ongeveer 470 euro, maard dan moet je wel die huur ervan af trekken he!quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef Joeriii het volgende:
Hoeveel geld laat je na?
tub girlquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
Post Tub Girl en je hebt wel een ban en dan kun je niet meer fok!ken
ik woensdag....quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:15 schreef ivetje het volgende:
Ik moet ook leren, dinsdag examen recepteren...
Hijs goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef iamredleader het volgende:
Wees vereerd:
Ik moet lenen
Lemming!
Idem hiero......quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef Relneger18 het volgende:
Ik moet voor komende woensdag meer dan 500 pagina's(chemie) leren..maar ik doe geen ruk..
Ik zit alleen te fokken....en nep red bull te drinken...op mijn kamertje
kortom ik ga sterven![]()
![]()
Ik ben op vakantie geweest 1 week, anders had ik in de vakantie kunnen leren. Maar goed, ik maak gewoon een samenvatting met de dingen die ik nog niet weet en ga dat lerenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:26 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik woensdag....
Diegene die heeft bepaald dat examens NA de vakantie moeten worden afgelegd..moet echt afgeschoten worden![]()
/\quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ah, een toekomstige straatvegerachja die mensen moeten we ook hebben
Dat klinkt echt zo gaar uit jouw mond!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ja, jouw vader stopt ook er natuurlijk ook een keer mee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
Die zin heb ik toch helemaal neit gezegd ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat klinkt echt zo gaar uit jouw mond!![]()
Dat leest zo gaar wat je schreef.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die zin heb ik toch helemaal neit gezegd ?
Jeweetquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat leest zo gaar wat je schreef.![]()
lol, geen draaimolen muziek meer?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ja, jouw vader stopt ook er natuurlijk ook een keer mee.![]()
en het ergste is.....tis SCHEIKUNDEquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:51 schreef Furious het volgende:
500 bladzijdes.
Zoveel heeft het Dikke Van Dale niet eens.
Doe puur uit principe niet aan leren...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:50 schreef -beyond- het volgende:
Pff het is nog heel vroeg en ik moet nu al beginnen met leren......
Maar het is wel even wat leuker dan scheikunde....Jeugdcriminologie..
Succes met leren vandaag iig.
Je hebt altijd "baas boven baas".quote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Doe puur uit principe niet aan leren...![]()
In september weer![]()
er is geen leuker vak dan scheikunde, dus je hebt mazzel.. 80% van de scheikunde is een beetje logisch nadenken, en de andere 20% haal je uit je binas..quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
en het ergste is.....tis SCHEIKUNDE..allemaal toepassingen enzo
....wat vwo-ers in de 4e 5e en 6e leren (dus in drie jaar) is 40 procent van wat ik moet leren( in 3 maanden weken).
Er is ook geen leuker forum dan FOK!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
er is geen leuker vak dan scheikunde, dus je hebt mazzel.. 80% van de scheikunde is een beetje logisch nadenken, en de andere 20% haal je uit je binas..
Je bedoelt: de prioriteit ligt niet bij het studeren maar bij iets anders....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef SouthernSun het volgende:
ik moet nog iets van 600 pagina's, maar het schiet opheb vandaag en morgen ook al geen tijd
Schijnbaar kan dat vandaag de dag niet meer (er hangt hier ergens een topic daarover rond) en is het geen prioriteit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef SouthernSun het volgende:
ik moet nog iets van 600 pagina's, maar het schiet opheb vandaag en morgen ook al geen tijd
nou zo leuk is het echt niet hoor....veel leren is nooooit leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
er is geen leuker vak dan scheikunde, dus je hebt mazzel.. 80% van de scheikunde is een beetje logisch nadenken, en de andere 20% haal je uit je binas..
hmm nee zit wat in. maar moet dalijk naar school, vanavond uit eten enzo en morgen werken+verjaardagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:28 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Schijnbaar kan dat vandaag de dag niet meer (er hangt hier ergens een topic daarover rond) en is het geen prioriteit.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:55 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn proefwerk week is voorbij
1 week vrij
doeiiiquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef Relneger18 het volgende:
Ik moet voor komende woensdag meer dan 500 pagina's(chemie) leren..maar ik doe geen ruk..
![]()
ik moest ff naar de stad om dingen te regelen, en op de terugweg zei ik tegen mezelf , laat me ff eens een andere buslijn proberen....ik moet toch onderweg uitstappen.....rijdt die fucking 10 km de stad uit ...om me dan weer af te zetten waar ik ben ingestapt...2 uur in een bus, verspildquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:09 schreef -beyond- het volgende:
Flikker zooi......nog niets opgeschoten.....als jullie nou eens allemaal het forum met rust zouden laten........
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:19 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik moest ff naar de stad om dingen te regelen, en op de terugweg zei ik tegen mezelf , laat me ff eens een andere buslijn proberen....ik moet toch onderweg uitstappen.....rijdt die fucking 10 km de stad uit ...om me dan weer af te zetten waar ik ben ingestapt...2 uur in een bus, verspild....en ik wilde nog eens gaan leren
![]()
Das toch geen verspilling? Das optimaal nagenieten van gisteravond!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:46 schreef GREED het volgende:
2 uur is niets, ik heb vandaag de hele dag verspild aan een kater.
Golden shpower zeker, da's lekkerder dan echte redbullquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef Relneger18 het volgende:
Repetitieweekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:59 schreef -beyond- het volgende:
Proefwerkweek...
Ik heb dat woord niet meer gehoord sinds de eerste klas middelbare school..![]()
chanteer je leraar door te dreigen een foto waar hij een tekkel neukt te verspreiden door de school!quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef Relneger18 het volgende:
![]()
KCV. Dat is echt zo'n baggervak.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:44 schreef Departak het volgende:
Ik moet morgen Grieks, economie en KCV op 1 dag. Potverdomme!
Ik heb 1 tekst van Grieks nog nooit gezien, laat staan dat ik hem kan vertalen.
Ik heb het hele jaar nog niets voor economie gedaan, dus dat wordt ook genieten!
Gelukkig hebben we KCV nog voor de onverdiend mooie cijfers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |