hehehequote:Op donderdag 12 januari 2006 14:33 schreef Geesoes het volgende:
kinderen dus ook aanlijnen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:39 schreef Vipers het volgende:
Dus je bent te bang om de discussie aan te gaan met de eigenaar van de hond, maar gaat hier wel klagen uithuilen op FoK.![]()
Jij bent echt stoer![]()
Ach je koopt zo'n nieuwe hondquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef Hendrik38 het volgende:
Ik zal wel de enige zijn tussen jullie, maar ik vind dat je fout zit. Als je een deelnemer bent van het verkeer moet je een goede fiets hebben en voorbereid zijn op dit soort situaties. Waarschijnlijk is die hond nu geuthaniseerd omdat jij hem een hernia bezorgd hebt met je fiets. Ik vind dat je met name fout zit op het gebied van het niet stoppen. Die hond had niet het fietspad op mogen rennen, dat ben ik met je eens.
Moreel ben je soweiso verplicht te stoppen.
Kortom: ik vindt het een laffe actie van je
(Mijn mening)
dus als ik ooit in mijn auto langskom rijden terwijl ik haast heb en één van jouw koters rent ineens de straat waarbij ik niet meer kan ontwijken omdat mijn remmen het niet goed doen, dan ga jij een nieuw kind kopen/maken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Ach je koopt zo'n nieuwe hond
en TS had gewoon haast. Tis ook maar een tekkel
Rekening houden in verkeer
Achterlijke opmerking. sommige mensen beschouwen hun hond als een kind. Als jouw kind later wordt overreden door iemand met geen deugdelijk fiets wil je ook dat diegene stopt. Een hond is meer dan een gebruiksvoorwerp en heeft ook emotionele waardequote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Ach je koopt zo'n nieuwe hond
en TS had gewoon haast. Tis ook maar een tekkel
Rekening houden in verkeer
jah duh... Ligt er ook aan hoeveel ik om dat kind gaf.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dus als ik ooit in mijn auto langskom rijden terwijl ik haast heb en één van jouw koters rent ineens de straat waarbij ik niet meer kan ontwijken omdat mijn remmen het niet goed doen, dan ga jij een nieuw kind kopen/maken?![]()
![]()
uit Leven in mijn eigen realiteit blijkt trouwens de belevingswereld van TS
Moreel ten opzichte van wie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef Hendrik38 het volgende:
Ik zal wel de enige zijn tussen jullie, maar ik vind dat je fout zit. Als je een deelnemer bent van het verkeer moet je een goede fiets hebben en voorbereid zijn op dit soort situaties. Waarschijnlijk is die hond nu geuthaniseerd omdat jij hem een hernia bezorgd hebt met je fiets. Ik vind dat je met name fout zit op het gebied van het niet stoppen. Die hond had niet het fietspad op mogen rennen, dat ben ik met je eens.
Moreel ben je soweiso verplicht te stoppen.
Kortom: ik vindt het een laffe actie van je
(Mijn mening)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |