abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33973692
Ik fietste net lekker rustig buiten rond muziekje op, ik was een beetje duf kort geslapen. Alleen was het buiten nogal nat en dan doen mijn fietsremmen het niet zo goed. Opeens rende er een tekkel voor mijn fietswiel. Ik probeerde dus nog te remmen maar dat lukte niet. De tekkel maakte een blaffend/jankend geluid. Het baasje riep dat ik moest stoppen maar ik ben maar hard door gefietst, heb genoeg te doen, zonder mij ook nog is met iemands ongehoorzame tekkel te bemoeien. Ik keek nog eens achterom tekkel lag op het fietspad...
Ik klaag dus over mensen die hun honden niet aangelijnd houden en niet opvoeden, en mij daardoor een kutgevoel bezorgen omdat ik me toch wel schuldig voel.
pi_33973740
of je had moeten remmen of je bent te niet hard genoeg voor deze maatschappij

schuldgevoel
pi_33973782
Ik ben eens gebeten door een hond, doordat die kankerlijer zijn hond niet in de gaten hield
Still Pimpin' .. Ahaaight
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:32:51 #4
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_33973783
Mensen die niet eens een fatsoenlijke fiets kunnen kopen.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_33973790
Ben ik helemaal met je eens, geldt ook voor kinderbezitters, die krengen lopen ook zomaar de straat op
Why men cheat? The same reason as dogs lick their balls, because we can...
pi_33973810
kinderen dus ook aanlijnen
pi_33973868
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:33 schreef Geesoes het volgende:
kinderen dus ook aanlijnen
hehehe dat lijkt me opvoedkundige heel verantwoord
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:36:42 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33973972
Had dan ook met je tekkels van je fiets afgebleven
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_33974019
Kom op zeg.
Een beetje fietser kan toch wel over een tekkeltje heen jumpen of niet?
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:39:31 #10
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_33974072
Dus je bent te bang om de discussie aan te gaan met de eigenaar van de hond, maar gaat hier wel klagen op FoK.

Jij bent echt stoer
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:41:56 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33974156
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:39 schreef Vipers het volgende:
Dus je bent te bang om de discussie aan te gaan met de eigenaar van de hond, maar gaat hier wel klagen uithuilen op FoK.

Jij bent echt stoer
The truth was in here.
pi_33974233
Laffe tekkel dat je bent
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33974260
In sommige situatie's hebben discussies geen nut.
Wat had ik moeten bespreken dan.
Ow wat erg voor je is je tekkel dood?
terwijl het probleem bij hem lag.
Ik kan niet toneelspelen in zo'n situatie, dus kun je dan maar beter de discussie helemaal niet aangaan.
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:45:58 #14
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_33974264
Kleine hondjes.... zeker een iets gezette dame ofniet?
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_33974290
Ik zal wel de enige zijn tussen jullie, maar ik vind dat je fout zit. Als je een deelnemer bent van het verkeer moet je een goede fiets hebben en voorbereid zijn op dit soort situaties. Waarschijnlijk is die hond nu geuthaniseerd omdat jij hem een hernia bezorgd hebt met je fiets. Ik vind dat je met name fout zit op het gebied van het niet stoppen. Die hond had niet het fietspad op mogen rennen, dat ben ik met je eens.
Moreel ben je soweiso verplicht te stoppen.
Kortom: ik vindt het een laffe actie van je
(Mijn mening)
pi_33974292
je zegt dat je je schuldig voelt, maar je stapt ten eerste op een fiets waarvan je weet dat 'ie niet goed remt en ten tweede ben je te laf om aan die hondenbezitter te vragen of je wat kunt doen o.i.d.

Ik hoop dat iemand anders het heeft zien gebeuren en jou heeft herkend.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:46:59 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33974295
Wat een voorzichtige TT, naar Klaagbaakse begrippen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33974316
zo'n krokethond dus.
pi_33974364
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef Hendrik38 het volgende:
Ik zal wel de enige zijn tussen jullie, maar ik vind dat je fout zit. Als je een deelnemer bent van het verkeer moet je een goede fiets hebben en voorbereid zijn op dit soort situaties. Waarschijnlijk is die hond nu geuthaniseerd omdat jij hem een hernia bezorgd hebt met je fiets. Ik vind dat je met name fout zit op het gebied van het niet stoppen. Die hond had niet het fietspad op mogen rennen, dat ben ik met je eens.
(Mijn mening)
Ach je koopt zo'n nieuwe hond

en TS had gewoon haast. Tis ook maar een tekkel

Rekening houden in verkeer
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:51:32 #20
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_33974454
Geldt dit trouwens niet als doorrijden na een ongeval?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_33974462
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef Geesoes het volgende:

[..]

dus als ik ooit in mijn auto langskom rijden terwijl ik haast heb en één van jouw koters rent ineens de straat waarbij ik niet meer kan ontwijken omdat mijn remmen het niet goed doen, dan ga jij een nieuw kind kopen/maken?

uit Leven in mijn eigen realiteit blijkt trouwens de belevingswereld van TS
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_33974465
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Achterlijke opmerking. sommige mensen beschouwen hun hond als een kind. Als jouw kind later wordt overreden door iemand met geen deugdelijk fiets wil je ook dat diegene stopt. Een hond is meer dan een gebruiksvoorwerp en heeft ook emotionele waarde
pi_33974495
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef bas-beest het volgende:

[..]

dus als ik ooit in mijn auto langskom rijden terwijl ik haast heb en één van jouw koters rent ineens de straat waarbij ik niet meer kan ontwijken omdat mijn remmen het niet goed doen, dan ga jij een nieuw kind kopen/maken?

uit Leven in mijn eigen realiteit blijkt trouwens de belevingswereld van TS
jah duh... Ligt er ook aan hoeveel ik om dat kind gaf.
pi_33974514
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef Hendrik38 het volgende:
(Mijn mening)
Moreel ten opzichte van wie?
die hond heeft er niks aan als ik stop.
en het baasje zit zelf fout.

En ik zei al als ik wel gestopt was had ik eerlijk mijn mening gegeven, waardoor het baasje zich nog onprettiger had gevoeld. Dus lijkt mij dit moreel gezien zeker de beste oplossing.
Het eerste wat in je opkomt (het doorfietsen dus) is ook vaak de juiste manier om te handelen.
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:53:58 #25
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_33974539
Om dit soort redenen mogen ze fietsen van mij voorzien van een nummerbord ... dan is tenminste nog te achterhalen wie die eikel was, die doorreed.

Volgens mij mag je overigens niet eens doorrijden na een ongeluk, zelfs al gaat het om een dier en was het niet direct jouw schuld.
Schaap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')