Het waren van die liter flessen van breezers he, geen pure bacardi.. dr zat dus gewoon 5% in. Dan kom je op: 0.2 liter alcohol dan blijft er nog 2/3 krat over. En van die 2 flessen heb ik ook nog wel wat uitgedeeld aan wat dames dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan zit je ook behoorlijk aan de drugs om er niks van te voelen.
2 liter bacardi en 10 bier, yeah right. Dan heb je 0,89 liter alcohol op dat staat gelijk aan 2,5 krat bier.
dat is ook heel belangrijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Dit vind ik een leuk topic en daarom nog maar een verhaaltje.
Het was donderdag 21 augustus 2004. 's Morgens 9 uur had ik het eerste biertje bij de kraag gevat, ik was in een opperbeste stemming net als mijn vrienden, we zouden zo vertrekken richting het toenmalig Six Flags terein vlakbij Biddinghuizen, met als bedoeling Lowlands 2004 bij te wonen. Zo gezegt, zo gedaan en om een uur of half 11 stonden we in de wachtrij voor het parkeerterein van Lowlands. Ondanks de buien tussendoor was de sfeer goed en er werd aardig geproeft, wat met de auto's geslipt en gebotst en gesocialized met iedereen en niemand.
We waren met meerdere auto's, waaronder een VW Caddy, een klein pick-upje. Eindelijk gingen de poorten naar een weekend feesten open en de auto's reden gestadigt de parkeerplaats op. Hoe het precies kwam weet ik niet meer, maar op een moment kwam er vrij baan voor ons, dus het was hoog tijd om achter op de pick-up te klimmen.
KaheemSaid begint langzaam te rennen en krijgt de rand van de pick up te pakken, dit met de bedoeling om op de auto te klimmen. Maar de bestuurder heeft dit niet in de gaten en gaat net harder rijden. Opzich geen probleem zou je zeggen, was het niet dat mijn hand in de rand blijft haken en ik echt niet zo hard kon draven als een auto rijden.
Ik sleep met mijn handen beklemd een paar meter over het asvalt en schiet dan gelukkig los. Het gevolg is allemaal schaafplekjes op mijn buik, knieën en arm, gekneusde vingers en een vleeswond van 8 bij 5 op mijn linkerschouder. Inmiddels is het rond half 3. Ik bloed, ik heb pijn en ik weet dat het nog minimaal 4 uur duurt voordat ik naar de EHBO kan. Gelukkig had ik behoorlijk wat alcoholische drank mee en ik ben begonnen met mezelf te verdoven om uiteindelijk rond een uur of 7 lachend en lallend bij de EHBO mijn verhaal te doen en verzorgt te worden.
De EHBO ben ik daarna nog 5 keer geweest en het heeft 8 dagen geduurt voordat de wond ophield met bloeden, dat was wat minder. Maar het rare en het enige pluspunt wat ik me kan bedenken bij dit verhaal is dat er met mijn t-shirt, op een vieze plek na, niks aan de hand was.
Een dronken avontuurtje, met heerlijke gevolgen.
En je hebt het overleefd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:23 schreef Molluck het volgende:
Ik ben 1 keer in een club/disco geweigerd omdat ik te zat was
Verder is de enige keer dat ik echt dronken was op de schoolreis naar Rome geweest. Wij zaten daar 's nachts op de Spaanse Trappen met pakken van de allergoedkoopste wijn die er in heel Rome te krijgen was. (echt iets van 50 cent per liter, dus het is vooral methanol-alcohol)
Ik had samen met een vriendin 1 literpak, maar zij dronk nauwelijks dus ik had in mijn eentje ongeveer een liter op. Ik dacht een leuke (matige) grap met de taxichauffeur uit te halen door zogenaamd weg te lopen zonder te betalen maar dat kon ie niet echt om lachen. Vervolgens kregen mijn kamergenoten mij zo gek om midden in de nacht me nog af te gaan melden bij de docenten (maar ik was al 2 uur te laat) waarna ik natuurlijk 3 keer op mijn muil ging en het halve hotel wakkermaakte. Daarna ben ik in slaap gevallen op een bed waar een stuk of 15 Pringlesbussen in het matras zaten (ook een grap van mijn kamergenoten)
Nou misschien was dat een beetje overdreven maar je begrijpt mijn punt dat je van goedkope drank ladderzat wordt...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:26 schreef Chimay het volgende:
[..]
En je hebt het overleefd?
Zelfs niet blind geworden?
Ik heb nooit ondervonden dat ik zatter werd van goedkope drank ipv. duurdere, ik denk dat het vooral in je hoofd zit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou misschien was dat een beetje overdreven maar je begrijpt mijn punt dat je van goedkope drank ladderzat wordt...
Haha ja dat heb ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:10 schreef Sport_Life het volgende:
hmm ergste verhaal was ik zelf helaas niet bewust bij.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:14 schreef mic_forever het volgende:
Oke de grap van gister
feestje bij een vriend, btje zuipen enzo, rond 12uur naar andere vriend btje blowen en drinken.
Was er dus 1 gast die totaal niet aankon en echt na halve jonko lag die de puke'n helemaal bovenin t huis.. dus wij erheen na uurtje ofzo, lag die ineens in ze naakie met ze kop in de pleepotdaarna in bed gelegd en hebben we em nog paar x getrasht
miss komen binnekort nog filmpjes ervan want het was fokkin grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |