http://forum.fok.nl/topic/806598quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, liever niet.
Ik ga m'n PSP verkopen..
quote:De PowerBlock 200 is gehuisvest in een stevige kast ter grootte van een broodrooster
Wat ken zegt is sowieso waar, zetten jullie nou vaak de verwarming hoger dmv een e-mail naar je PS2?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef SocialDisorder het volgende:
als Ken zegt dattie ze nu al kan maken, dan is dat gewoon zo ja!
nee, maar dat is omdat ik geen email kan versturen met m'n GSM.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat ken zegt is sowieso waar, zetten jullie nou vaak de verwarming hoger dmv een e-mail naar je PS2?
Afkomstig uit die Edge:quote:
quote:Consider the words of one publishing representative: “We have commitments to all formats and it’s still early days, but right now our publishing plan hasn’t changed much from last-gen. We’re committed about 50 per cent to PS3, 30 per cent to 360 and 20 per cent to Revolution. This could change – depending on what happens with Revolution, we could ramp up our Nintendo activity and there may be some opportunities in the online 360 space that could change our activities there – but our projections are built around PS3 as the next generation cornerstone.
quote:Consider the biggest third-party outifit in existence, Electronic Arts, which has no less than 20 360 games in the works - but is happy to confirm that it's working on a larger number for PS3.
Ps3 alweer de meeste support? B;ijkbaar willen developers het winnende team het meeste blijven steunen.quote:Consider another publishing representative’s take on it: “The truth is, most developers we’re working with who have console backgrounds want to be working on the PlayStation 3. We’ll be bringing more PC content on to the Xbox 360 and often releasing dual PC/360 versions at around the same time, but our dedicated console properties will be leading on the PlayStation 3 in almost every instance."
EDGE is geen Spong.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Anonieme developers.
Die zijn net zo betrouwbaar als de 'bronnen' van sites als Spong..
Nee, ondanks dat Edge ook een matig kutblad is (imho iig) zijn ze al stukken beter dan Spongquote:
Jawel, dat begrijp ik ook wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:41 schreef Retuobak het volgende:
Ik denk echter dat de Edge iets meer toegang heeft tot mensen in de industrie dan een site met een dubieuze reputatie als die van Spong. En mensen zullen ook eerder loslippig zijn tegenover Edge dan tegenover Spong.
dat zijn natuurlijk maar 3 developersquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Afkomstig uit die Edge:
Twee anonieme developers en EA praten over next-gen support. En EDGE vraagt of de Ps3 de oorlog al gewonnen heeft...
[..]
[..]
[..]
Ps3 alweer de meeste support? B;ijkbaar willen developers het winnende team het meeste blijven steunen.
[afbeelding]
X360 wordt ook in het artikel genoemd. En het klinkt zeer geloofwaardig: De X360 zal veel spellen krijgen die ook op de PC zullen uitkomen. Dat merken we nu al. Zie Call of Duty 2,Quake IV, Oblivion en Battle for Middle Earth bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:44 schreef kepler het volgende:
[..]
dat zijn natuurlijk maar 3 developers
zo zijn er ook opmerkingen te vinden over de 360
maar het is niet meer dan logisch dat de PS3 (in ieder geval in het begin) meer support krijgt, omdat de verwachting is dat deze het meest verkocht wordt.
en daar is natuurlijk niks mis meequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:51 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
X360 wordt ook in het artikel genoemd. En het klinkt zeer geloofwaardig: De X360 zal veel spellen krijgen die ook op de PC zullen uitkomen. Dat merken we nu al. Zie Call of Duty 2,Quake IV, Oblivion en Battle for Middle Earth bijvoorbeeld.
Ps3 zal ook PC spellen krijgen, recent voorbeeld is Unreal Tourament 2007. Maar ik denk dat de X360 -net als zijn voorganger- het meeste PC spellen/ports zal krijgen.
En het zijn maar 2 publishers, dat klopt. Maar het kan veel uitmaken...
He-le-maal niet erg. Hoef ik geen dure PC te kopen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:53 schreef kepler het volgende:
[..]
en daar is natuurlijk niks mis mee
Wat betreft UT2k7 ben ik het ook met je eens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sommige games horen niet op een console thuis.
Te beginnen met UT2k7, Q4, FEAR, BF en alle andere FPS games die voor de pc ontwikkeld worden.
Ik weet dat ik in ieder geval 1 medestander heb hier.
Hoiquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Unreal Championship 1 was op de framedrops na best goed speelbaar op de Xbox, dus het zou eventueel kunnen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:00 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Wat betreft UT2k7 ben ik het ook met je eens.![]()
Ik zou het een wonder vinden als ze een goede besturing voor elkaar krijgen met een controllerquote:Maar de andere spellen kunnen gerust op consoles verschijnen. En ik vraag me af hoe Battle for Middle Earth op de X360 zal spelen. RTS op de console zonder mius & toetsenbord support?![]()
Ik zei de gek!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Te beginnen met UT2k7, Q4, FEAR, BF en alle andere FPS games die voor de pc ontwikkeld worden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alleen zijn het inmiddels developers, analysten, journalisten en andere insiders die het zeggen.
Dit is geen pluimpje rook, maar een full on schoorsteen. Geloof me, er is ergens vuur..
Jij verandert snel van mening!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Anonieme developers.
Die zijn net zo betrouwbaar als de 'bronnen' van sites als Spong..
Jij trekt snel conclusiesquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Jij verandert snel van mening!!
Jij PC-enthausiast.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:53 schreef Retuobak het volgende:
Ze laten wel zien hoe je een behuizing ontwerpt iig. Efficient design, zouden console makers ook wat meer aan mogen denken, ipv aan 'mooi'.
Dus als er maar genoeg anonieme onbetrouwbare bronnen zijn dan begint het voor jou automatisch betrouwbaar te worden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jij trekt snel conclusies.
Zie je mij ergens zeggen dat ik de desbetreffende developers geloof? Zeg ik ergens dat ik de anonieme developers in EDGE niet geloof?
Neen.. Ik zei alleen dat er inmiddels uit zoveel hoeken hetzelfde geluid komt dat er vast wel iets van waar is.
Je mag er gerust vanuit gaan dat de performance volledig geoptimaliseerd is bij het ontwerp van de console. Dat 'ie er daarbij ook nog een leuk design heeft is alleen maar mooi meegenomen toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef Retuobak het volgende:
Tuurlijk redeneer ik puur vanuit persoonlijke preferentie en niet vanuit wat goed in de markt ligt he. Ik ga puur voor performance, degelijkheid en prijs. Design kan me daarbij geen fuck schelen.
FEAR op de consolequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het enige "nadeel" wat ik me kan bedenken van het huidige PS3 onwerp is dat de fan/fans waarschijnlijk goed te horen zullen zijn (maar misschien valt dat ook wel mee). Maar van mij hoeft de PS3 echt niet groter te worden dan 'ie al is hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef Retuobak het volgende:
Je kunt nog een stuk meer halen uit een behuizing als je veel bereid bent in te boeten op design, koelribben over een groot deel van de oppervlakte zouden een efficiente, stille en relatief goedkope manier zijn om hitte af te voeren.
Je wilt dus dat ze'm eerst héél groot maken en als de procestechnologie verder is een redesign tot het formaat wat 'ie nu is?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef Retuobak het volgende:
En wanneer procestechnologie weer flink verder is dan kunnen ze toch gewoon een redesign doen?
Dat zei ik niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dus als er maar genoeg anonieme onbetrouwbare bronnen zijn dan begint het voor jou automatisch betrouwbaar te worden?
Jep, als het het ding goedkoper, stiller en/of sneller maakt dan heb ik het er graag voor overquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je wilt dus dat ze'm eerst héél groot maken en als de procestechnologie verder is een redesign tot het formaat wat 'ie nu is?![]()
Dus doordat iemand die zichzelf een insider noemt, iemand die beweert dat 'ie bij SOE werkte en nu ontslagen is en een stelletje analisten die elkaar napraten (want meer bronnen zijn er niet) negatief over de PS3 praten ben jij er heilig van overtuigd dat de PS3 2006 niet meer gaat halen in Europa.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat zei ik niet.
Djeez, cursusje begrijpend lezen zou misschien zo gek niet zijn. Soms neem je dingen echt TE letterlijk over.
.
Ik zei alleen dat er vast wel *IETS* is. Het lijkt mij heel erg stug dat ze allemaal liegen. Sterker nog, dat geloof ik gewoon niet..
Dus betrouwbaar is het allerminst, maar er is iig iets.
Dat lijkt me nou echt afschuwelijk op een console!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef Retuobak het volgende:
Jep, als het het ding goedkoper, stiller en/of sneller maakt dan heb ik het er graag voor over.
Trouwens, koelribben stop je over het algemeen niet aan de binnenkant. Wat je wil is dat heatpipes de hitte van de CPU, GPU etc. overbrengen naar de buitenkant van de behuizing waar weer koelribben op zitten die ervoor zorgen dat er veel oppervlak is en er dus veel hitteafvoer kan plaats vinden.
Psst, de PS2 heeft ribbels.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt afschuwelijk op een console!Dan maar iets meer geluidsproductie dan een apparaat wat er uitziet als een koelkast!
Alle ontwikkelaars? Natuurlijk gaat EA voor de grootste dat hebben ze altijd al gedaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Afkomstig uit die Edge:
Twee anonieme developers en EA praten over next-gen support. En EDGE vraagt of de Ps3 de oorlog al gewonnen heeft...
[..]
[..]
[..]
Ps3 alweer de meeste support? B;ijkbaar willen developers het winnende team het meeste blijven steunen.
[afbeelding]
Ik was er ver voor alle berichtgeving al van overtuigd dat 2006 in Europa niet gehaald zou worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dus doordat iemand die zichzelf een insider noemt, iemand die beweert dat 'ie bij SOE werkte en nu ontslagen is en een stelletje analisten die elkaar napraten (want meer bronnen zijn er niet) negatief over de PS3 praten ben jij er heilig van overtuigd dat de PS3 2006 niet meer gaat halen in Europa.
Is dat dan dat "iets" waar jij het over hebt?
Bij een hoge kwantiteit, zullen er meestal ook wel kwaliteits titels tussen zitten. Maar wat EA doet interesseert me inderdaad ook weinig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef piet_pelle het volgende:
Alle ontwikkelaars? Natuurlijk gaat EA voor de grootste dat hebben ze altijd al gedaan.
Ik zou me eerder druk maken om de kwaliteit van de titels, niet de kwantiteit.
En EA is daar nou niet bepaald enige maatstaaf voor kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |