hehehequote:Op donderdag 12 januari 2006 14:33 schreef Geesoes het volgende:
kinderen dus ook aanlijnen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:39 schreef Vipers het volgende:
Dus je bent te bang om de discussie aan te gaan met de eigenaar van de hond, maar gaat hier wel klagen uithuilen op FoK.![]()
Jij bent echt stoer![]()
Ach je koopt zo'n nieuwe hondquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef Hendrik38 het volgende:
Ik zal wel de enige zijn tussen jullie, maar ik vind dat je fout zit. Als je een deelnemer bent van het verkeer moet je een goede fiets hebben en voorbereid zijn op dit soort situaties. Waarschijnlijk is die hond nu geuthaniseerd omdat jij hem een hernia bezorgd hebt met je fiets. Ik vind dat je met name fout zit op het gebied van het niet stoppen. Die hond had niet het fietspad op mogen rennen, dat ben ik met je eens.
Moreel ben je soweiso verplicht te stoppen.
Kortom: ik vindt het een laffe actie van je
(Mijn mening)
dus als ik ooit in mijn auto langskom rijden terwijl ik haast heb en één van jouw koters rent ineens de straat waarbij ik niet meer kan ontwijken omdat mijn remmen het niet goed doen, dan ga jij een nieuw kind kopen/maken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Ach je koopt zo'n nieuwe hond
en TS had gewoon haast. Tis ook maar een tekkel
Rekening houden in verkeer
Achterlijke opmerking. sommige mensen beschouwen hun hond als een kind. Als jouw kind later wordt overreden door iemand met geen deugdelijk fiets wil je ook dat diegene stopt. Een hond is meer dan een gebruiksvoorwerp en heeft ook emotionele waardequote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Ach je koopt zo'n nieuwe hond
en TS had gewoon haast. Tis ook maar een tekkel
Rekening houden in verkeer
jah duh... Ligt er ook aan hoeveel ik om dat kind gaf.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dus als ik ooit in mijn auto langskom rijden terwijl ik haast heb en één van jouw koters rent ineens de straat waarbij ik niet meer kan ontwijken omdat mijn remmen het niet goed doen, dan ga jij een nieuw kind kopen/maken?![]()
![]()
uit Leven in mijn eigen realiteit blijkt trouwens de belevingswereld van TS
Moreel ten opzichte van wie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef Hendrik38 het volgende:
Ik zal wel de enige zijn tussen jullie, maar ik vind dat je fout zit. Als je een deelnemer bent van het verkeer moet je een goede fiets hebben en voorbereid zijn op dit soort situaties. Waarschijnlijk is die hond nu geuthaniseerd omdat jij hem een hernia bezorgd hebt met je fiets. Ik vind dat je met name fout zit op het gebied van het niet stoppen. Die hond had niet het fietspad op mogen rennen, dat ben ik met je eens.
Moreel ben je soweiso verplicht te stoppen.
Kortom: ik vindt het een laffe actie van je
(Mijn mening)
Ben je dom ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:53 schreef lpg het volgende:
[..]
Het eerste wat in je opkomt (het doorfietsen dus) is ook vaak de juiste manier om te handelen.
bovenstaand was eigenlijk ook voor TS bedoeld...quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dus als ik ooit in mijn auto langskom rijden terwijl ik haast heb en één van jouw koters rent ineens de straat waarbij ik niet meer kan ontwijken omdat mijn remmen het niet goed doen, dan ga jij een nieuw kind kopen/maken?![]()
![]()
uit Leven in mijn eigen realiteit blijkt trouwens de belevingswereld van TS
Yep, echt dom dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef lpg het volgende:
Ja maar als je een raam intrapt met een bal heb je een reden om aan te bellen. Want je wil je bal terug.
dus dat is geen goed voorbeeld.
Trouwens ik kan wel vragen of alles ok is maar die hond zegt niks terug, en die baas weet dat ook niet.
Met die agressie tegenwoordig. Strax trekt die ex-hondeneigenaar een mes omdat ie boos is en ben je de lul, omdat hij zijn hond niet kan beheersen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo?
Als je een raam intrapt met een bal ga je toch ook niet doorlopen??
Nee dan bel je aan en vraag je je bal terug, maak je een regeling voor dat raam.
Als je een hond aan rijdt stop je dus, vraag je of alles ok is.. en ga je de discussie aan waarom de hond dan niet vastgelijnd was. Maar je STOPT wel...
Ik zal je zeggen, je had mijn hond niet moeten aanrijden en snel door moeten fietsen.
Sommige mensen zitten hier dagelijks op het forum om alleen maar te stangen. Geesoes is er ook zo'n 1. Hij weet wel beter, lekker stangen is wel eens fijn. Goed gedaan knul.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Met die agressie tegenwoordig. Strax trekt die ex-hondeneigenaar een mes omdat ie boos is en ben je de lul, omdat hij zijn hond niet kan beheersen.
Dus mag je niks meer zeggen. Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die een conversatie niet uit de weg gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Met die agressie tegenwoordig. Strax trekt die ex-hondeneigenaar een mes omdat ie boos is en ben je de lul, omdat hij zijn hond niet kan beheersen.
Dit is dus totaal geen correcte argumentatie, geesoes komt met een juist argument want er is zeker een kans dat datgene wat hij beschrijft gebeurd en dan zeg jij dat hij alleen maar wil stangen???quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:04 schreef Hendrik38 het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten hier dagelijks op het forum om alleen maar te stangen. Geesoes is er ook zo'n 1. Hij weet wel beter, lekker stangen is wel eens fijn. Goed gedaan knul.
Het gaat ook niet om vragen of alles okee is, behalve dan dat het wel netjes zou zijn. Je moet gewoon stoppen om samen, eventueel met politie erbij als dat nodig is, uit te zoeken wie er daadwerkelijk schuldig is. Je mag er niet zomaar vanuit gaan dat je onschuldig bent. In dit geval geloof ik wel dat het niet aan jou ligt, maar het kan ook gebeuren dat je toevallig net iets over het hoofd hebt gezien (bijv. zebrapad).quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef lpg het volgende:
Trouwens ik kan wel vragen of alles ok is maar die hond zegt niks terug, en die baas weet dat ook niet.
Excuus, voor u geldt hetzelfdequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef lpg het volgende:
[..]
Dit is dus totaal geen correcte argumentatie, geesoes komt met een juist argument want er is zeker een kans dat datgene wat hij beschrijft gebeurd en dan zeg jij dat hij alleen maar wil stangen???
Ookal zou wegfietsen meer agressie opwekken dan nog is het de beste keuze om de situatie vredelievend op te lossen, aangezien ik harder fiets dan hij kan lopen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:05 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dus mag je niks meer zeggen. Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die een conversatie niet uit de weg gaan.
Weg fietsen is ook echt een hele goede oplossing, wekt een stuk minder agressie op![]()
ja ja, jij wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:53 schreef lpg het volgende:
[..]
Moreel ten opzichte van wie?
die hond heeft er niks aan als ik stop.
en het baasje zit zelf fout.
En ik zei al als ik wel gestopt was had ik eerlijk mijn mening gegeven, waardoor het baasje zich nog onprettiger had gevoeld. Dus lijkt mij dit moreel gezien zeker de beste oplossing.
Het eerste wat in je opkomt (het doorfietsen dus) is ook vaak de juiste manier om te handelen.
weer een reactie zonder argument.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef Hendrik38 het volgende:
[..]
Excuus, voor u geldt hetzelfde
Om hem/haar misschien er op te wijzen dat een hond aan de lijn moet. Als burger is het ook je plicht om andere mensen aan te spreken op hun fouten, of ben je er zo'n eentje die denkt dat, dat alleen de overheid moet doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:08 schreef lpg het volgende:
[..]
Ookal zou wegfietsen meer agressie opwekken dan nog is het de beste keuze om de situatie vredelievend op te lossen, aangezien ik harder fiets dan hij kan lopen.
Ik heb nog geen enkel inhoudelijk argument gehoord dat klopt waarom ik mijn tijd moet verspillen om een discussie aan te gaan, met iemand die zelf fout zit.
Een dierenbeul ben je alleen als je opzettelijk een dier mishandeld, iedereen die regelmatig auto rijd dood zo wel eens een dier. Dus alle automobilisten zijn dierenbeulen??quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
ja ja, jij wel.
Nu zien we vanavond bij Hart In Actie 1 of andere jan lul die huillend verteld dat er een jongere met opzet over zijn hondje heenfietste.
Maar hoezo opzettelijk zullen ze dan vragen.
Nou die jongen draaide zich om op de fiets, stak zijn middelvinger omhoog en ging er toen snel vandoor.
Dat van die middelvinger hoeft niet waar te zijn. Feit is dat wanneer hij het zegt het automatisch waar is, aangezien jij je recht op onschuld verspeeld hebt door er vandoor te gaan.
Ik hoop dat ze je aanhouden ivm het toebrengen van ''ernstige mishandeling'' dan ''mishandeling tot de dood erop volgt''.
En dan niet lopen klagen dat je het niet zo bedoeld had, want uit je opmerkingen hier ben je er maar wat trots op.
Foei, dierenbeul!
Ik denk dat hij nu wel weet dat hij zijn hond beter kan aanlijnen. Dat moet wel duidelijk zijn geworden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:10 schreef Vipers het volgende:
[..]
Om hem/haar misschien er op te wijzen dat een hond aan de lijn moet. Als burger is het ook je plicht om andere mensen aan te spreken op hun fouten, of ben je er zo'n eentje die denkt dat, dat alleen de overheid moet doen.
Sociale controle heet dat.
Volgens de wet ben je verplicht om je te melden na een ongeval, ook met huis-dieren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:13 schreef lpg het volgende:
[..]
Een dierenbeul ben je alleen als je opzettelijk een dier mishandeld, iedereen die regelmatig auto rijd dood zo wel eens een dier. Dus alle automobilisten zijn dierenbeulen??
]quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef Vipers het volgende:
Geef mij nou eens een goede reden (argument) waarom volgens jou doorfietsen een goed besluit is geweest?
- Niemand had er iets aan gehad als ik gestopt was en mijn mening gegeven had.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef Vipers het volgende:
Geef mij nou eens een goede reden (argument) waarom volgens jou doorfietsen een goed besluit is geweest?
OMG ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef lpg het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel weet dat hij zijn hond beter kan aanlijnen. Dat moet wel duidelijk zijn geworden.
- Je had kunnen kijken of het met de hond goed ging.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:17 schreef lpg het volgende:
[..]
- Niemand had er iets aan gehad als ik gestopt was en mijn mening gegeven had.
- Ik heb wel betere dingen te doen zoals topics openen op fok
- De situatie had kunnen uitlopen op geweld.
Geef mij nou is goede argumenten waarom ik had moeten stoppen?
Maar soms is iets wat strafbaar is beter om te doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef Vipers het volgende:
[..]
- Je had kunnen kijken of het met de hond goed ging.
- Je had uit kunnen leggen dat die hond ineens voor je fiets kwam aan het baasje, had hij/zij misschien ook wel begrepen
- Je bent strafbaar als je door rijdt na een ongeval
Ik weet dat ik het niet moet doen *zucht* maar tochquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Maar soms is iets wat strafbaar is beter om te doen.
als je al zo ver bent met redeneren, over stel je voor dat hij me aanklaagd, dat betekend toch dat je donders goed weet datr je fout zitquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef lpg het volgende:
Daar heeft die hond ook wat aan als ik ga kijken of het goed gaat...
De eigenaar kon zelf zien dat die hond opeens voor mijn fiets kwam hij lag namelijk op het fietspad en nee er was geen zebrapad.
Ik had geen id bewijs bij me dus had het een boete opgeleverd als ik gestopt was, nu kan ik altijd nog zeggen dat ik het niet door had, en is het het woord van de hondeneigenaar tegen de mijne, dus veel kans maakt hij niet. Als hij al zou weten wie ik was.
Zoals ik al zei: het gaat niet of de hond er wat aan heeft. Het gaat erom dat je niet mag doorrijden na een ongeval. Ook omdat je niet per definitie onschuldig bent.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef lpg het volgende:
Daar heeft die hond ook wat aan als ik ga kijken of het goed gaat...
De eigenaar kon zelf zien dat die hond opeens voor mijn fiets kwam hij lag namelijk op het fietspad en nee er was geen zebrapad.
Ik had geen id bewijs bij me dus had het een boete opgeleverd als ik gestopt was, nu kan ik altijd nog zeggen dat ik het niet door had, en is het het woord van de hondeneigenaar tegen de mijne, dus veel kans maakt hij niet. Als hij al zou weten wie ik was.
Wat ben je nou voor iemand.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef Geesoes het volgende:
TS kan het gevaar lopen dat hem iets aan wordt gedaan....
Hij zou het eventueel achteraf kunnen melden bij de cops.
Nee want je beslist op zo'n moment in een flits, en nu ik alles overdacht heb blijkt alleen maar dat ik goed gehandeld heb.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:25 schreef Hendrik38 het volgende:
[..]
als je al zo ver bent met redeneren, over stel je voor dat hij me aanklaagd, dat betekend toch dat je donders goed weet datr je fout zit
Je echte reden om niet te stoppen was ook zeker je ID
Ik hoop echt dat iemand je herkent heeft, dan wil ik nog wel eens horen of de beslissing die je genomen hebt de juiste was.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:29 schreef lpg het volgende:
[..]
Nee want je beslist op zo'n moment in een flits, en nu ik alles overdacht heb blijkt alleen maar dat ik goed gehandeld heb.
Ik zie nog steeds geen enkel goed argument waarom ik moest stoppen.
Alleen strafbaar zijn is een argument, maarja iedereen begaat wel eens een strafbaar feit. (bijvoorbeeld door rood fietsen)
nog een voordeel misschien had ik ook wel een boete gekregen omdat mijn remmen het niet goed deden.
mag ik er hier nog een aan toevoegen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:27 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor iemand.
TS kan het gevaar lopen dat hem iets aan wordt gedaan.... blabla.
TS is gewoon een kneus die niet begaafd genoeg is om een conversatie aan te gaan met iemand. Door dit gebrek durft hij dus niet in levende lijven met personen te praten.
TS kan schijnbaar nog niet goed fietsen dus gelukkig hebben we nog de kans dat hij binnen aanzienlijke tijd een klein ongelukje krijgt waarna de bestuurder gewoon doorrijdt en later verklaard dat hij alleen een hoog stoepje heeft geraakt.
jep af en toe een beetje fokken. Had trouwens wel meer reacties verwacht die met TS eens zouden zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:37 schreef Hendrik38 het volgende:
Ik wist het wel..ff lekker stangen he..daar is heel Fok voor gemaakt..
paranoia-reactie:quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef lpg het volgende:
[..]
mag ik er hier nog een aan toevoegen.
TS is iemand die zich kapot lacht om iedereen die dit topic serieus neemt
jij hebt me doorquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:30 schreef bas-beest het volgende:
[..]
paranoia-reactie:
Dat zeg je nu natuurlijk snel omdat je ziet dat je deze discussie aan het verliezen bent.![]()
![]()
![]()
Niet kotsen in mijn topic aubquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die de stront van beesten niet oprapen
Sorryquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef lpg het volgende:
[..]
mag ik er hier nog een aan toevoegen.
TS is iemand die zich kapot lacht om iedereen die dit topic serieus neemt
ik raap altijd strond van beesten op...van alle beesten. das een hobby van mij....quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die de stront van beesten niet oprapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |