abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34045089
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:42 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Dan zit je ook behoorlijk aan de drugs om er niks van te voelen.

2 liter bacardi en 10 bier, yeah right. Dan heb je 0,89 liter alcohol op dat staat gelijk aan 2,5 krat bier.
Het waren van die liter flessen van breezers he, geen pure bacardi.. dr zat dus gewoon 5% in. Dan kom je op: 0.2 liter alcohol dan blijft er nog 2/3 krat over. En van die 2 flessen heb ik ook nog wel wat uitgedeeld aan wat dames dus.

btw: drugs doe ik niet aan
:-)
pi_34045526
Dit vind ik een leuk topic en daarom nog maar een verhaaltje.

Het was donderdag 21 augustus 2004. 's Morgens 9 uur had ik het eerste biertje bij de kraag gevat, ik was in een opperbeste stemming net als mijn vrienden, we zouden zo vertrekken richting het toenmalig Six Flags terein vlakbij Biddinghuizen, met als bedoeling Lowlands 2004 bij te wonen. Zo gezegt, zo gedaan en om een uur of half 11 stonden we in de wachtrij voor het parkeerterein van Lowlands. Ondanks de buien tussendoor was de sfeer goed en er werd aardig geproeft, wat met de auto's geslipt en gebotst en gesocialized met iedereen en niemand.

We waren met meerdere auto's, waaronder een VW Caddy, een klein pick-upje. Eindelijk gingen de poorten naar een weekend feesten open en de auto's reden gestadigt de parkeerplaats op. Hoe het precies kwam weet ik niet meer, maar op een moment kwam er vrij baan voor ons, dus het was hoog tijd om achter op de pick-up te klimmen.

KaheemSaid begint langzaam te rennen en krijgt de rand van de pick up te pakken, dit met de bedoeling om op de auto te klimmen. Maar de bestuurder heeft dit niet in de gaten en gaat net harder rijden. Opzich geen probleem zou je zeggen, was het niet dat mijn hand in de rand blijft haken en ik echt niet zo hard kon draven als een auto rijden.

Ik sleep met mijn handen beklemd een paar meter over het asvalt en schiet dan gelukkig los. Het gevolg is allemaal schaafplekjes op mijn buik, knieën en arm, gekneusde vingers en een vleeswond van 8 bij 5 op mijn linkerschouder. Inmiddels is het rond half 3. Ik bloed, ik heb pijn en ik weet dat het nog minimaal 4 uur duurt voordat ik naar de EHBO kan. Gelukkig had ik behoorlijk wat alcoholische drank mee en ik ben begonnen met mezelf te verdoven om uiteindelijk rond een uur of 7 lachend en lallend bij de EHBO mijn verhaal te doen en verzorgt te worden.

De EHBO ben ik daarna nog 5 keer geweest en het heeft 8 dagen geduurt voordat de wond ophield met bloeden, dat was wat minder. Maar het rare en het enige pluspunt wat ik me kan bedenken bij dit verhaal is dat er met mijn t-shirt, op een vieze plek na, niks aan de hand was.

Een dronken avontuurtje, met heerlijke gevolgen.
pi_34046718
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Dit vind ik een leuk topic en daarom nog maar een verhaaltje.

Het was donderdag 21 augustus 2004. 's Morgens 9 uur had ik het eerste biertje bij de kraag gevat, ik was in een opperbeste stemming net als mijn vrienden, we zouden zo vertrekken richting het toenmalig Six Flags terein vlakbij Biddinghuizen, met als bedoeling Lowlands 2004 bij te wonen. Zo gezegt, zo gedaan en om een uur of half 11 stonden we in de wachtrij voor het parkeerterein van Lowlands. Ondanks de buien tussendoor was de sfeer goed en er werd aardig geproeft, wat met de auto's geslipt en gebotst en gesocialized met iedereen en niemand.

We waren met meerdere auto's, waaronder een VW Caddy, een klein pick-upje. Eindelijk gingen de poorten naar een weekend feesten open en de auto's reden gestadigt de parkeerplaats op. Hoe het precies kwam weet ik niet meer, maar op een moment kwam er vrij baan voor ons, dus het was hoog tijd om achter op de pick-up te klimmen.

KaheemSaid begint langzaam te rennen en krijgt de rand van de pick up te pakken, dit met de bedoeling om op de auto te klimmen. Maar de bestuurder heeft dit niet in de gaten en gaat net harder rijden. Opzich geen probleem zou je zeggen, was het niet dat mijn hand in de rand blijft haken en ik echt niet zo hard kon draven als een auto rijden.

Ik sleep met mijn handen beklemd een paar meter over het asvalt en schiet dan gelukkig los. Het gevolg is allemaal schaafplekjes op mijn buik, knieën en arm, gekneusde vingers en een vleeswond van 8 bij 5 op mijn linkerschouder. Inmiddels is het rond half 3. Ik bloed, ik heb pijn en ik weet dat het nog minimaal 4 uur duurt voordat ik naar de EHBO kan. Gelukkig had ik behoorlijk wat alcoholische drank mee en ik ben begonnen met mezelf te verdoven om uiteindelijk rond een uur of 7 lachend en lallend bij de EHBO mijn verhaal te doen en verzorgt te worden.

De EHBO ben ik daarna nog 5 keer geweest en het heeft 8 dagen geduurt voordat de wond ophield met bloeden, dat was wat minder. Maar het rare en het enige pluspunt wat ik me kan bedenken bij dit verhaal is dat er met mijn t-shirt, op een vieze plek na, niks aan de hand was.

Een dronken avontuurtje, met heerlijke gevolgen.
dat is ook heel belangrijk
pi_34046778
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:11 schreef master_X het volgende:

[..]

dat is ook heel belangrijk
Ge lacht me uit?
pi_34046793
Oke de grap van gister

feestje bij een vriend, btje zuipen enzo, rond 12uur naar andere vriend btje blowen en drinken.
Was er dus 1 gast die totaal niet aankon en echt na halve jonko lag die de puke'n helemaal bovenin t huis.. dus wij erheen na uurtje ofzo, lag die ineens in ze naakie met ze kop in de pleepot daarna in bed gelegd en hebben we em nog paar x getrasht
miss komen binnekort nog filmpjes ervan want het was fokkin grappig
pi_34049131
Ik liep een, na een avondje stevig drinken indrinken Son en Breugel(we gingen namelijk nog ergens naartoe), met wat vrienden nutteloos lallend en materiaal mollend over straat waar aan de rechterkant van die verkoopbordjes voor parelen stonden. Dus we begonnen aan die bordjes te trekken en voor ik het wist schaafde ik mn pols open. Gelukkig was het geen slagader maar door de alcohol was het toch aardig verdund en liep het er vrij snel uit. Met m'n logische denkvermogen pak ik een aansteker en brandt ik die schaafwond dicht. Toen voelde ik er natuurlijk niets van maar het zou wel best pijnlijk zijn geweest als ik geen alcohol op had
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:23:17 #87
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34057206
Ik ben 1 keer in een club/disco geweigerd omdat ik te zat was

Verder is de enige keer dat ik echt dronken was op de schoolreis naar Rome geweest. Wij zaten daar 's nachts op de Spaanse Trappen met pakken van de allergoedkoopste wijn die er in heel Rome te krijgen was. (echt iets van 50 cent per liter, dus het is vooral methanol-alcohol)
Ik had samen met een vriendin 1 literpak, maar zij dronk nauwelijks dus ik had in mijn eentje ongeveer een liter op. Ik dacht een leuke (matige) grap met de taxichauffeur uit te halen door zogenaamd weg te lopen zonder te betalen maar dat kon ie niet echt om lachen. Vervolgens kregen mijn kamergenoten mij zo gek om midden in de nacht me nog af te gaan melden bij de docenten (maar ik was al 2 uur te laat) waarna ik natuurlijk 3 keer op mijn muil ging en het halve hotel wakkermaakte. Daarna ben ik in slaap gevallen op een bed waar een stuk of 15 Pringlesbussen in het matras zaten (ook een grap van mijn kamergenoten)
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34057339
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:23 schreef Molluck het volgende:
Ik ben 1 keer in een club/disco geweigerd omdat ik te zat was

Verder is de enige keer dat ik echt dronken was op de schoolreis naar Rome geweest. Wij zaten daar 's nachts op de Spaanse Trappen met pakken van de allergoedkoopste wijn die er in heel Rome te krijgen was. (echt iets van 50 cent per liter, dus het is vooral methanol-alcohol)
Ik had samen met een vriendin 1 literpak, maar zij dronk nauwelijks dus ik had in mijn eentje ongeveer een liter op. Ik dacht een leuke (matige) grap met de taxichauffeur uit te halen door zogenaamd weg te lopen zonder te betalen maar dat kon ie niet echt om lachen. Vervolgens kregen mijn kamergenoten mij zo gek om midden in de nacht me nog af te gaan melden bij de docenten (maar ik was al 2 uur te laat) waarna ik natuurlijk 3 keer op mijn muil ging en het halve hotel wakkermaakte. Daarna ben ik in slaap gevallen op een bed waar een stuk of 15 Pringlesbussen in het matras zaten (ook een grap van mijn kamergenoten)
En je hebt het overleefd?
Zelfs niet blind geworden?
pi_34057354
sommige zijn echt goed
Haleloeja
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:28:24 #90
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34057406
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:26 schreef Chimay het volgende:

[..]

En je hebt het overleefd?
Zelfs niet blind geworden?
Nou misschien was dat een beetje overdreven maar je begrijpt mijn punt dat je van goedkope drank ladderzat wordt...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34057666
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef Molluck het volgende:

[..]

Nou misschien was dat een beetje overdreven maar je begrijpt mijn punt dat je van goedkope drank ladderzat wordt...
Ik heb nooit ondervonden dat ik zatter werd van goedkope drank ipv. duurdere, ik denk dat het vooral in je hoofd zit.
Je zult je misschien wel slechter voelen omdat het inferieure kwaliteit is, maar zatter?
Maar goed, dit is nogal off-topic.
pi_34058980
is weer zaterdag avond zo een feestje zullen zien hoe dat gaat aflopen
  zondag 15 januari 2006 @ 02:46:07 #93
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_34073557
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 03:10 schreef Sport_Life het volgende:
hmm ergste verhaal was ik zelf helaas niet bewust bij.
Haha ja dat heb ik ook Om half 8 's avonds afgesproken met vrienden bij de supermarkt, vanaf 9 uur weet ik niks meer, 12 uur was ik thuis(gebracht) waar m''n moeder en zusje nog in de woonkamer zaten, hoorde ik de volgende dag. Moeders dacht dat ik paddo's had gehad of me een delirium had gezopen. Niet zo gezellig allemaal .
It's okay to be white
pi_34114035
Wij schrijven het jaar 2003 waarin wij met 13 man sterk op vakantie gingen naar Terschelling! Aan het eind van de avond waarin wij terug kwamen van het stappen gingen wij nog ff zitten voor de tent.. Aardig wat biertjes op en ik liep zo de tent in met mijn hoofd omlaag.. Op het moment dat ik mijn hoofd omhoog deed botste ik tegen een schouder aan van een kameraad die net uit de tent wou lopen.. Gevolg: een hevige bloedneus en aardig wat pijn.. Ik dacht dat die gebroken was en zocht overal naar een dokter of wat dan ook.. Niet gevonden natuurlijk en dacht in een helder moment laat ik maar eens naar de security lopen.. Zo gezegd zo gedaan en ik zei: ik heb mijn neus gebroken.. kerel kijkt mij aan en zegt: Druk eens met je hand op t puntje van je neus en zeg dan of je het kunt hebben.. Ik drukken en zeg: ''ik voel niks''.. Security: ga dan maar slapen !
Niks aan de hand natuurlijk al kon ik het de volgende morgen nog wel voelen, ik loop over de camping en hoor iedereen vragen en roepen: kijk, daar is die jongen die zijn neus gebroken heeft.. Ik had dus met mijn lamme kop bij iedere tent staan te schreeuwen dat mijn neus gebroken was en of iemand hulp kon halen !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 16 januari 2006 @ 15:28:36 #95
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34123055
schitterend al deze verhalen, hier kun je altijd om lachen.
ik zal er zelf ook nog wat aan toe voegen.

Vorige schoolfeest een paar maanden geleden, Het was na de laatste compo dus wij dachten we blijven in de stad en gaan vanuit daar naar het schoolfeest. Ik had sochtends nog niet gegeten want dat zouden we wel in de stad doen. Om Half 2 belanden we in de drie gezusters. en gaan daar aan het bier.. Om 5 uur had iedereen rekening opgebouwd van een kleine 30 euro. wat overeen kwam met een pul of 7 bier (7x 0,5 liter) en nog wat bittergarnituur enz. wij denken we zullen toch iets moeten eten anders gaat het niet goed.

wij komen half zat aan in de friettent en ik bestel een blikje appelsap en een frikandel met curry. Toen dat erin zat had ik het gevoel dat ik, een volwaardige maaltijd op had dus wij weer trug naar de kroeg. toen ik daar nog 1 biertje ophad kwam iemand op het geniale idee om naar de koffieshop te gaan. Ik dus met een vriend naar een koffieshop, we staan daar harstikke zat binnen (en hebben de joints gekozen op kleur van de doosjes waar ze inzaten, draaien ware we al te ver voor heen moet je snappen). Dus wij weer trug naar de kroeg en drinken nog 1 pilsje. Ondertussen is het een uur of 7. We lopen de kroeg uit en steken een jonko op. dan zien we een altijd maten van ons met een aantal kratten bier voor de mac zitten. ook zij waren al lekker bezig.

Thomas dacht even ruzie te kunnen maken met 1 van hen. (voor de grap) en gelijk een heleboel omstanders die roepen dat we op moeten houde en nog meer gezeik. wij elkaar daar toen maar een big hug gegeven en nog wat verder vaag gedaan. na het opsteken van 2 joints en het nuttige van nog een fles bier op weg naar het schoolfeest.

We schrijven 20.30.
we komen aan op het schoolfeest allen strontbezopen. binnen no time sta ik op tafels te springen en bij mensen in hun nek te hangen. een vriendin van me steekt de laatste overgebleven joint op daar op het schoolfeest. dan komt er zo'n werknemer aangelope en die zegt: "Dit hoort hier niet he" Wij smoken dus gewoon door en der word niets meer van gezegd. De avond eindigde in jas kwijt zijn, over de fietsen rollen en nog meer andere grappen en ik moest de maandag erna (schoolfeest was op vrijdag) vragen met wie en hoe ik thuis was gekomen.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  maandag 16 januari 2006 @ 16:13:55 #96
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_34124760
drugs en drank gaat nooit goed.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_34127266
Afgelopen augustus werd ik dan maar es 18 he. Dus groot feest voor me (in Colombia, waar zo'n beetje al mijn familie woont). Grote familie + nog wat vrienden, zorgde voor iets van 80 aanwezigen en veel drank. Er zijn me de dagen daarop een paar verhalen verteld

Zo schijn ik op het moment dat er een rustig nummer begon met mijn neef gedanst te hebben en deden we beiden ons shirt uit en gingen we verder dansen . Verder kwam ik - nadat ik tien keer achter elkaar hetzelfde nummer geëist had - tot de conclusie dat er wel erg goede muziek was die avond. Ik heb tegen een tante gezegd dat ze maar een bed op moest zoeken om daar te gaan neuken. Gek genoeg is ze nu zwaar religieus geworden, maar dat terzijde. En ik wou al mijn kado's in een keer oprapen en onder mijn arm meenemen, wat niet echt handig ging, aangezien het iets teveel kado's waren om in 1 keer mee te slepen.

Allemaal redelijk onschuldig nog wel. Ik ben blijkbaar niet zo maf als ik dronken ben, alleen schijn ik dan nogal wat kleffer te zijn met meisjes. Maar dan niet op een irritante manier, dus dat scheelt. Alleen jammer dat ik het me dan nooit herinner, dat contact met vrouwen
Audires ululatus feminarum, infantium quiritatus, clamores virorum
pi_34128565
Ik deed mee met een veldvoetbal toernooitje, op niveau nul, voor de gezelligheid. Dus ik een hele dag voetballen, ondertussen flink pilsen, en nog meer voetballen. Ik werd al goed misselijk van de afwisseling sporten en bier.
Na het toernooi zou er een BBQ zijn. Echt eraantoe kwamen we niet, want het bier stond alweer te wachten. Om half zes begonnen we met bieren, en om tien uur was ik compleet lam. Ik was met wat vrienden, maar die wilden blijven, dus ik ging alvast naar mijn fiets. Ik ging zitten op mijn fiets, kots over mijzelf heen en bedenk me dat ik dit niet aan iedereen wil laten zien, dus "fiets" naar huis. Onderweg nog een drietal keren gekotst (over fiets en kleren), een kotsspoor achterlatend. Mijn vrienden zijn dat spoor gevolgd, zagen dat ik onderweg nog de heg van de buren getest heb op sterkte en hoorden later van mijn moeder dat ik al te bed lag. Dat ik thuis kwam had ik zoiets van, Ik ben compleet lam, dat mag niemand zien. Dus al mijn vieze kleren in de wasmachine gedaan. Dat mijn telefoon, al mijn geld en sleutels er nog in zaten maakte mij op dat moment niet zo heel veel uit.

Hierbij wil ik lekkere koude Warsteiner uit de tap bedanken.
verdediger in Jong AC Fok! United !!
  maandag 16 januari 2006 @ 18:15:50 #99
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34128805
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:13 schreef stefmans het volgende:
drugs en drank gaat nooit goed.
dat hoor je mij niet zeggen.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_34129237
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:14 schreef mic_forever het volgende:
Oke de grap van gister

feestje bij een vriend, btje zuipen enzo, rond 12uur naar andere vriend btje blowen en drinken.
Was er dus 1 gast die totaal niet aankon en echt na halve jonko lag die de puke'n helemaal bovenin t huis.. dus wij erheen na uurtje ofzo, lag die ineens in ze naakie met ze kop in de pleepot daarna in bed gelegd en hebben we em nog paar x getrasht
miss komen binnekort nog filmpjes ervan want het was fokkin grappig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')