Ja toch? De laatste die post opent de nieuwe? Of is dat niet doorgedrongen in de Eindhoven reeks? Ik weet niet hoor,quote:
Kleine moeite, groot plezier.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
respect +1
Die Renault 5 wil je echt niet hoor, das alleen maar ellendequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef Jerruh het volgende:
deze moet open blijven, hier sta ik tenminste in de OP.
Misbruik, misbruik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef FlowDesign het volgende:
Waar ging het ook alweer over? Owja, over vrouwen die misbruik maken van de domheid van sommige jongens
Om de één of andere reden begin ik je steeds minder playah te vinden ... al komt dat denk ik meer doordat er andere mensen hier in dat opzicht juist erger wordenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef FlowDesign het volgende:
Waar ging het ook alweer over? Owja, over vrouwen die misbruik maken van de domheid van sommige jongens
nou, de vorige keer heb je me ook met die scootah geholpen, dus mag je da nu ook wel doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die Renault 5 wil je echt niet hoor, das alleen maar ellende
Sorry Barb
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef FlowDesign het volgende:
Stelletje naäpers zijn hetquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Om de één of andere reden begin ik je steeds minder playah te vinden ... al komt dat denk ik meer doordat er andere mensen hier in dat opzicht juist erger worden
Maareh, je blijft het modepopje hoor
Hèh? Hoezo ellende?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
Die Renault 5 wil je echt niet hoor, das alleen maar ellende
Sorry Barb
Alleen hebben we al 3 topics bij iedereen de zelfde omschrijvingen staan. Mag je ook wel iets aan doen ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef Barb het volgende:
Jerruh ook weer blij, hier staat ie er wel bij.
Whehe, dat rijmt.
.
mjwa, naast mij wordt je wel een mindere playerquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Stelletje naäpers zijn het
Als ik het doe durven ze ook ineens
Moet je 'm echt kwijt dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, de vorige keer heb je me ook met die scootah geholpen, dus mag je da nu ook wel doen.
hehe nou ja, liefste wil ik een autootjequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je 'm echt kwijt dan?
Ik kan je wel adviseren over auto's om te kopen, maar ik zou niet weten aan wie je die scooter kwijt kan.
Don't push your luck,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef omegaproject het volgende:
Alleen hebben we al 3 topics bij iedereen de zelfde omschrijvingen staan. Mag je ook wel iets aan doen ...![]()
Gelukkig lopen we elkaar niet in de weg betreft targets hè?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, naast mij wordt je wel een mindere player.
me tha meudepeupje.
www.marktplaats.nlquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je 'm echt kwijt dan?
Ik kan je wel adviseren over auto's om te kopen, maar ik zou niet weten aan wie je die scooter kwijt kan.
Hangt er vanaf wat je wil laten doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe nou ja, liefste wil ik een autootje.
maar goed, die scootah rijdt ook nog
weet je trouwens een goeie scootahreparateur?.
ja, ik kom immers niet in de bleu parrotquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig lopen we elkaar niet in de weg betreft targets hè?
Nee hoor, ik ben gewoon liefquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
volgens mij is flow meer van de : I'm not a player, i just fuck a lot" niet?
alex scooter world in nuenenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe nou ja, liefste wil ik een autootje.
maar goed, die scootah rijdt ook nog
weet je trouwens een goeie scootahreparateur?.
Bitch!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ik kom immers niet in de bleu parrot.
ik kom ook nooit in de BP, ben ik nu ook een bitch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef FlowDesign het volgende:
Bitch!
Dan heb je gelukkig een goeie, maar oude Renaults zijn bij voorbaat geen aanraderquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef Barb het volgende:
[..]
Hèh? Hoezo ellende?
Ik rijd er nu ruim een jaar mee en vind het echt een rete te gekke auto. Wil em ook helemaal niet kwijt, maar moet hem verkopen wegens financiën.
Bekent minpunt van Renault is dat ze blijkbaar snel roesten, maar deze heeft nog geen enkel puntje waar ie roest, ook de bodem niet.
je was al een Bitch, yo man!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef Barb het volgende:
[..]
ik kom ook nooit in de BP, ben ik nu ook een bitch?
Nee, alleen Jerre is een bitchquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef Barb het volgende:
[..]
ik kom ook nooit in de BP, ben ik nu ook een bitch?
Zo koopt Jerruh natuurlijk nooit mijn autootje,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef FlowDesign het volgende:
Dan heb je gelukkig een goeie, maar oude Renaults zijn bij voorbaat geen aanrader
Met een hoofdletter B,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef Jerruh het volgende:
je was al een Bitch, yo man!
ik kan r niet vinden,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:26 schreef FlowDesign het volgende:
Kan iemand Lara even de juiste richting wijzen, volgens mij is ze verdwaald in het Fokbos
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Och, eerder een gevalletje we-kennen-elkaar-al-langer-dan-vandaag,quote:
Geen leuke jongens daar?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Als je dat nou eerder had gezegdquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef Jerruh het volgende:
ik moet je wel iets verklappen: flow gaat niet naar de blue parrot!!!
daar gaat mijn grap.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef Barb het volgende:
[..]
Och, eerder een gevalletje we-kennen-elkaar-al-langer-dan-vandaag,.
NIET?!?! Ohhhquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef Jerruh het volgende:
ik moet je wel iets verklappen: flow gaat niet naar de blue parrot!!!
daar gaat mijn grap.
Omdat je daar ongegeneerd in de polonaise in kunt stappen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik werk bij de rechter.
zou ik ook niet komen als je ouder dan 16 bent...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nahquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Omdat je daar ongegeneerd in de polonaise in kunt stappen?
Of graag mét je portemonnaie en/of zónder glas in je hoofd het pand weer wilt verlatenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zou ik ook niet komen als je ouder dan 16 bent...![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:34 schreef FlowDesign het volgende:
"een hele stoere jongen"
Wat zeg je dat schattig
Ik vind het er veel te leuk. Tsk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan moet je toch eruit om me ergens anders te zoeken.
Flow, echt, ik heb gewoon net je fotoboek/profiel gecheckt omdat ik zéker wist dat je een kerel was, maar je uitspraken doen me steeds twijfelen,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:34 schreef FlowDesign het volgende:
"een hele stoere jongen"
Wat zeg je dat schattig
Das alleen met Jerre hoor, ik pest 'm een beetjequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:36 schreef Barb het volgende:
[..]
Flow, echt, ik heb gewoon net je fotoboek/profiel gecheckt omdat ik zéker wist dat je een kerel was, maar je uitspraken doen me steeds twijfelen,.
Dan moet je eens wat vaker bellen dan één keer per jaar,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:36 schreef Jerruh het volgende:
ik heb je al veel te lang niet meer gezien.
Nee eerder van de: "I ám a player.... I just don't fuck enough"quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
volgens mij is flow meer van de : I'm not a player, i just fuck a lot" niet?
hij is gewoon heaumeau!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:36 schreef Barb het volgende:
[..]
Flow, echt, ik heb gewoon net je fotoboek/profiel gecheckt omdat ik zéker wist dat je een kerel was, maar je uitspraken doen me steeds twijfelen,.
daar zijn er idd meer van jahquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:37 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee eerder van de: "I ám a player.... I just don't fuck enough"
Ja maar, ja maar, heumeux kunnen toch ook wel klinken als een kerel?quote:
nahhhhhquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè, cheile vent
\quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:26 schreef FlowDesign het volgende:
Kan iemand Lara even de juiste richting wijzen, volgens mij is ze verdwaald in het Fokbos
ik klonk toch als een kerel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:39 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, heumeux kunnen toch ook wel klinken als een kerel?.
Toch?
En om 16:00u weer bij de Cup-à-soup automaat natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:40 schreef LaraLove het volgende:
[..]
\
Errug verwarrend dit
Nee ik was niet verdwaald... even de dagelijks koffieautomaten roddels doornemen om 15.30 uur
Ach, jij bent toch geen heumeux! Als je de kans krijgt duik je met een griet in bed!quote:
Lijkt me een uitstekend plan!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:39 schreef Jerruh het volgende:
nahhhhh
doe dan maar Omega.
barb, ik bel je deze week nog, gaan we es borrelen
Ik ben eer 1 keer geweest een jaar of 3-4 geleden...gelijk allemaal van die geile marokaantjes op je afquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zou ik ook niet komen als je ouder dan 16 bent...![]()
ik hou van jequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:41 schreef Barb het volgende:
[..]
Ach, jij bent toch geen heumeux! Als je de kans krijgt duik je met een griet in bed!
Dat maakt je in mijn ogen bi..
Wacht maar tot ik Barry White nummers voor je ga zingenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:39 schreef Barb het volgende:
[..]
Toch?
.... die wij bij de rechter tegenhoudenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik ben eer 1 keer geweest een jaar of 3-4 geleden...gelijk allemaal van die geile marokaantjes op je af
ff zwaaien met je AK-47 dan zijn ze zo wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik ben eer 1 keer geweest een jaar of 3-4 geleden...gelijk allemaal van die geile marokaantjes op je af
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nahhhhh
doe dan maar Omega.
barb, ik bel je deze week nog, gaan we es borrelen
Noem er eens 1 die als een hetero klinkt dan ???quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:39 schreef Barb het volgende:
[..]
Toch?
Oooooh, ga je voor me zingen?! Cute,quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef FlowDesign het volgende:
Wacht maar tot ik Barry White nummers voor je ga zingen
hahaha!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Noem er eens 1 die als een hetero klinkt dan ???![]()
Euh ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef LaraLove het volgende:
Jerre?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |