Ok, kies ik voor 'kei'.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:53 schreef RuneRose het volgende:
37°2 le matin - steen of kei goed, ligt eraan waar je vandaan komt.![]()
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:18 schreef Gorro het volgende:
Ik heb nu de complete top 100 van die lijst gezien
Hallo hallo ... NL is zo triest om de belgisch in gesprokken van rommel van Urbanus te draaien.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:18 schreef Olmo het volgende:
La Marche de L'empereur
Een documentaire over de Koningspinguin, die elk jaar een aantal maal een barre tocht aflegt voor een bizar paringsritueel.
Het zijn vooral de vele prachtige beelden die deze film aantrekkelijk maken voor het publiek. Schitterende onderwatershots en mooie zoommomenten! Antarctica op z'n mooist! Maar daarmee houdt het ook een aardig eind op.
De documentaire mist achtergrondinformatie en diepgang. Veelvuldig heb je het idee dat je iets mist. Een combinatie van deze oppervlakkigheid en de ergerlijke kindergrappen (uit monde van Urbanus, ook dat nog(en ja, er werd ook nog om gelachen in de zaal
)), heeft ervoor gezorgd dat La Marche de L'empereur mij, als documentaire- en natuurliefhebber, niet heeft weten te bekoren.
Als ik een cijfer moet geven, dan ga ik voor een 7. Puur en alleen dankzij het camerawerk. De tocht van de pinguins wordt nu eenmaal op een schitterende wijze in beeld gebracht en eigenlijk zou je alleen daarom al La Marche de L'epereur moeten gaan zien! Hadden de makers het echter maar bij de beelden gehouden...
Ik vond het einde juist een pluspunt van de film. Sowieso een gave thriller...het onheilspellende sfeertje beviel me prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef Atreidez het volgende:
Einde is weer wat tegenvallend, voornl. omdat ik de bui al lang en breed zag hangen.
Je had idd beter eerst In The Mood For Love kunnen kijken. Maar als je het de eerste keer al helemaal niks deed, dan zal het na het kijken van itmfl niet echt veranderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Ok, kies ik voor 'kei'.
Zelf heb ik 2046 gisteren gezien. Mooie beelden, mooie muziek, maar daar bleef het dan wel bij voor mij. Ik weet niet of ik beter eerst In The Mood For Love had kunnen bekijken, maar 2046 vond ik voornamelijk saai en de verhaallijnen (voor zover ze er in zaten) deden me weinig. Het lijkt me een film die sowieso beter tot z'n recht komt op een groot doek.
The Searchers (***)quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het einde juist een pluspunt van de film.
in de biosquote:
dan zou ik zeggen: ga morgen, geweldige filmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:25 schreef RuneRose het volgende:
jarhead zou ik vanavond naartoe gaan, maar dat gaat helaas niet meer door.![]()
Zo erg?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:55 schreef kinky_queen het volgende:
THE FOG
Denk aan de remake van THE HAUNTING, maar dan nog erger
[afbeelding]
quote:Een man en een jongen zijn op weg naar een zagerij. De man is docent houtbewerking in een sociale werkplaats in een Waalse stad, de jongen zijn nieuwste leerling. Ze hebben een woordenwisseling, waarin de man de jongen probeert te laten zeggen waarom hij gevangen heeft gezeten. Als ze bij een cafetaria iets te eten bestellen, betaalt hij alleen voor zichzelf. Wat is het geheim van de man, en dat van de jongen? Le fils is de opvolger van Gouden Palm-winnaar Rosetta (1999). De film is op het lijf geschreven van acteur Olivier Gourmet. Zijn motoriek bepaalt het tempo en de hoekigheid van de film. Le fils is een indrukwekkend portret van een getergd lichaam.
bron : cinema.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.imdb 7.2 / cijfer 7.5Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |