quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:27 schreef N.icka het volgende:
Ga naar de bieb en laat je buurman lekker klussen
Het zal ook lekker ontspannen yogaen zijn met gehamer boven je hoofd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]laat me niet wegjagen uit mijn huis! Hij heeft niet eens even een briefje door de brievenbus gedaan van "op die en die datum ben ik aan t klussen, dus u kunt enige overlast ondervinden". Nou ja, hij is schilder van beroep, dus zoiets kun je van hem ook niet verwachten
Eigenaresse van yogatent hieronder heeft gisteren ook al een boos briefje in de brievenbus gedaan dat de troep voor haar deur weg moet, omdat anders de deelnemers aan haar rolstoelyoga niet binnen kunnen komen
Hij mag gewoon klussen op normale tijden , ik zou niet weten waarom hij bij jou een briefje in de bus zou moeten doen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]laat me niet wegjagen uit mijn huis! Hij heeft niet eens even een briefje door de brievenbus gedaan van "op die en die datum ben ik aan t klussen, dus u kunt enige overlast ondervinden". Nou ja, hij is schilder van beroep, dus zoiets kun je van hem ook niet verwachten
Eigenaresse van yogatent hieronder heeft gisteren ook al een boos briefje in de brievenbus gedaan dat de troep voor haar deur weg moet, omdat anders de deelnemers aan haar rolstoelyoga niet binnen kunnen komen
ik vind dit niet normale tijden. Normale tijden breken pas weer aan vanaf medio februari als ik weer colleges hebquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:35 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij mag gewoon klussen op normale tijden , ik zou niet weten waarom hij bij jou een briefje in de bus zou moeten doen?
ja inderdaad. Dus straks krijgt buurman nog een schadeclaim aan zijn broekquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het zal ook lekker ontspannen yogaen zijn met gehamer boven je hoofd.
Kijk nou eens juffrouw Toos. Dus iedereen moet toestemming aan jou vragen. Huillie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind dit niet normale tijden. Normale tijden breken pas weer aan vanaf medio februari als ik weer colleges hebik zal een briefje bij hem in de bus doen met mijn collegetijden, zodat hij weet wanneer hij mag timmeren
ik leef celibatair!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:39 schreef Geesoes het volgende:
Ga de hele n8 keiharde sex hebben om hem te irriteren
Dan heb je helemaal geen recht van sprekenquote:
tuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:40 schreef Vipers het volgende:
[..]
Kijk nou eens juffrouw Toos. Dus iedereen moet toestemming aan jou vragen. Huillie.
Wat studeer je dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tuurlijkde toekomst van dit land hangt van mij af
daar mag men wel wat respect voor tonen!
Verkapt ik heb sony aandelenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Koptelefoon of oordoppen!!
Koptelefoontje van de SonyEricsson W800i sluit echt je oren af voor geluiden. Ideaal tijdens het studeren!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |