quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:27 schreef N.icka het volgende:
Ga naar de bieb en laat je buurman lekker klussen
Het zal ook lekker ontspannen yogaen zijn met gehamer boven je hoofd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]laat me niet wegjagen uit mijn huis! Hij heeft niet eens even een briefje door de brievenbus gedaan van "op die en die datum ben ik aan t klussen, dus u kunt enige overlast ondervinden". Nou ja, hij is schilder van beroep, dus zoiets kun je van hem ook niet verwachten
Eigenaresse van yogatent hieronder heeft gisteren ook al een boos briefje in de brievenbus gedaan dat de troep voor haar deur weg moet, omdat anders de deelnemers aan haar rolstoelyoga niet binnen kunnen komen
Hij mag gewoon klussen op normale tijden , ik zou niet weten waarom hij bij jou een briefje in de bus zou moeten doen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]laat me niet wegjagen uit mijn huis! Hij heeft niet eens even een briefje door de brievenbus gedaan van "op die en die datum ben ik aan t klussen, dus u kunt enige overlast ondervinden". Nou ja, hij is schilder van beroep, dus zoiets kun je van hem ook niet verwachten
Eigenaresse van yogatent hieronder heeft gisteren ook al een boos briefje in de brievenbus gedaan dat de troep voor haar deur weg moet, omdat anders de deelnemers aan haar rolstoelyoga niet binnen kunnen komen
ik vind dit niet normale tijden. Normale tijden breken pas weer aan vanaf medio februari als ik weer colleges hebquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:35 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij mag gewoon klussen op normale tijden , ik zou niet weten waarom hij bij jou een briefje in de bus zou moeten doen?
ja inderdaad. Dus straks krijgt buurman nog een schadeclaim aan zijn broekquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het zal ook lekker ontspannen yogaen zijn met gehamer boven je hoofd.
Kijk nou eens juffrouw Toos. Dus iedereen moet toestemming aan jou vragen. Huillie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind dit niet normale tijden. Normale tijden breken pas weer aan vanaf medio februari als ik weer colleges hebik zal een briefje bij hem in de bus doen met mijn collegetijden, zodat hij weet wanneer hij mag timmeren
ik leef celibatair!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:39 schreef Geesoes het volgende:
Ga de hele n8 keiharde sex hebben om hem te irriteren
Dan heb je helemaal geen recht van sprekenquote:
tuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:40 schreef Vipers het volgende:
[..]
Kijk nou eens juffrouw Toos. Dus iedereen moet toestemming aan jou vragen. Huillie.
Wat studeer je dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tuurlijkde toekomst van dit land hangt van mij af
daar mag men wel wat respect voor tonen!
Verkapt ik heb sony aandelenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Koptelefoon of oordoppen!!
Koptelefoontje van de SonyEricsson W800i sluit echt je oren af voor geluiden. Ideaal tijdens het studeren!!
ik durf nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:49 schreef FoXje het volgende:
Wel op Fok janken maar er niets aan doen![]()
Nee hoor, maar ik studeer zelf ook en heb een gezin. Die dingen zijn ideaal om je voor de buitenwereld af te sluiten.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik durf niethet is zo'n rare wereld tegenwoordig. Wie weet wat hij me zal aandoen als ik er wat van zeg?
quote:
heb meelij met mij, arme zondaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:55 schreef Vipers het volgende:
Sorry maar dan vraag je erom he, als je in Groningengaat studeren.
Zo'n vent moet je gewoon keihard slaan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:55 schreef master_X het volgende:
onze buurman heeft een boor tik boort zon ongeveer 2 keer per dag liefst om 7 sochtend en 11 uur savonds zelf denk ik dat die grote muur in zijn kamer heeft en die vol met gaten staat te boren nut zie ik er ook echt niet van in
of een homo in schakelen die zal hem dan ff hard borenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:57 schreef FoXje het volgende:
[..]
Zo'n vent moet je gewoon keihard slaan.
Welke homo wil nu niet door een buurman genaamd 'Lul' gepakt worden....quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef master_X het volgende:
[..]
of een homo in schakelen die zal hem dan ff hard boren![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:50 schreef Marruk het volgende:
Niet laten wegjagen?
Geef toe, je bent gewoon te lui om naar de ub te fietsen.
Zieligerd... Ooit gehoord van reizen? Je hebt nog wel een kamer. Tsk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]ja, wat een kutuni en wat een kutstad, vind je niet?
als ik dit alles van tevoren had geweten was ik naar A'dam gegaan. Ik kan niet eens vakken op een andere uni volgen. Zit ik direct 2 uur heen en 2 uur terug in de trein
ik heb voordat ik ging studeren al 5 jaar heen en weer gereisd van Drachten (Friesland) naar Groningen en toen vond ik het eigenlijk wel mooi geweest. Nu woon ik in Groningen, gelukkig vrij dicht bij de uni, maar ik ga geen minimaal 5 uur in de trein zitten voor een uurtje collegequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef AntiSh0x het volgende:
[..]
Zieligerd... Ooit gehoord van reizen? Je hebt nog wel een kamer. Tsk!
het is 'bedoelt' in dit geval. Aangezien niemand seks met me wil, heb ik veel vrije tijd , dus misschien kan ik je Nederlandse grammatica wat bijspijkeren? Kom jij ook wat intelligenter overquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:47 schreef Rio het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je geen keus hebt omdat je dik bent?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:40 schreef Viking84 het volgende:
ja inderdaad. Dus straks krijgt buurman nog een schadeclaim aan zijn broekwegens inkomstenbederving
Ga gewoon die buurman helpen en wordt ook schilderquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef Viking84 het volgende:
Nederlands
* Viking84 zoekt dekking tegen alle zeikopmerkingen![]()
Ik zou met m'n slapstick tegen haar aan slaan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef Maikuuul het volgende:
Maarja, in principe zou ik ook de hele dag op de muur gaan slaan met een hamer als ik een buurmeisje had die slippers draagt en trainingsbroeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |