abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_34248715
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:49 schreef Lkw het volgende:

[..]

[afbeelding]
Lélijke kop inderdaad!!! Wat heerlijk!

Lkw bedankt
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_34252524
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef Arcee het volgende:
Wat kijkt ze... kweenie.
En dat valt nog eens extra op door die buiten proporties lange nek zo.

Ik vind het iig helemaal niks. Er is van alles aan opgepoetst, die foto, en nog steeds is het vrij weinig, dat lijkt me wel genoeg zeggen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_34272230
Wat is ze lelijk op die foto! Maar daar denkt ze zelf vast anders over want echt bescheiden is ze niet...
  maandag 23 januari 2006 @ 14:52:47 #79
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_34378363
Die Dido is volgens mij iemand die in het echt anders heet.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_34882021


Dido in de FHM
pi_34883102
Jeetje wat zijn jullie erg zeg, stront jalours als je het mij vraag, dat ze in de FHM staat en ook nog es een super mooi lichaam heeft!! okee, misschien zijn dr borsten wat groter gemaakt op de pic want die waren naar wat ik heb gezien een beetje kleiner, maar Did, als je dit ooit leest, helemaal toppie, mooie foto!! En nog ff over dat hoere gedoe, als er 1 geen hoer was in BB was dat Dido wel, hoelang heeft het geduurd voordat ze toe gaf aan de gevoelens voor Roel....en waarom heeft het zolang geduurt..? en waarom twijfelde ze steeds en brak het weer af? was dat niet omdat ze dacht dat Roel haar voor de gek hielt met Lies en Lin, en wie was nou de eerste in het huis die liep te geilen..... maar blijkbaar wilden veel mensen dat niet zien op de streams, en btw, ik was toch de hoer van BB? En idd was Dido ook 1 van de weinigen die niet meedeed aan dat sentimentele gedoe als er bijvoorbeeld iemand het huis verliet, ze zat er pas doorheen toen ze niet mocht roken! Ik moest dit ff kwijt want geloof me Dido is echt een tof persoon en verdient dit niet, en absoluut geen hoerig persoon, zo......kom maar op met die bak stront!!
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:38:07 #82
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_34883233
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_34883856
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
dank u!
pi_34884018
Hallo Tanja,

Zijn inderdaad mooie foto's
Hoewel Dido in het begin niet erg duidelijk was over haar gevoelens voor Roel is het zeker geen hoer vindt het tof dat die twee elkaar toch gevonden hebben en ze het nu reuze leuk samen hebben.
pi_34884351
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef tann het volgende:

[..]

dank u!
ziet er inderdaad een stuk natuurlijker uit!
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:01:29 #86
6941 APK
Factual, I think.
pi_34884429
Ik blijf erbij dat ze een paardenkop heeft.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34884452
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:52 schreef WV320 het volgende:
Hallo Tanja,

Zijn inderdaad mooie foto's
Hoewel Dido in het begin niet erg duidelijk was over haar gevoelens voor Roel is het zeker geen hoer vindt het tof dat die twee elkaar toch gevonden hebben en ze het nu reuze leuk samen hebben.
Tja, Did was al eerder tegen de lamp aangelopen, en vreselijk hard, dat wou ze niet nog een keer, als ze wel hoerig was had ze Roel al veel eerder een HANDJE geholpen, en ja ik vind het reuze tof dat die twee verder gaan met zn beide
pi_34884507
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef APK het volgende:
Ik blijf erbij dat ze een paardenkop heeft.
ach ieder zn mening qua uiterlijk, ik heb een varkens hoofd, al dat commentaar boeit me niet, dat van dat hoer wel!
pi_34884561
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef tann het volgende:

[..]

ach ieder zn mening qua uiterlijk, ik heb een varkens hoofd, al dat commentaar boeit me niet, dat van dat hoer wel!
Yep!
ik ben bepaaaaaaaald geen fan van Dido, sterker nog, brrrrrrrrr...etc etc maar dat gaat even te ver!
pi_34886510
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef tann het volgende:

[..]

ach ieder zn mening qua uiterlijk, ik heb een varkens hoofd, al dat commentaar boeit me niet, dat van dat hoer wel!
tann je hebt helemaal gelijk. Ik vind dido ook top en het zijn mooie foto's en het commentaar gaat hier gewoon heel erg ver. Ik wil ff zeggen dat ik het wel mooie foto's vind en dat jullie gewoon met zn allen stink jaloers zijn en verder ga ik er niet eens op in!
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:02:56 #91
6941 APK
Factual, I think.
pi_34886815
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef tann het volgende:

ach ieder zn mening qua uiterlijk, ik heb een varkens hoofd, al dat commentaar boeit me niet, dat van dat hoer wel!
Buiten die paardenkop boeit dat lichaam mij ook voor geen meter.
De persoon in dat lichaam heeft mij mateloos geergerd met haar beperkte woordenschat, haar gigantische gebrek aan inschattingsvermogen, haar egoistische gedrag en het voortdurend zoeken naar bevestiging.

"Ja echt? Goh wat leuk!"
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:15:53 #92
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_34887237
hehe Dido zat wel steeds te solliciteren naar veren om in haar eigen reet te stoppen, maar ik vond het wel zielig voor haar dat Chantal haar zo hard aanpakte Roel vond ik vanaf het begin al de tofste zeker door zn kennis en zn reconsitrante (schrijf je vast anders) gedrag, later werd ie wel een softie
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_34887558
Dido kon ook best wel dom uit de hoek kijken. Mao wie enzo .

Ontopic: Die foto's vind ik lelijk.
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:31:43 #94
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_34887703
Ik vind die foto's ook niet echt mooi, terwijl ik Dido tog wel aardig knap vindt.. ik hoorde trouwens dat Bridget op een site van Dido nare dingen over die foto's zat te schrijven in een gastenboek ofzo
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  Moderator donderdag 9 februari 2006 @ 00:36:58 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34887817
Foto's niet mooi. Dido wel.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_34887831
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:36 schreef Gert het volgende:
Foto's niet mooi. Dido wel.
De buitenkant dan hè!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:38:37 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_34887843
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:31 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind die foto's ook niet echt mooi, terwijl ik Dido tog wel aardig knap vindt.. ik hoorde trouwens dat Bridget op een site van Dido nare dingen over die foto's zat te schrijven in een gastenboek ofzo
Bridget!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator donderdag 9 februari 2006 @ 00:52:25 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34888070
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:38 schreef APK het volgende:

[..]

Bridget!
Die komt in de pleeboy binnenkort. Kun jij ook ff lekker rukken. ~:)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_34896334
Toch valt me op bij Dido dat je nooit duidelijk haar buik ziet.
Of ze ligt erop, of ze er zit wat voor.
Volgens mij is ze echt dik geworden, vooral der buik.
pi_34897316
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:26 schreef RM-rf het volgende:
d'r borsten zijn met Photoshop extra aangezet ....

zoals bv te zien hier (dan bij andere dames): http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio01.html

is een erg lelijk bewerkte foto (voor zover je dat kan zien aan die jpeg) dat doffe 'crackhoer'-look staat dr niet en dan zogenaamd met classy lingerie ...
typisch goedkoop heemstede-aerdenhouts hoertje, dat is d'r natuurlijk wél 'ten voeten uit'.
Zoooooooooo leuke link, boost voor mijn zelfvertrouwen
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')