Kiezen of blijven delen.....quote:Op woensdag 8 november 2006 10:29 schreef pippa74 het volgende:
Die stap nemen is niet zo makkelijk en zal een hoop nare gevolgen hebben. Maar zo verder gaan is ook geen optie.
Lijkt me duidelijk dan hequote:Op woensdag 8 november 2006 10:29 schreef pippa74 het volgende:
Die stap nemen is niet zo makkelijk en zal een hoop nare gevolgen hebben. Maar zo verder gaan is ook geen optie.
Dat lijkt me echt niet leuk. Maar voor jou kan dat anders zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Relaties die geen relatie te noemen zijn moet je gewoon mee kappen. En ik ben bijna 30 en trek alleen maar mannen van rond de 25 aan
Waarom lijkt het je niet leuk dan? Mij bevalt het prima. Jongere mannen willen niet direct trouwen, samenwonen of kinderen, zijn beter in vorm, houden meestal ook van stappen.... niks mis meequote:Op woensdag 8 november 2006 11:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niet leuk. Maar voor jou kan dat anders zijn natuurlijk.
Weet iemand misschien hoe je oudere mannen aantrekt?
Nou gewoon omdat ik er niet op val.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom lijkt het je niet leuk dan? Mij bevalt het prima. Jongere mannen willen niet direct trouwen, samenwonen of kinderen, zijn beter in vorm, houden meestal ook van stappen.... niks mis mee
Sorry ik ga mezelf nu écht proberen te veranderen!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:48 schreef zwaaibaai het volgende:
Door minder wanhopig te doen.
Benen wijd en geil kijken.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou, dan zal het ook niet gebeuren, dus maak je niet druk!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou gewoon omdat ik er niet op val.![]()
Zal ik me maar opofferen dan...quote:Op woensdag 8 november 2006 11:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
ik val zowat alleen maar voor oudere vrouwenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
In navolging van dit topic : Vrouw met jongere vriend
Hebben jullie wel eens nagedacht over een relatie met een oudere vrouw? Mij lijkt het zelf ook erg tof!
Discussieer hier verder!
Domme aanname. Mijn vriendin is echt prachtig!! Ze is 5 jaar jonger dan dat ik ben.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
En die van jouw leeftijd zijn gruwelijk lelijk? Of denk je dat die oudere eerder bereikbaar zijn dan je mooie leeftijdsgenotes?
Leuke foto van jullie, in je fobo, Orange!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:28 schreef Mr. Orange het volgende:
Mijn vriendin is 10 jaar ouder dan dat ik ben.. Gaat goed samen
36FFquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Leuke foto van jullie, in je fobo, Orange!
wtf? je bent 22 en je noemt je al Oldbie?quote:
Orange is zeker oldbiequote:Op maandag 13 november 2006 16:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
wtf? je bent 22 en je noemt je al Oldbie?
Wat moet ik dan wel niet zijn, Grim Reaper bijna ofzo
Cry more!quote:Op maandag 13 november 2006 16:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
wtf? je bent 22 en je noemt je al Oldbie?
Wat moet ik dan wel niet zijn, Grim Reaper bijna ofzo
ach ja, misschien blijf ik dan wel de eeuwige newbie hier whatever..quote:
je zit op het verkeerde forumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |