Waarom deel je dit met onsquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:53 schreef Sir_Drinkalot het volgende:
Diarree hebben, naar de plee rennen, broek naar beneden trekken, en voor je goed en wel zit al beginnen te spuiten zodat de hele plee achter je onder zit.![]()
Waarna je er vervolgens in gaat zitten omdat je al onderweg naar beneden was met je aars![]()
Behalve geboren worden danquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef most_wanted het volgende:
Ik maak geen blunders.
1 voordeel, je houdt er een lekker roze sterretje aan overquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:13 schreef Mauro het volgende:
Heb een stoma!
welk sterretjequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
1 voordeel, je houdt er een lekker roze sterretje aan over![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef Burnafter het volgende:
Bij m'n vorige werk kwamen we een keer 's ochtends binnen. M'n collega liet een hard fart. Iemand anders dacht dat ie nog harder kon en knalde er ook eentje. De volgende... En zo ging dat door...
Tot op een gegeven moment iemand er zo HARD een scheet liet, dattie zichzelf gelijk onderscheetDie kon meteen weer ffies naar huis
![]()
Kom op eeijquote:
meestal wordt die met een stoma dichtgenaaid...quote:
Goed zoeken danquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef El_Rolando het volgende:
Schijten op een verstopte WC.
Dus ongebruikt, dus rozequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef thatsme het volgende:
[..]
meestal wordt die met een stoma dichtgenaaid...
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:10 schreef stefmans het volgende:
Toen ik dronken was kotsen en schijten tegelijk.![]()
behalve als je in je nest ligtquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ook eens gehad. Was wel lachuh.
Dit is wel een blunder van formaat.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
bij mij is het een keer echt finaal mis gegaan...
Ik was dus zwaar aan de spetterpoep, dat gebeurt wel eens. Toen ik dus voor ongeveer de derde keer in een uur op de wc ging zitten om te schijten dacht ik: ja nou is het mooi geweest, ik ga een donald duck lezen! Ik zoeken, ligt dat ding helemaal ONDER de wc![]()
toen moest ik dus redelijk ver voorover buigen om toch die donald duck in handen te krijgen. Op dat moment begaf mijn kringspier het en alles spoot tegen de muur achter de wc![]()
verder heb ik nooit echt blunders gemaakt tijdens mijn wc-uurtjes...
vandaar ook mijn trots...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dit is wel een blunder van formaat.![]()
Profiel: Vrouwquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef carmiie het volgende:
ik maak nooit blunders tijdens het schijten![]()
als je DAT al een reden voor je is om te gaan blozenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef onderjas het volgende:
Ik zat eerst te poepen, lied ik een scheet! Ik kei erg blozen enzo.
Het was sarcastischquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
als je DAT al een reden voor je is om te gaan blozen![]()
je zit op de WC man! daar hoor je dat toch te doen?
ah....excuus, dat was me even ontgaan...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef onderjas het volgende:
[..]
Het was sarcastisch [afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Genjuro het volgende:
http://fgfp.bnyrd.com/videos/familyguyS5C5.mpg
die kakken toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef renz0r het volgende:
[..]
Profiel: Vrouw
Ja logisch, vrouwen poepen niet.
toen mocht je het zeker zelf weer opruimenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ja 1x, ik ging schijten en dacht. Laat ik eens de stront over de muren smeren.
Goh dat luchte op zeg
Dan moet je een vizier op je anus bouwen. Kun je richten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Een keer toen scheet ik zo heScheet ik mis
![]()
![]()
.
En jou naam is... Anthony ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef LOLBOY het volgende:
Enkele jaren geleden op m'n eerste middelbare school zat ik 4 jaar op internaat, en het laatste jaar was er iemand die de schijtterrorist heette, want hij schreef 'hoi daar' en andere leuke zinnetjes met stront op de deur en smeerde de deurklinken aan de binnenkant lekker vol.
Volgens sommigen was het Anthony, zieke vent
dan word je misschien Anton genoemd ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:35 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
jouw is bezittelijk en dus met een w, voze analfabeet
en neen, mijn naam is niet Anthony![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
ik blies laatst een bel met mn anus....
zat nog zeep op van gister![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Genjuro het volgende:
http://fgfp.bnyrd.com/videos/familyguyS5C5.mpg
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:58 schreef bonke het volgende:
ik ben wel es de fout in gegaan tijdens het afvegen
zat dus me vinger onder de stront
en het gekke is :
je ziet et zitten maar toch ff ruiken he
met carnaval kun je me noemen hoe je wilquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:10 schreef bonke het volgende:
[..]
dan word je misschien Anton genoemd ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |