Haha jaa... en jullie allemaal zo zielig buitenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Leuke foto's Kirsten.... lekker warm binnen
jah was erg koudquote:Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Haha jaa... en jullie allemaal zo zielig buiten![]()
Ik heb heel angelique binnen ook niet gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah was erg koudMaar het was het wachten waard. Alleen jammer dat Angelique zo snel weg moest
![]()
Volgende keer iets anders proberen, of is dit je leukste pose?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:48 schreef Kirstenn het volgende:
JAJA IK WEET DAT IK ALTIJD HETZELFDE OP FOTO's STA![]()
![]()
ben benieuwd hoe je tanden eruit zienquote:Op zondag 29 januari 2006 21:48 schreef Kirstenn het volgende:
JAJA IK WEET DAT IK ALTIJD HETZELFDE OP FOTO's STA![]()
![]()
Wahahah ja ik weet nietquote:Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgende keer iets anders proberen, of is dit je leukste pose?
Leuke foto's weer hoor.![]()
hahahaha, ik kan niet lachen met tanden.. dan zit mn hoofd niet lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe je tanden eruit zien
hihi geintje....
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:55 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
hahahaha, ik kan niet lachen met tanden.. dan zit mn hoofd niet lekker![]()
Hahaha ja dat heeft Jildau ook, die ziet er te grappig uit met dr mond dichtquote:Op zondag 29 januari 2006 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen met mijn mond dicht.... vind ik zo raar staan
Dus altijd mijn tanden bloot![]()
Liannequote:Op zondag 29 januari 2006 22:02 schreef Kirstenn het volgende:
op deze foto sta ik wel een beeeeeeetje anders![]()
[afbeelding]
HIER HEB IK TANDEN, maar die is heel erg.. toen viel ik bijna om![]()
[afbeelding]
OKE NU BACK TO IDOLS![]()
Die Esri zag er inderdaad ook altijd welquote:Op zondag 29 januari 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
Ik misEsri
op die foto trouwens
!
Hahah, ik vind Esri ook heel knapquote:Op zondag 29 januari 2006 22:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
Die Esri zag er inderdaad ook altijd weluit :
![]()
wie ik?quote:
Ik had het over WithMe.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie ik?
over 2 weken is het weer blond.... vind dit niet zo leuk![]()
agreequote:Op zondag 5 februari 2006 21:49 schreef WithMe het volgende:
Leuke jas van Floortje.
00.45 was t deze weekquote:Op zondag 5 februari 2006 22:37 schreef Timmai het volgende:
hoe lang sta je nou buiten te wachten ongeveer?![]()
omg, ik wil op 4 maart best wel zo lang wachten, maar ik weet niet of ik dan wel de trein kan halenquote:
De laatste trein richting Assen/Groningen vertrekt om 23:36...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
omg, ik wil op 4 maart best wel zo lang wachten, maar ik weet niet of ik dan wel de trein kan halen![]()
Ja, maar die red je niet. Je moet vanuit Hil-Noord gaan, die gaat om 23.18...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
De laatste trein richting Assen/Groningen vertrekt om 23:36...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |