maakt niet uit na genoeg drank kan niemand dat meer.quote:
jij niet wil je zeggen, zie je sig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef B_BOY het volgende:
al die zuiperds hier.
Vanmiddag weer kapot bier_Hierquote:
dat niet, maar op dat moment welquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:57 schreef Zyggie het volgende:
Dronken buiten zingen is een avontuur? Daar heb ik echt heel veel van meegemaakt dan.![]()
lsd. en o wee als ik niet moet lachen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef Soul_Survivor het volgende:
Noem maar een drugs, vertel ik het verhaal. (mits ik het gebruikt heb).
paddo's ook goed?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
lsd. en o wee als ik niet moet lachen.
HAHAHAHA POWNED w00t.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:19 schreef Soul_Survivor het volgende:
Uh,
Ik deed een keer met een vriend van mij truffels, toen zijn we buiten rond gaan lopen.
dat ik het niet grappig vond.quote:
Dat lijkt me dan, jou probleem.quote:
dus iemand vind dit grappig : Uh,quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:15 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan, jou probleem.
zeg ik niet dan word ik toch weer uitgelachenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:48 schreef Met-Yvana het volgende:
Wat had je gedonken dan?
Nou, jij maakt ook wat mee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:46 schreef YanniiCke het volgende:
Met oud en nieuw vorig jaar zaten ik, mijn broer en mijn zusje televisie te kijken en toen ik weg wilde zappen viel de afstandbediening op de grondm toen ging ik hem zoeken maar kon ik hem niet meer vinden later bleek dat hij onder de bank lag
breezer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
zeg ik niet dan word ik toch weer uitgelachen
Je had waarschijnlijk wat borrels op.quote:
hehe ja zoietsquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:52 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je had waarschijnlijk héél wat borrels op.
Dat blijkt..quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:53 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
hehe ja zoietsMaar voor de rest maak ik nooit echt wat spannends mee ofzo dus
quote:
Neej? Wow!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:04 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
We gingen ook een keer trampoline springen op een de camping midden in de nacht
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:04 schreef YanniiCke het volgende:
[..]We gingen ook een keer trampoline springen op een de camping midden in de nacht
tuurlijk niet.quote:
Sow.. Politie er zeker bij?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:09 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet dus toen moesten we eraf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |