in 1 jaar 80 postsquote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef ChopperMick het volgende:
Ben Choppermick en al een poosje newbie. Fok! meestal op m'n werk.
Zie net dat ik me precies een jaar geleden heb geregistreerd op Fok!![]()
Fijne Fokjaardag voor mij! Hoera!
Die goeie ouwe tijd -zucht-quote:Op zondag 5 maart 2006 20:31 schreef ChopperMick het volgende:
Heb me een jaar geleden geregistreerd, maar ben pas een beetje gaan posten sinds een maandje of twee, drie.Rest van de tijd eigenlijk niets met m'n account gedaan...
![]()
welkom stuiterding, hoe voelt het nu om als een soort kangeroe maar dan van plastic uiteraard door het leven te gaan?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:02 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi nieuw hier dus. Aan jullie de eer om m'n allereerste(
) post te bekijken.
Ja, hoiquote:Op maandag 6 maart 2006 22:02 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi nieuw hier dus. Aan jullie de eer om m'n allereerste(
) post te bekijken.
Het is geen winter meer!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:27 schreef xivius het volgende:
Nou ik zal me dan ook maar eens voorstellen .. Ook ik ben nieuw op Fok!
Mijn naam is Marcel en kom uit Ijsselstein
Hallo![]()
[afbeelding]
Ik dat geval:quote:
Ha !!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:41 schreef Sprouts het volgende:
My personal interests:
-Engelse komedie, en dan het liefst lekker grof én met Rik Mayall (bv. Bottom, Young Ones, New Statesman)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:33 schreef PonyLover het volgende:
hallo ik ben nieuw
quote:Geregistreerd op: zondag 12 oktober 2003 @ 15:46
Zat, veel subfora hebben hun eigen meetsquote:Op donderdag 20 april 2006 20:36 schreef busvrouwtje het volgende:
hallo allemaal, goh ik open een nieuw topic en het loopt gelijk als een trein:):) allemaal van harte welkom.. zeg rare vraag misschien, maar hebben jullie op dit forum ook meetings met elkaar
Overzicht Centrale Topics:quote:Op donderdag 20 april 2006 20:36 schreef busvrouwtje het volgende:
hallo allemaal, goh ik open een nieuw topic en het loopt gelijk als een trein:):) allemaal van harte welkom.. zeg rare vraag misschien, maar hebben jullie op dit forum ook meetings met elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |