Ja toch? De laatste die post opent de nieuwe? Of is dat niet doorgedrongen in de Eindhoven reeks? Ik weet niet hoor,quote:
Kleine moeite, groot plezier.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
respect +1
Die Renault 5 wil je echt niet hoor, das alleen maar ellendequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef Jerruh het volgende:
deze moet open blijven, hier sta ik tenminste in de OP.
Misbruik, misbruik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef FlowDesign het volgende:
Waar ging het ook alweer over? Owja, over vrouwen die misbruik maken van de domheid van sommige jongens
Om de één of andere reden begin ik je steeds minder playah te vinden ... al komt dat denk ik meer doordat er andere mensen hier in dat opzicht juist erger wordenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef FlowDesign het volgende:
Waar ging het ook alweer over? Owja, over vrouwen die misbruik maken van de domheid van sommige jongens
nou, de vorige keer heb je me ook met die scootah geholpen, dus mag je da nu ook wel doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die Renault 5 wil je echt niet hoor, das alleen maar ellende
Sorry Barb
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef FlowDesign het volgende:
Stelletje naäpers zijn hetquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Om de één of andere reden begin ik je steeds minder playah te vinden ... al komt dat denk ik meer doordat er andere mensen hier in dat opzicht juist erger worden
Maareh, je blijft het modepopje hoor
Hèh? Hoezo ellende?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
Die Renault 5 wil je echt niet hoor, das alleen maar ellende
Sorry Barb
Alleen hebben we al 3 topics bij iedereen de zelfde omschrijvingen staan. Mag je ook wel iets aan doen ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef Barb het volgende:
Jerruh ook weer blij, hier staat ie er wel bij.
Whehe, dat rijmt.
.
mjwa, naast mij wordt je wel een mindere playerquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Stelletje naäpers zijn het
Als ik het doe durven ze ook ineens
Moet je 'm echt kwijt dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, de vorige keer heb je me ook met die scootah geholpen, dus mag je da nu ook wel doen.
hehe nou ja, liefste wil ik een autootjequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je 'm echt kwijt dan?
Ik kan je wel adviseren over auto's om te kopen, maar ik zou niet weten aan wie je die scooter kwijt kan.
Don't push your luck,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef omegaproject het volgende:
Alleen hebben we al 3 topics bij iedereen de zelfde omschrijvingen staan. Mag je ook wel iets aan doen ...![]()
Gelukkig lopen we elkaar niet in de weg betreft targets hè?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, naast mij wordt je wel een mindere player.
me tha meudepeupje.
www.marktplaats.nlquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je 'm echt kwijt dan?
Ik kan je wel adviseren over auto's om te kopen, maar ik zou niet weten aan wie je die scooter kwijt kan.
Hangt er vanaf wat je wil laten doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe nou ja, liefste wil ik een autootje.
maar goed, die scootah rijdt ook nog
weet je trouwens een goeie scootahreparateur?.
ja, ik kom immers niet in de bleu parrotquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig lopen we elkaar niet in de weg betreft targets hè?
Nee hoor, ik ben gewoon liefquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
volgens mij is flow meer van de : I'm not a player, i just fuck a lot" niet?
alex scooter world in nuenenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe nou ja, liefste wil ik een autootje.
maar goed, die scootah rijdt ook nog
weet je trouwens een goeie scootahreparateur?.
Bitch!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ik kom immers niet in de bleu parrot.
ik kom ook nooit in de BP, ben ik nu ook een bitch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef FlowDesign het volgende:
Bitch!
Dan heb je gelukkig een goeie, maar oude Renaults zijn bij voorbaat geen aanraderquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef Barb het volgende:
[..]
Hèh? Hoezo ellende?
Ik rijd er nu ruim een jaar mee en vind het echt een rete te gekke auto. Wil em ook helemaal niet kwijt, maar moet hem verkopen wegens financiën.
Bekent minpunt van Renault is dat ze blijkbaar snel roesten, maar deze heeft nog geen enkel puntje waar ie roest, ook de bodem niet.
je was al een Bitch, yo man!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef Barb het volgende:
[..]
ik kom ook nooit in de BP, ben ik nu ook een bitch?
Nee, alleen Jerre is een bitchquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef Barb het volgende:
[..]
ik kom ook nooit in de BP, ben ik nu ook een bitch?
Zo koopt Jerruh natuurlijk nooit mijn autootje,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef FlowDesign het volgende:
Dan heb je gelukkig een goeie, maar oude Renaults zijn bij voorbaat geen aanrader
Met een hoofdletter B,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef Jerruh het volgende:
je was al een Bitch, yo man!
ik kan r niet vinden,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:26 schreef FlowDesign het volgende:
Kan iemand Lara even de juiste richting wijzen, volgens mij is ze verdwaald in het Fokbos
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Och, eerder een gevalletje we-kennen-elkaar-al-langer-dan-vandaag,quote:
Geen leuke jongens daar?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Als je dat nou eerder had gezegdquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef Jerruh het volgende:
ik moet je wel iets verklappen: flow gaat niet naar de blue parrot!!!
daar gaat mijn grap.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef Barb het volgende:
[..]
Och, eerder een gevalletje we-kennen-elkaar-al-langer-dan-vandaag,.
NIET?!?! Ohhhquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef Jerruh het volgende:
ik moet je wel iets verklappen: flow gaat niet naar de blue parrot!!!
daar gaat mijn grap.
Omdat je daar ongegeneerd in de polonaise in kunt stappen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik werk bij de rechter.
zou ik ook niet komen als je ouder dan 16 bent...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nahquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Omdat je daar ongegeneerd in de polonaise in kunt stappen?
Of graag mét je portemonnaie en/of zónder glas in je hoofd het pand weer wilt verlatenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zou ik ook niet komen als je ouder dan 16 bent...![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:34 schreef FlowDesign het volgende:
"een hele stoere jongen"
Wat zeg je dat schattig
Ik vind het er veel te leuk. Tsk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan moet je toch eruit om me ergens anders te zoeken.
Flow, echt, ik heb gewoon net je fotoboek/profiel gecheckt omdat ik zéker wist dat je een kerel was, maar je uitspraken doen me steeds twijfelen,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:34 schreef FlowDesign het volgende:
"een hele stoere jongen"
Wat zeg je dat schattig
Das alleen met Jerre hoor, ik pest 'm een beetjequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:36 schreef Barb het volgende:
[..]
Flow, echt, ik heb gewoon net je fotoboek/profiel gecheckt omdat ik zéker wist dat je een kerel was, maar je uitspraken doen me steeds twijfelen,.
Dan moet je eens wat vaker bellen dan één keer per jaar,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:36 schreef Jerruh het volgende:
ik heb je al veel te lang niet meer gezien.
Nee eerder van de: "I ám a player.... I just don't fuck enough"quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
volgens mij is flow meer van de : I'm not a player, i just fuck a lot" niet?
hij is gewoon heaumeau!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:36 schreef Barb het volgende:
[..]
Flow, echt, ik heb gewoon net je fotoboek/profiel gecheckt omdat ik zéker wist dat je een kerel was, maar je uitspraken doen me steeds twijfelen,.
daar zijn er idd meer van jahquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:37 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee eerder van de: "I ám a player.... I just don't fuck enough"
Ja maar, ja maar, heumeux kunnen toch ook wel klinken als een kerel?quote:
nahhhhhquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè, cheile vent
\quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:26 schreef FlowDesign het volgende:
Kan iemand Lara even de juiste richting wijzen, volgens mij is ze verdwaald in het Fokbos
ik klonk toch als een kerel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:39 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, heumeux kunnen toch ook wel klinken als een kerel?.
Toch?
En om 16:00u weer bij de Cup-à-soup automaat natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:40 schreef LaraLove het volgende:
[..]
\
Errug verwarrend dit
Nee ik was niet verdwaald... even de dagelijks koffieautomaten roddels doornemen om 15.30 uur
Ach, jij bent toch geen heumeux! Als je de kans krijgt duik je met een griet in bed!quote:
Lijkt me een uitstekend plan!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:39 schreef Jerruh het volgende:
nahhhhh
doe dan maar Omega.
barb, ik bel je deze week nog, gaan we es borrelen
Ik ben eer 1 keer geweest een jaar of 3-4 geleden...gelijk allemaal van die geile marokaantjes op je afquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zou ik ook niet komen als je ouder dan 16 bent...![]()
ik hou van jequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:41 schreef Barb het volgende:
[..]
Ach, jij bent toch geen heumeux! Als je de kans krijgt duik je met een griet in bed!
Dat maakt je in mijn ogen bi..
Wacht maar tot ik Barry White nummers voor je ga zingenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:39 schreef Barb het volgende:
[..]
Toch?
.... die wij bij de rechter tegenhoudenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik ben eer 1 keer geweest een jaar of 3-4 geleden...gelijk allemaal van die geile marokaantjes op je af
ff zwaaien met je AK-47 dan zijn ze zo wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik ben eer 1 keer geweest een jaar of 3-4 geleden...gelijk allemaal van die geile marokaantjes op je af
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nahhhhh
doe dan maar Omega.
barb, ik bel je deze week nog, gaan we es borrelen
Noem er eens 1 die als een hetero klinkt dan ???quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:39 schreef Barb het volgende:
[..]
Toch?
Oooooh, ga je voor me zingen?! Cute,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef FlowDesign het volgende:
Wacht maar tot ik Barry White nummers voor je ga zingen
hahaha!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Noem er eens 1 die als een hetero klinkt dan ???![]()
Euh ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef LaraLove het volgende:
Jerre?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef LaraLove het volgende:
[..]
dan pak ik mijn Glock wel.. die AK is zo zwaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ff zwaaien met je AK-47 dan zijn ze zo weg
Dit lijkt verdacht veel op een telefoontje dat ik kreeg van je in april 2005,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha!
zeg, ik heb pas geleden ripley ontmoet, want ik kan goed overweg met haar vriend en dus was het hoog tijd voor een etentje. nu dacht ik: barb kent haar ook, misschien es met zijn aantallen wat eten!?
My darling, Iquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef Barb het volgende:
[..]
Oooooh, ga je voor me zingen?! Cute,!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef Barb het volgende:
[..]
Dit lijkt verdacht veel op een telefoontje dat ik kreeg van je in april 2005,.
Zit nog steeds te wachten op de datum.
Daar zijn die marokkies wel aan gewend toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
of een snor laten groeien... (als vrouw zijnde dan he)
Nee sorry, ik sta momenteel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
Zitten hier nog leuke vrouwelijke personen?
cher? britney?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
My darling, I
Can’t get enough of your love, babe
Girl, I don’t know, I don’t know why
I can’t get enough of your love, babe
sneaky tvpquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ow, ik dacht al, waarom zouden de t, de v en de p toch vetgedrukt zijn,quote:
Past ook beter in je handtasje natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef LaraLove het volgende:
[..]
dan pak ik mijn Glock wel.. die AK is zo zwaar
Ik dacht ik leg het ff voor je uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:50 schreef Barb het volgende:
[..]
Ow, ik dacht al, waarom zouden de t, de v en de p toch vetgedrukt zijn,.
Mental note: Ik ga nooit voor jou zingenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:50 schreef Jerruh het volgende:
weet ik het
als flow zingt, denk ik altijd aan baby one more time
of believe in life after love...
ik let al niet meer op WAT ie zingt
ik ben niet leukquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry ik ben niet zo vlugquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef Barb het volgende:
Oe Flow, je kunt het nog een keer uitleggen! Vlug, vlug!
TerugVindPostquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef LaraLove het volgende:
[..]
zo sneaky was het niet...ik zag het ook, maar ik weet niet wat het betekend
Je bent te goed voor deze wereld,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef FlowDesign het volgende:
Shit, heb ik het toch nog uitgelegd
IDDquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee idd, klonen zijn nooit leuk
Jerruh is mijn lieve relnichtquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:01 schreef LaraLove het volgende:
Issie nou echt homo ... of zitten jullie hem gewoon te pesten>???
Homo of bi, maar maakt dat uit of hij dat wel of niet is? Voor mij iig niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:01 schreef LaraLove het volgende:
da laatstequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:01 schreef LaraLove het volgende:
Too gay to functionquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:01 schreef LaraLove het volgende:
Ik ook, naar jou.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:07 schreef LaraLove het volgende:
maakt me niets uit hoor...maar ik ben gewoon nieuwsgierig...
Denk het niet....dat ze een kloon is dus...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ook, naar jou.
en dan bedoel ik dus ook of je wel of geen kloon bent![]()
Okee, ik geef het toe. Ze is mijn kloon.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ook, naar jou.
en dan bedoel ik dus ook of je wel of geen kloon bent![]()
Kan niet, zij is veel knapperquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Okee, ik geef het toe. Ze is mijn kloon.
Jij bent lekker zekerquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kan niet, zij is veel knapper
Google doet wonderen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kan niet, zij is veel knapper
Ik heb mijn cookies onder controle hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Verdacht dat jij nu ineens op het forum komt
wtf is janice dickinson dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:21 schreef Jerruh het volgende:
I'm baaaahaaack, ik heb vandaag gewooin een janice dickinson bui!
en een editquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:23 schreef omegaproject het volgende:
Ok, 3 posts, 2 verschillende usernames, en dat binnen 1 minuut
té toevallig
Die neger?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
die adhd jurylid van america's next top model
dat wilde ik net gaan zeggen buurmanquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee die selfcalled first supermodel of the world
zeker ook een kloonquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat wilde ik net gaan zeggen buurman
thats me! me me me!!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:33 schreef amaranta het volgende:
En jerruh is mijn buurman hoor.. En dat is zekersteweten ook geen kloon.
En als hij wel een kloon is, dan weet ik niet met wie ik ijsjes ben gaan eten bij firenze en met wie ik naar enge tattoo kerels heb gekeken in de stad....
Fijn dat je volstrekt overbodige plaatjes post waarvan ook absoluut duidelijk is wat het nut ervan is.quote:
ik wilde zeggen dat ik dat eigenlijk ben... en die persoon waarvan jullie denken dat het amaranta is gewoon iemand anders isquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Fijn dat je volstrekt overbodige plaatjes post waarvan ook absoluut duidelijk is wat het nut ervan is.
Bedankt Amaranta
Wie weetquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:39 schreef LaraLove het volgende:
hahaha... nou misschien kom ik flow zaterdag nog wel in de stunt tegen... want ik denk wel dat ik even op stap ga!
Hij lijkt me echt een mongool eerste klas. En Jarno trouwens ook...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ooit samen mee in de crew gezeten.
Nu je het zegt. Ik heb wel familie in Slotervaart.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Woede in Slotervaart na dood scooterrijder
Vriendjes van jou?
Jarno fakete ooit zijn eigen dood op Fok!.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij lijkt me echt een mongool eerste klas. En Jarno trouwens ook...
owquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jarno fakete ooit zijn eigen dood op Fok!.
Ben je al ingeent?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
ehm mensen ik moet dadelijk naar helmond,
welke voorbereidingen kan ik het beste treffen?
Kogelvrij vest aan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
ehm mensen ik moet dadelijk naar helmond,
welke voorbereidingen kan ik het beste treffen?
Dirk, PDD, Static, Koekepan, LD... waar zijn die tijden geblevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh!
drik en PDD in de crew, dat waren tijden
Niet op geklikt, snel overheen gelezen ivm topicdruktequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef amaranta het volgende:
die link naar dirk die plaatse ik net ook al....
ja het is nu echt een matte boel met grijze muizen of likkertjes... daar steekt zelfs dirkH nog enorm kleurig uit!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dirk, PDD, Static, Koekepan, LD... waar zijn die tijden gebleven
en jji ben newbier dan ik en jij hebt ze nog meegemaakt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja het is nu echt een matte boel met grijze muizen of likkertjes... daar steekt zelfs dirkH nog enorm kleurig uit!
ik wil terug naar de tijd dat je lekkere rellen had, dat mensen zeidenw aar het op stond, dat niet alle crewleden steeds dezelfde riedeltjes hadden of semi-hard deden...
Ik wil gewoon weer de oude crew.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja het is nu echt een matte boel met grijze muizen of likkertjes... daar steekt zelfs dirkH nog enorm kleurig uit!
ik wil terug naar de tijd dat je lekkere rellen had, dat mensen zeidenw aar het op stond, dat niet alle crewleden steeds dezelfde riedeltjes hadden of semi-hard deden...
ik zat vanaf begin af aan al in die mallemolenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
en jji ben newbier dan ik en jij hebt ze nog meegemaakt!
Meisjes bezitten overigens vaker een mobieltje (93 %) dan jongens (82 %).quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:09 schreef r8ality het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)ekt_met_mobielt.html
Vooral die laatste regel. Wil ik wel eens weten hoeveel % van de meisjes in het rood staan.
Aan telefoonkosten??quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:26 schreef LaraLove het volgende:
ach Juup...zo'n 150-250 euro per maandMaar ik sta niet rood
Ja...dagelijks bijna...maar zo heel duur is dat niet, want in Romenie heb je ook Orange. Dat scheelt veel. Maar dat zijn wel de grootste kosten. EN de sms jes natuurlijk. die kosten een kapitaal.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:30 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Aan telefoonkosten??
Maar dan bel je zeker wel geregeld met Roemenie? Of dat nog niet eens?
thuis verder internietenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:37 schreef Partygurl het volgende:
Spruiten
Zo
Wat gaan jullie vanavond doen?
Meiske uit mijn klas gaat binnenkort een borstverkleining aan. Klein, niet al te knap meisje, dat rugpijn heeft door een te grote voorgevel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef Partygurl het volgende:
Nee een meisje zonder tieten..
Als ik echt niets zou hebben..dan zou ik meteen naar de plastisch chirurg gaan.
Zeg nou zelf..een meisje zonder tieten ziet er gewoon niet echt vrouwelijk/mooi uit.
Zo'n zelfde geval ken ik ook ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
Meiske uit mijn klas gaat binnenkort een borstverkleining aan. Klein, niet al te knap meisje, dat rugpijn heeft door een te grote voorgevel.
Ohja hoi wederom
Helmondquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:02 schreef amaranta het volgende:
Ik ga nu naar Helmond...
ik Ik zit ook vaak op Yahoo met de Fam. en vrienden, maar ik bel ook veel....quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:02 schreef amaranta het volgende:
Ik bel of sms of msn eigenlijk zelden met familie in Spanje..
MSN nog het meeste denk ik....
Ik ga wel ff voor morgen een bestandje op m'n smartphone zetten met al die formules die ik toch niet kan onthoudenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:09 schreef r8ality het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)ekt_met_mobielt.html
Vooral die laatste regel. Wil ik wel eens weten hoeveel % van de meisjes in het rood staan.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:33 schreef FlowDesign het volgende:
De kip tandoori was goed te nassen
Ik had 'm al een halfjaar liggenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:42 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ook de bonus aanbieding van AH gekocht??? ik heb ook net kip Tandori gemaakt
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:06 schreef FlowDesign het volgende:
Kan iemand mij mss aansporen tot het gaan leren van mijn tentamen?
Wich one?quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef gazylady het volgende:
Avond!
Vandaag eindelijk m'n roze papiertje opgehaald!![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef gazylady het volgende:
Avond!
Ik wil niet zeuren maar "Wich one" klinkt beterquote:
gefeli...en dat een dag voor vrijdag de 13equote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef gazylady het volgende:
Avond!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar "Wich one" klinkt beter
Witch...heks?
Ben jij vandaag de verbeteraar?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Witch...heks?
Genoeg lessen, en genoeg examens om me zo op te fokken dat het niet meer lukt, deze keer was stuk relaxter en veel meer geouwehoerd en de zo dan de vorige 2quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
Hoeveel lessen/examens enzo?
Haha, en ik nog speciaal die t erbij gezet, jeetje eerste ingevingen blijken toch de beste te zijn..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Witch...heks?
Thanq, jeps had gister m'n examen al gehaald, alleen te laat voor de 'burgerlijke zaken'quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:19 schreef LaraLove het volgende:
[..]
gefeli...en dat een dag voor vrijdag de 13e
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:25 schreef gazylady het volgende:
[..]
Haha, en ik nog speciaal die t erbij gezet, jeetje eerste ingevingen blijken toch de beste te zijn..![]()
echt niet...koop een woordenboek. Wich....niet Which... *kuch*quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef FlowDesign het volgende:
*kuch* het is "which" *kuch*
*checkt Cambridge dictionary online...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:30 schreef LaraLove het volgende:
[..]
echt niet...koop een woordenboek. Wich....niet Which... *kuch*![]()
damn...ik moet van die wijn afblijvenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*checkt Cambridge dictionary online...
Zo staat het er toch echt in hoor
ooow oooww... beetje bijdehand doen tegen mij hè?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef LaraLove het volgende:
[..]
damn...ik moet van die wijn afblijven.
je hebt helemaal gelijk .... maaruh... moest jij niet studeren![]()
haha..ik moet toch wat...mijn intelligentie raakt overstroomt door de wijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ooow oooww... beetje bijdehand doen tegen mij hè?
ja erg he...en zo dichtbij....quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef gazylady het volgende:
Sjeetje zeg, gisteren is er op nog geen kilometer van hier een lijkje van een 6-jarig meisje gevonden..
Ze woonde samen met haar moeder en een vriendin van haar moeder, die samen nog een ongeluk hebben gehad en daarna zelfmoord hebben geprobeerd te plegen... Haar opa en oma hebben haar lichaampje dat -gewurgd is- gevonden in het huis...
Sjeeeetje zeg.....Wat een debielen!
Eindhoven of Valkenswaard?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef gazylady het volgende:
Sjeetje zeg, gisteren is er op nog geen kilometer van hier een lijkje van een 6-jarig meisje gevonden..
Ze woonde samen met haar moeder en een vriendin van haar moeder, die samen nog een ongeluk hebben gehad en daarna zelfmoord hebben geprobeerd te plegen... Haar opa en oma hebben haar lichaampje dat -gewurgd is- gevonden in het huis...
Sjeeeetje zeg.....Wat een debielen!
zuipschuitquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:35 schreef LaraLove het volgende:
[..]
haha..ik moet toch wat...mijn intelligentie raakt overstroomt door de wijn
Dommelen... Gemeente Valkenswaard..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Eindhoven of Valkenswaard?
Zieke mensen
ik wilde maar 1 glaasje...maar het is goeie wijn,.... nu is de fles al halverwegequote:
Ik. Maar niet in De Rechter (quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:56 schreef Jerruh het volgende:
vanavond werken... wie gaat er toevallig stappen?
Hey, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:45 schreef FlowDesign het volgende:
r8ality (huisgenoot)
Goeie wijn is nog geen bierquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik wilde maar 1 glaasje...maar het is goeie wijn,.... nu is de fles al halverwege
Nu welquote:
en die lurk jij zo ff weg op een doordeweekse dag?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef LaraLove het volgende:
Rode... een carbernet sauvignon
hey...ik ben al 3 maanden niet blond meerquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:43 schreef r8ality het volgende:
Zatte Roemeense blonde kleine vrouwen in een rokje zijn okay..
Het duurde ffquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef FlowDesign het volgende:
*kuch* het is "which" *kuch*
Je moet genieten van het levenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
en die lurk jij zo ff weg op een doordeweekse dag?
Jij vuillak! (wist ie het gewoon.. haha)quote:
ik heb zo'n idee dat die fles het eind van de avond niet haalt neequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
en die lurk jij zo ff weg op een doordeweekse dag?
komt ie nu mee aanzetten, je wist het zelf dus echt niet hèquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef gazylady het volgende:
[..]
Jij vuillak! (wist ie het gewoon.. haha)
mini IQ testquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef gazylady het volgende:
[..]
Jij vuillak! (wist ie het gewoon.. haha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |