zijn gewoon zakdoekjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:47 schreef MissBliss het volgende:
Mja, ik ben niet dolenthousiast...
En idd, ze had toch geen tieten
Yeah right, na Lieske de grootste jank- en klaagsmoel allertijden van BB.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef Aventura het volgende:
“Ik was de enige die niet zoveel aan het huilen was en zich niet zo aanstelde,” zegt Dido in het interview..."
Nou, volgens mij was Ingrid heel wat erger met haar 'zogenaamde' onzekerheid. Ook Joost, die ging huilen bij iedere exit en de exit van Rob met doodgaan vergeleek huilde heel erg veel. Chantal was ook constant aan het klagen en roddelen en maakte ook niet zoveel plezier. Dido had gelijk, binnen deze Big Brother alleen al waren er veel meer huilvoorbeelden te noemen die haar daarin ruimschoots voorbijgingen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yeah right, na Lieske de grootste jank- en klaagsmoel allertijden van BB.
Staat idd dom, van die opgebonden druifjes. Erg onnatuurlijke foto. Enorm lelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:47 schreef MissBliss het volgende:
Mja, ik ben niet dolenthousiast...
En idd, ze had toch geen tieten
Ah, maar dus niet met Dido.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:38 schreef WV320 het volgende:
voorwat betreft het mooier maken voor de fotoshoot, dat wordt met alle modellen gedaan.
Ik zie 'm ook niet meer, maar geloof me: het was geen bijzonder flatteuze foto.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef fashionably_late het volgende:
Ik zie de foto in de OP niet..![]()
Zou iemadn 'm opnieuw willen posten voor mij??
Maar JUIST DAAROM wil ik 'm natuurlijk zien!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook niet meer, maar geloof me: het was geen bijzonder flatteuze foto.
Wij weten in elk geval dat ze voor deze foto flink up-gepimpt is.......quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef Aventura het volgende:
Ik vind deze foto niet bepaald flatteus.
Foto is te vaak opgevraagd, vindt Photobucket. Bandbreedte is verbruikt dus foto wordt niet meer getoond.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef Aventura het volgende:
Ik begrijp die melding van Photobucket niet..
Oh, dat is dus definitief. Dat wist ik niet. Ik ga hem even ergens anders uploaden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Foto is te vaak opgevraagd, vindt Photobucket. Bandbreedte is verbruikt dus foto wordt niet meer getoond.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef fashionably_late het volgende:
Ik zie de foto in de OP niet..![]()
Zou iemadn 'm opnieuw willen posten voor mij??
Misschien ook wel per dag, dat weet ik niet. Blijkbaar vinden ze het voor nu iig welletjes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oh, dat is dus definitief. Dat wist ik niet.
Zie hierbovenquote:Ik ga hem even ergens anders uploaden.
Goed plan! Dan kan jij er onder gaan hangen....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef APK het volgende:
Ze kunnen photoshoppen wat ze willen, maar die kop hoort in een manege met een paardrijles-student op haar rug.![]()
Maar dan moet jij wel stoppen met zuigen, want dat is dan strafbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef Mike1964 het volgende:
Goed plan! Dan kan jij er onder gaan hangen....
Ik snap het eerlijk gezegd niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar dan moet jij wel stoppen met zuigen, want dat is dan strafbaar.
Ik denk dat hij op humoristische wijze wilde melden dat hij jou een paardelul vindt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:06 schreef APK het volgende:
Ik snap het eerlijk gezegd niet.
Waarom zou je onder een paard gaan hangen
Aah wat schattig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:10 schreef Pinball het volgende:
Ik denk dat hij op humoristische wijze wilde melden dat hij jou een paardelul vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |