quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:44 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Nerd-modus
In plaats van enorme verhalen kan je beter gaan studeren!
/nerd-modus
bikkelquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Komende paar weken wat tentamens: Performance 2, daarna Analyse 1 (1ste jaarsvak), daarna space 2 en nog Materials 2. Gaat als het goed is allemaal wel goed komen.
Vond het eerste jaar best wennen allemaal, wat je er echt voor moest doen. Heb namelijk ook eerst HAVO gedaan en daarna VWO, nja op het VWO dus 2 jaar liggen slapen. Maar vind m'n studie helemaal te gek dus wil er ook graag veel voor doen om het te halen. Al is motivatie vinden soms nog best moeilijk.
Plannen:
morgen nog een dagje perf. 2 knallen, dan dagje of 2 wat analyse bijschroeven, en dan dinsdag een 10 halen voor perf 2. waarna ik mezelf op de analyse stort.
en in die week erna haal ik ook nog ff 2 goeie punten voor die andere vakken
MadMarine en Delft? Maritiem? dan is analyse juist simpelerquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef MadMarine het volgende:
[..]
bikkel
analyse is echt té moeilijk...
bij ons iig, voor mij iig
Dat projecftwerk daar doe ik ook altijd mijn best voor, maar mezelf aanzetten om tentamens te leren en individuele taken te doen lukt vaak niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef HV het volgende:
Ik ben momenteel met een groepsproject bezig..en heb weer geluk gehad. Zit bij héél erg enthousiaste mensen in projectgroep, die meteen met het werk willen beginnen enz.. Dus dan doe ik automatisch ook wel m'n best. En het project verloopt ook goed, mooi op schema etc.
In projectgroepen doe ik sowieso meestal wel wat, want als ik niks doe dan heeft de rest van de groep er ook last van en dat vind ik gewoon lullig.
Alleen studeren voor tentamens mag/moet wel beter, dat stel ik meestal uit tot het laatste moment (idd geen tijd, iets leukers te doen, geen zin etc., oftewel geen motivatie). Tot nu toe wel alle tentamens gehaald, maar toch..
Daarom denk ik dat dit topic na het project wel van pas kan komen.
Wie weet..misschien heeft het zelfs effect.
doe jij biochemie? hoe is die opleiding? wat die lijkt mij op zich ook nog wel interessant.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
Hee cool dit topic, hoef ik er deze week niet weer een zelf te openen, ga waarschijnlijk toch weer te weinig doen aan mijn biochemie enzo... ach we zullen zien...
ik doe bio-informatica, grootste onderdeel is biochemie en biologie (maar dan de specifieke onderdelen over eiwitten, dna en evolutie/erfelijkheid)....quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:31 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
doe jij biochemie? hoe is die opleiding? wat die lijkt mij op zich ook nog wel interessant.![]()
Ja die opleiding wil ik ook gaan volgen in Arnhem na de Havo. Ga 4 februari naar het open huis.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik doe bio-informatica, grootste onderdeel is biochemie en biologie (maar dan de specifieke onderdelen over eiwitten, dna en evolutie/erfelijkheid)....
(weinig informatica trouwens gezien zo in mijn eerste 1,5jaar)
Spectra genomen, uitgeprint en al naast elkaar gelegd..quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:33 schreef teigan het volgende:
Ik wil vandaag:
2 IR spectra nemen
Die twee en nog een ander spectra uitprinten en dan eens goed gaan analyseren.
En met mijn verslag verder, dus referenties opzoeken(rotwerk)
En nog een stuk of 4 bandjes inlezen en omzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |