abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33992880
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Kijk ik snap dat jij daar helemaal voor wilt open staan. Maar dat kan toch voor paranormaliteit in het algemeen. En als je denkt dat hij ooit zal toegeven dat ie de boel bedriegd dan kun je het schudden. Dat gaat nooit gebeuren. Er zullen desondanks altijd mensen zijn die toch achter hem blijven staan omdat ze het graag willen geloven. (no disrespect maar kijk naar jou je blijft toch open staan voor hem).

Trouwens de mensen in mijn omgeving die zich bezig houden met paranormale zaken (alle respect heb ik daarvoor) die lachen hard mee om die Robbert. Met hoeveel dingen mag hij nog tegen de lamp lopen voordat jij ophoud met open staan voor hem?

Er zijn zoveel mediums die niet zo twijfelachtig als hem bekend staan dan kun je toch beter voor die personen open blijven staan?
Ik ga gewoon op mijn gevoel af....ik ben echt niet een aanhanger van Robbert ofzo...want zo'n idee krijg je bijna als je zegt dat je nog wel in hem gelooft.
Ik probeer me in hem te verplaatsen, en dan lijkt het me zo ontzettend vreemd dat je de boel gaat bedonderen met uitgeknipte poppetjes, en weet ik veel wat voor gepruts...
daar moet dan iets achter zitten, want als je hem zo ziet, en hem hoort praten lijkt het me totaal niet zo'n persoon....
en het feit dat zijn ouders en zussen in hem geloven...die zitten er dag en nacht bij!
dan zullen die toch allang eens iets door hebben gehad..of gevonden hebben...
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_33992987
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Peekaboo het volgende:

[..]

Ik ga gewoon op mijn gevoel af....ik ben echt niet een aanhanger van Robbert ofzo...want zo'n idee krijg je bijna als je zegt dat je nog wel in hem gelooft.
Ik probeer me in hem te verplaatsen, en dan lijkt het me zo ontzettend vreemd dat je de boel gaat bedonderen met uitgeknipte poppetjes, en weet ik veel wat voor gepruts...
daar moet dan iets achter zitten, want als je hem zo ziet, en hem hoort praten lijkt het me totaal niet zo'n persoon....
en het feit dat zijn ouders en zussen in hem geloven...die zitten er dag en nacht bij!
Tja we kunnen hier nog lang en breed over gaan discussieren. Maar zoals ik al zei blijven er toch altijd nog mensen in hem geloven. Hij zal nooit toegeven dat hij de boel heeft genept. En die foto's dacht ik dat jij daar echt nooit in had geloofd want die zijn ook wel erg nep. Ik dacht dat je alleen in zijn andere "gave" geloofde. Maar ja doe ermee wat je wilt doen.
pi_33993031
Ja, ff nu zie je pas hoe de media macht op de publieke opninie kunnen uitoefenen , ....
Als zij iets zeggen , ...gelooft iedereen het gelijk ...
Wat moet dat niet zijn met andere zaken , hoe ze ons belazeren .....
Liever mijn TV naar buiten gooien , zou ik zo zeggen ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33993091
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:06 schreef pikki het volgende:
De KRO , heeft dit zo gebracht , erg vaag , het ging slechts over de nevels, en waar blijft dan de rest , is dat niet belangrijk ofzo ?..De red en is wsch. dat Robbert de brui gef aan KRO ,en da's dan de reden ....hij koos liever voor RTL ...
Als hij echt zoiets gezegd heeft; dat iedereen nevelfoto's kan maken door voor de lens te ademen, of als anderen dat werkelijk zo hebben zien gebeuren is er toch ook geen basis om verder naar zo iemand te luisteren, wat ie verder ook zegt te kunnen. Als iemand al begint met de zaak te belazeren kun je verder niet verwachten dat er nog een waarheid uit zal komen. Ook niet als er wel een kern van waarheid in zit.
En maar goed ook. moet ie maar niet liegen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_33993136
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef pikki het volgende:
Ja, ff nu zie je pas hoe de media macht op de publieke opninie kunnen uitoefenen , ....
Als zij iets zeggen , ...gelooft iedereen het gelijk ...
Wat moet dat niet zijn met andere zaken , hoe ze ons belazeren .....
Liever mijn TV naar buiten gooien , zou ik zo zeggen ....
Kwestie van kritisch blijven kijken. Met een pak zout bij de hand.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33993157
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Peekaboo het volgende:

[..]

Soms kunnen mensen niet helemaal overzien wat de gevolgen zijn van hun akties, ik verbaas me nergens meer over!!
pi_33993187
Stem op de KRO Boemerang enquete over Robbert, en stem meteen even voor de ganzen ajb - voor een importverbod van ganzenlever. En Joop Braakhekke, daar heb ik een hele goede 'smiley' voor, die man vreet zichzelf vol en geeft niet om dierenwelzijn, hij blijft de ganzenlever gewoon aanbieden:

Dank je.
pi_33993234
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als hij echt zoiets gezegd heeft; dat iedereen nevelfoto's kan maken door voor de lens te ademen, of als anderen dat werkelijk zo hebben zien gebeuren is er toch ook geen basis om verder naar zo iemand te luisteren, wat ie verder ook zegt te kunnen. Als iemand al begint met de zaak te belazeren kun je verder niet verwachten dat er nog een waarheid uit zal komen. Ook niet als er wel een kern van waarheid in zit.
En maar goed ook. moet ie maar niet liegen.
Neen , want dat kun je van die papieren poppetjes dan ook weer zeggen, en van orbs ook, en van alles, ....alles valt na te maken , ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33993362
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef pikki het volgende:

[..]

Neen , want dat kun je van die papieren poppetjes dan ook weer zeggen, en van orbs ook, en van alles, ....alles valt na te maken , ...
Klopt en zoveel mensen kunnen cold readen. Waarom iemand dan op zijn blauwe ogen geloven? Begin iets voor jezelf zou ik zeggen. Jij kan het ook allemaal maken en cold readen kun je leren. Dan kun je bakken met geld verdienen.
pi_33993466
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:24 schreef Agno_Sticus het volgende:
Goedenavond,
Laat ik mijzelf eerst even voorstellen. Mijn naam is Tobbert van den Hemde en ik ben paranormaal begaafd. Ik werk voor een kleine vergoeding

F*cking brilliant!

Man, ik heb de tranen aan mijn kaken hangen van het lachen...! Heb je dat zelf geschreven? In dat geval moet je er iets mee doen! Stuur het in elk geval op naar de krant of zo, ofschoon een satirische TV skit nog beter zou zijn (vroeger had je Farce Majeur bijvoorbeeld - zou perfect geweest zijn) ...

Complimenten, zo kunnen we tenminste nog plezier hebben van al die bedriegerij. Je zou tekstschrijver moeten worden! Klasse!!!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Micheleangelo op 12-01-2006 22:41:30 ]
pi_33993499
Nog eens gelezen... WEER GELACHEN!!!

BRAVO!!!
pi_33993525
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef pikki het volgende:

[..]

Ja..... maar als iemand hem dat heeft HOREN zeggen. Of zelf heeft GEZIEN dat ie de boel nept..... welke ruimte heeft ie dan nog om te spartelen en te draaien?
Dat tezamen met de fotoshit die we hier al uitgebreid hebben besproken.... Er blijft gewoon niet veel overeind om nog serieus te nemen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33993583
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef nokwanda het volgende:
Er blijft gewoon niet veel overeind om nog serieus te nemen.
Voor sommige wel. Daarom zal ie nooit toegeven dat ie de boel bedriegt.
pi_33993749
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:28 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Voor sommige wel. Daarom zal ie nooit toegeven dat ie de boel bedriegt.
Ik heb het al eerder gezegd.... het kan best zijn dat ie zelf ook echt in zijn leugens is gaan geloven. Hij zou de eerste niet zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33994009
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:26 schreef Micheleangelo het volgende:
Nog eens gelezen... WEER GELACHEN!!!

BRAVO!!!
Mee eens, ik vestig er nog eens de aandacht op:

Het medium Robbert van den Broeke (deel 25) Derde bericht van boven!
pi_33994099
Hij is wel zo verdomd briljant dat ie apart van dit topic bewaard dient te worden imo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33994117
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder gezegd.... het kan best zijn dat ie zelf ook echt in zijn leugens is gaan geloven. Hij zou de eerste niet zijn.
Daar denk ik precies zo over. Ik denk ook dat zijn ouders ook echt in hem geloven en de boel niet bedriegen.
pi_33994333
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef nokwanda het volgende:
Hij is wel zo verdomd briljant dat ie apart van dit topic bewaard dient te worden imo.
Ja echt, ZONDE als dat hier op dit forum verloren gaat. Opsturen naar de zaterdageditie van de Telegraaf dat verhaal. Het is ECHT geestig!!!

(Geestig...??? BWOEHAAHAHAHAHAHAHAAAAAHAhahahaaa..!!!!!)
pi_33994612
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja..... maar als iemand hem dat heeft HOREN zeggen. Of zelf heeft GEZIEN dat ie de boel nept..... welke ruimte heeft ie dan nog om te spartelen en te draaien?
Dat tezamen met de fotoshit die we hier al uitgebreid hebben besproken.... Er blijft gewoon niet veel overeind om nog serieus te nemen.
Niemand heeft hem dat horen zeggen , hoor ....of zelfs gezien ....
De versie van KRO steunt helemaal op niets, zij claimen zelf dat uitwasemingen gewoon dezelfde foto's geven, na de montage en ze zijn het zelf eens gaan uitproberen en het zijn mensen die er helemaal niets van kennen ..van die orbs enz ..
pi_33994680
Nu op SBS 6, over vrijdag de dertiende. Volgens Agnosticus een belangrijke dag voor Irene.
pi_33994915
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:50 schreef Stenny het volgende:
Nu op SBS 6, over vrijdag de dertiende. Volgens Agnosticus een belangrijke dag voor Irene.
Zou Tobbert dan toch langskomen?
pi_33995355
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef pikki het volgende:

[..]

Niemand heeft hem dat horen zeggen , hoor ....of zelfs gezien ....
De versie van KRO steunt helemaal op niets, zij claimen zelf dat uitwasemingen gewoon dezelfde foto's geven, na de montage en ze zijn het zelf eens gaan uitproberen en het zijn mensen die er helemaal niets van kennen ..van die orbs enz ..
Ik wil niet teveel offtopic raken, maar wie ben je eigenlijk? Ik krijg het idee dat je iets met die Robbert te maken hebt. Ben je zijn zus? Misschien zijn vader? Een persoon die hij een keer een lezing heeft gegeven (je komt immers uit Brabant volgens je profiel)? Erg vreemd dat je Robbert blijft geloven na alles wat hier is gezegd. Heb je er belangen bij? Waarom heb je je pas geregistreerd toen Robbert aan het licht kwam?

Ik hoor net dat iemand dit al eens gesuggereerd had in een vorig topic, maar hier heb je nooit duidelijk antwoord op gegeven. Zou je deze vragen stuk voor stuk willen beantwoorden, naar waarheid?

[ Bericht 9% gewijzigd door visvogel op 12-01-2006 23:12:32 ]
pi_33995601
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef pikki het volgende:

[..]

Nee oh, Betty and Barney Hill , de Hill's wereldberoemd ......zijn ze geworden !
Ik ken alleen Benny Hill...

pi_33995672
Ik lees zo nu en dan wat van Rudi Klijnstra, die heeft dus ook dingen samen met robbert gedaan...kwam dit stukje tegen:

In 2004 zijn foto's van Robbert van den Broeke op de Nederlandse TV vertoond en via internet wereldwijd in het rond gegaan met de vermelding van hem dat deze opnames 'aliens' laten zien' en het 'grijzen zijn' en dat 'wij niets van hen hebben te vrezen'.
Zelf ben ik een andere mening toegedaan en zijn grijzen geen buitenaardsen of lichtwezens maar astrale entiteiten die voornamelijk negatieve daden ten opzichte van de mensheid verrichten.
Een intensief mediamiek contact met grijzen kan een barriere vormen voor daadwerkelijke contacten met kosmische bewustzijnsvormen en lichtwezens van de hogere dimensies.

bron:
http://home.wanadoo.nl/rudi.klijnstra/Orbs/interview.html
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_33995879
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef visvogel het volgende:

[..]

Ik wil niet teveel offtopic raken, maar wie ben je eigenlijk? Ik krijg het idee dat je iets met die Robbert te maken hebt. Ben je zijn zus? Misschien zijn vader? Een persoon die hij een keer een lezing heeft gegeven (je komt immers uit Brabant volgens je profiel)? Erg vreemd dat je Robbert blijft geloven na alles wat hier is gezegd. Heb je er belangen bij? Waarom heb je je pas geregistreerd toen Robbert aan het licht kwam?

Ik hoor net dat iemand dit al eens gesuggereerd had in een vorig topic, maar hier heb je nooit duidelijk antwoord op gegeven. Zou je deze vragen stuk voor stuk willen beantwoorden, naar waarheid?
Ga je mij nu ook al in een complot herbergen, gewoon omdat ik de mening toegedaan ben dat zolang niet bewezen is dat Robbert de boel belazert,.... en het zelf niet toegeeft , ....alles wat er gesuggereerd wordt door bepaalde sceptici, en mediafiguren , die er niets van kennen nep is ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')