Jaaa maar toen maakte Ijay me belachelijk aan 't lachenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De I-Jay foto sta je anders op hoor
Ik heb medelijden met je dat je alweer op de foto bent gegaan met mquote:Op maandag 27 februari 2006 14:29 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaaa maar toen maakte Ijay me belachelijk aan 't lachen![]()
jaa hij wilde een nieuwe maken omdat ik zei dat ik die andere stom vondquote:Op maandag 27 februari 2006 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je dat je alweer op de foto bent gegaan met m
Ik vind m echt...een beetje... creepy glad!
Volgende keer nee zeggenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:32 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
jaa hij wilde een nieuwe maken omdat ik zei dat ik die andere stom vond![]()
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef Kirstenn het volgende:
Dat is dan weer een pluspunt van het niet meer naar Idols gaan![]()
Denk niet dat het er in zit, kom je 't spandoek lenenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Jullie moeten er echt wel zijn hoor zaterdag!
Anders kom k dat spandoek wel ophalen![]()
Ik denk dat dat echt aan jou en je familie ligt dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:47 schreef leichje het volgende:
Nou dan ben jij een andere Rotterdammer als ik ben en de rest van m'n familie,vrienden ,kennissen en collega's want ik ben niet anders gewend dat ik dat altijd om me heen hoor.
Euj, de jostiband!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:21 schreef vriendinnie het volgende:
Het is wel niet op de foto MET maar wel een foto VAN...
Afgelopen zondag in de carnavalsoptocht in Maastricht zagen we toevallig Serge langskomen:
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2006 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Die armband paste wel perfect bij haar geweldige outfit.
Johquote:Op zondag 5 maart 2006 13:25 schreef PeRi het volgende:
Marescha had gister dezelfde kleding aan als op de foto's hierboven..
Oh fucking hell. Ik heb het nog echt zitten bekijken, de datum en ik was echt in de waan dat ze dat 5 feb had gepost.quote:
Ik dacht dat je een grapje maakte bij die postquote:Op zondag 5 maart 2006 16:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh fucking hell. Ik heb het nog echt zitten bekijken, de datum en ik was echt in de waan dat ze dat 5 feb had gepost.. Het was nog vroeg, the day after. Enzo
.
Ja, ik eigenlijk ookquote:Op zondag 5 maart 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte bij die post.
Ik dacht dat je doelde op de Rotterdammers postquote:
Hoe kwam je nou opeens aan groene bandjes?quote:Op zondag 5 maart 2006 10:17 schreef migebiggie het volgende:
Ben naar idols geweest![]()
Sta op de foto met:
ellen,floortje,raffaela,serge,marescha,henkjan,jerney
Dit zijn de leukste :
[afbeelding]
Ellen ...
[afbeelding]
Marescha..Met mijn kadotje ! Check haar armband
[afbeelding]
Floortje..
[afbeelding]
Raffaela met mijn kadotje in haar handen
Dus ik heb raffaela en marescha een kadotje gegefen ..
aan marescha heb ik gegefen een armband met de M op die foto daar boven zie je de armband
Aan raffaela een kalender met allemaal fotos van haar en toen kreeg ik een kus van haar enzo en ze was er heel erg blij mee zie je ook op die foto daarboven![]()
Ik vond het zo grappig toen je tegen die meisjes zei dat ze harder moesten schreeuwen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef sbientje het volgende:
hahahahahha... ik had jou gezien migebiggie! ik riep allemaal: migebiggieeee! maar je reageerde niet
echtquote:Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef sbientje het volgende:
hahahahahha... ik had jou gezien migebiggie! ik riep allemaal: migebiggieeee! maar je reageerde niet
Jaaquote:Op maandag 6 maart 2006 14:06 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Daar sta ik opmaar Migje had groen bandje gekregen van een vriend van Raffa geloof ik?
Ik ben nu al 4x in die VIP ruimte geblevenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:50 schreef migebiggie het volgende:
[..]
JaaHeb hem nog steeds dus kan zaterdag ook maar pap wil mischien niet rijden
![]()
Ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef migebiggie het volgende:
Met mij ?
Oohjaa heel vaak![]()
ben alleen meestal beetje verlegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |