 schreef Bayer het volgende:
Barney heeft wel weer Barney achterop zijn shirt.![]()
correctie, dat moet dubbel 20 zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:55 schreef JaWi het volgende:
Het leven begint bij 40 toch?
neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:55 schreef JaWi het volgende:
Het leven begint bij 40 toch?
iddquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:58 schreef Laakie het volgende:
O'Shea begint heel sterk na de pauze zeg
Een finaleplaats?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:02 schreef gateway het volgende:
wat krijg je eigenlijk als prijs als je nu bv, de halve finale wint???
Voor de rest gebeurt er niet veel in de partij, dus waar moeten ze het anders over hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:10 schreef Merkie het volgende:
Interessant zeg, of 't oog van Barneveld knippert.
quote:
Zo heet ie toch?quote:
Tonyquote:
Hoe kom ik dan aan John O'Shea?quote:
Ik dacht ook al zoiets.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:19 schreef johnplayer het volgende:
heeft die vrouw van van barneveld een boob-job gehad?
Verdediger van Man Utd, anders zou ik het niet wetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan aan John O'Shea?![]()
Niet iedereen is tegen barney, ook al is hij niet mijn favoriete speler.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef Skwish het volgende:
Waarom is iedereen nou tegen Barney? Omdat hij een 'beetje' arrogant is?
Barney![]()
nou ja het leek eventjes zo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Niet iedereen is tegen barney, ook al is hij niet mijn favoriete speler.
Toen hij nog bij de NOS zat, leek het nog wat de worden met hem.quote:
Inderdaad. Ik ben me echt gaan ergeren aan zijn maniertjes en uitstraling, dan zie ik liever een ander terug in de volgende ronde.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef Bruce117 het volgende:
Alleen dat achtelijke gedoe als hi het podium verlaat.
Laat dat toch eens achterwege.
Exactquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben niet echt tegen barney
maar tony is sympathieker
Dat zou ik dan wel weer leuk vinden, als Klaassen wint tenminstequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef Laakie het volgende:
Morgen wordt een spannende dag, zien of we voor het eerst in de historie 2 Nederlanders in de finale Lakeside komen![]()
Ik quote mezelf maar weer eens een keer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:55 schreef Bijna35 het volgende:
Onvoorstelbaar dat sommigen zo op Barney afgeven. Volgens mij is het dankzij hem dat Darts zo enorm populair is in NL en dat er hier zo driftig over darts geschreven wordt. En volgens de mensen die Barney kennen (oa Co enzo) is hij alles behalve arrogant.
Maar goed, laat iedereen maar lekker verder schelden. Voor mij zal hij altijd DE held van darts blijven die me vele mooie uurtjes tv heeft bezorgd!
Tuurlijk niet. Klaassen kan alleen nog maar groeien. Zijn tijd komt nog wel. Barney moet een record aantal overwiningen neerzetten op lakesidequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef brighton het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel weer leuk vinden, als Klaassen wint tenminste
Hoop het ook, maar geef haar heel weinig kans.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ik hoop dat Hoenselaar nu eens kan winnen
Dat hoop ik altijd, maar Trina gooit nu eenmaal stukken beter...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ik hoop dat Hoenselaar nu eens kan winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |