he jij hebt nog 1 dag te levenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:54 schreef sr_firewire het volgende:
Donderdag de 12e.... altijd een kutdag
en het regent nog geen eens ....quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:50 schreef Slager het volgende:
om 9 uur al banden plakken.... 10 uur wil ik naar de les ... blokkeren die remmen ofso mijn hele fiets
.. volgende les wou ik dan maar heen, gooi ik koffie over men broek
... wou ik dus zonet maar naar school presteer ik het om me hand open te halen aan het achterste spatbord
dus doe der even pleister op
.. wil weer weg
.. ketting eraf
.. ja bekijk et nu maar .. ik ga niet naar school
![]()
KUT DAG !![]()
eeh nee?! dat zeg ik net ... schoolquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:53 schreef Razor21 het volgende:
Als ik je grammatica zo bekijk geef ik je 1 tip :
GA NAAR SCHOOL
ook niet ..alleen koud en mist ... ( hier in frieslandquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:56 schreef master_X het volgende:
[..]
en het regent nog geen eens ....![]()
hier! nóú komt de aap uit de mouw!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:58 schreef Slager het volgende:
friesland
waaroverquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hier! nóú komt de aap uit de mouw!
Laat maarquote:
gossie ... boehoehoequote:Op donderdag 12 januari 2006 14:03 schreef Vipers het volgende:
Zolang jij niet fatsoenlijk nederlands kan schrijven denk ik dat je toch maar naar school moet gaan vandaag.
Dus doordat jij niks van fietsen weet en een kluns bent ga je niet naar school. Met zo'n instelling kom je natuurlijk nooit ergens.
Frieslandquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |