Vind ik opzich niet zo vreemd, aangezien hij een klant van dat bedrijf was.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:49 schreef frankium het volgende:
Hoe komen ze aan je adres? btw..
Mijn (achter) naam staat erbij dus ze hebben me gewoon in hun database opgezochtquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:49 schreef frankium het volgende:
Hoe komen ze aan je adres? btw..
Volgens mij blijven de auteursrechten van brieven bij de schrijver. Ze hebben dus gelijk dat je hun brief niet openbaar mag maken op Fok!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:36 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik zelf wel mag weten met wat ik met naar mij verstuurde content doe?
dit lijkt me idd beste oplossing! + het posten van de brief!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:52 schreef Skv het volgende:
Hala dat bericht weg en post een paar nieuwe, onder een ander mailadres ofzo.
Ze gaan je aanklagen met behulp van een telefonische helpdesk.quote:Met een Juridisch Servicecontract vanaf slechts ¤ 300,- per jaar kunt u ongelimiteerd
gebruikmaken van de telefonische adviesdienst en beschikt u voor schriftelijke
zaken over een ervaren jurist tegen een gereduceerd tarief.
Is de bewering dat ze 'dagelijks' uivallen dan letterlijk waar? Anders zou het misschien als onwaarheid bestempeld kunnen worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:53 schreef _-rally-_ het volgende:
Wat RM-rf zegt: zolang er geen sprake is van onwaarheden, hoef je je nergens druk om te maken.
je zou kunnen kijken of http://news.netcraft.com/ hun site meet, die zouden een indruk kunnen geven over downtime ... maar ik denk inderdaad dat je bewering dat ze 'dagelijks down waren' niet kunt ophouden ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:46 schreef gieling het volgende:
Ik zie het persoonlijk niet als laster en vind het uiterst brutaal dit als "onwaarheden" te bestempelen. Het is natuurlijk lastig aan te tonen (zeker trage servers) maar het was zo en zeker uit mijn persoonlijke ervaring(overigens zijn er bedrijven die downtijd loggen en vervolgens een mail sturen maar heb dat destijds niet gedaan).
doe maar niet, mochten ze er idd een zaak van maken dan zal een rechter dat waarschijnlijk niet zo kunnen waarderen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:50 schreef schwa78 het volgende:
Ik zou nog een extra berichtje plaatsen als ik jou was (op webhosters.nl) met de mededeling dat ze je proberen aan te klagen voor het uiten van je mening. Veel slechtere publiciteit dan dat kun je niet krijgen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:53 schreef frankium het volgende:
Roep anders de hulp van Fok! in.
Jij verwijderd je reactie en wij zetten er massaal negatieve reacties neer.![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:55 schreef wadgem het volgende:
Onzin. Meningen mag je altijd geven, je bent niet zo concreet geweest dat het als 'laster' aan te merken valt.
[..]
Ze gaan je aanklagen met behulp van een telefonische helpdesk..
Ik vind het nogal triest geschreven juridische grootspraak. Vooral ook dat gewauwel over dat ze de kosten op je gaan verhalen, laat ze eerst maar eens een zaak winnen..
net als de verkiezing van het woord van het jaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:53 schreef frankium het volgende:
Roep anders de hulp van Fok! in.
Jij verwijderd je reactie en wij zetten er massaal negatieve reacties neer.![]()
Die zou ik zeker overwegen, en de link ervan opsturen naar budgetwebhosters.nlquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:48 schreef Flurry het volgende:
bij webhosters.nl toevoegen dat ze dreigen met juridische actie nav je mening?
Dat is ook wel een idee ja. Dagelijks uitvallen is misschien íets overdreven maar zeker meerdere keren per weekquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je zou kunnen kijken of http://news.netcraft.com/ hun site meet, die zouden een indruk kunnen geven over downtime ... maar ik denk inderdaad dat je bewering dat ze 'dagelijks down waren' niet kunt ophouden ...
alhoewel ik tevens nogal betwijfel of men vanwege één zo'n zinnetje naar het gerecht gaan, grote kans dat ze dan zeker _niet_ de proceskosten vergoed krijgen, als ze misschien wel gelijk hebben, maar het eigenlijk gemierenneuk is...
Als je slim bent, onderbouw je je post een beetje en haalt al te 'stellige' beweringen weg .. juist die beter onderbouwde posts, zijn moeilijker als laster te betitelen.
Wordtquote:Slechte ervaring,
-Zeer langzame servers
-Vallen dagelijks uit
-Onoverzichtelijke site
Niet aan te raden.
quote:Slechte ervaring,
Naar mijn mening zeer langzame servers
Het lijkt alsof ze dagelijks uitvallen
Verder vind ik de site uitermate onoverzichtelijk.
Ik zou hem niet aanraden aan mijn schoonmoeder..
Dus? Dan is dagelijks toch gewoon spreektaal!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:01 schreef gieling het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee ja. Dagelijks uitvallen is misschien íets overdreven maar zeker meerdere keren per week
wordtquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:04 schreef heijx het volgende:
zou hem niet aanraden aan mijn schoonmoeder..
quote:Ik heb mijn schoonmoeder een domeintje daar kado gedaan, toch nog goed voor iets![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:04 schreef heijx het volgende:
Pas je reactie op die website aan en er is niets aan de hand.
Zolang je er duidelijk bij zet dat het jouw mening is, gestoeld op jouw ervaring, kunnen ze je nooit pakken op laster.
[..]
Wordt
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |