Uiteraard!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:04 schreef peristilius het volgende:
P-Style is er nog steeds heilig van overtuigd dat de PS3 in 2006 in Europa uitkomt.
Net zoals economen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef P-Style het volgende:
Analisten!Stelletje 21e eeuwse waarzegsters! Laat ze maar lekker lullen, ze hebben toch nóóit gelijk!
En nu ga je te ver. Ik heb economie gestudeerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Net zoals economen.
"An economist will know tomorrow, why the predictions he made yesterday did not come true today"
quote:
Ik studeer bedrijfseconomie hoor, maar die uitspraak zag ik hangen ergens op een prikbord, vond hem wel treffendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En nu ga je te ver. Ik heb economie gestudeerd
Ja, het is wel waar eigenlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik studeer bedrijfseconomie hoor, maar die uitspraak zag ik hangen ergens op een prikbord, vond hem wel treffend
Weet je? Geloof jij die analisten maar lekker.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:.
Zelfs de meest optimistische analyst zegt dat dat niet zo zal zijn.
Maar goed, keep on dreaming..
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet gelovenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Weet je? Geloof jij die analisten maar lekker.
Geloof mij! Ik ben hier de Sony-profeet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:13 schreef Retuobak het volgende:
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet geloven
Terugkijkend naar de releases van de PS, PS2 & PSP zijn die eigenlijk ook volgens een redelijk vast schema gereleased.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:16 schreef Retuobak het volgende:
Met console-bakkers kun je gewoon nergens op vertrouwen. PC hardware wordt tenminste volgens een redelijk vast schema gereleased, veel beter
.
En ik kan met redelijke zekerheid de release data van de PS3 voorspellen en dan zal ik er ook niet meer dan een maand of 3 naast zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:30 schreef Retuobak het volgende:
Ja, maar er bestond lange tijd onduidelijkheid over, ik kan met redelijke zekerheid de release data van de komende 5 generaties videokaarten voorspellen. En dan zit ik er niet meer dan een maand of 3 naast elke keer. Dat zou ik ook graag willen met consoles
Eerst maar eens kijken hoe lang de PS3 meegaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:34 schreef Retuobak het volgende:
En van de PS4?
Ook profeten hebben het vaak mis.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Geloof mij! Ik ben hier de Sony-profeet!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Ken ff gebeld, en hij zij dat de PS3 gewoon in oktober in Europa te vekrijgen is. Tevens vertelde hij me nog wat over de extra functies van het ding. Je kan er ook mee grillen
Ik moet jou geloven, omdat jij die analisten gelooft?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ook profeten hebben het vaak mis.
Geloof me nou maar, 2006 haalt ie niet hier in Europa.
De belangrijkste vraag is natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Ken ff gebeld, en hij zij dat de PS3 gewoon in oktober in Europa te vekrijgen is. Tevens vertelde hij me nog wat over de extra functies van het ding. Je kan er ook mee grillen
Daar kan ik helaas nog niets over zeggen, maar geloof me. You will say 'yummyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag is natuurlijk
Komt er of komt er geen speciale George Foreman edition?
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik moet jou geloven, omdat jij die analisten gelooft?
Analisten >> P-Stylequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik moet jou geloven, omdat jij die analisten gelooft?
Nou nou, wàt een betrouwbare bronnen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zeg ik dat?
Alleen zijn het inmiddels developers, analysten, journalisten en andere insiders die het zeggen.
Dit is geen pluimpje rook, maar een full on schoorsteen. Geloof me, er is ergens vuur..
Ik heb nog stééds geen reden om te denken dat de PS3 pas in 2007 in Europa op de markt komt nee!quote:Jij gelooft gewoon heilig in wat Sony zegt, nee dat is niet naief zeker.
Okay,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou nou, wàt een betrouwbare bronnen!
[..]
Ik heb nog stééds geen reden om te denken dat de PS3 pas in 2007 in Europa op de markt komt nee!
Weet je wat, jij mag voor het einde van het jaar bij mij langskomen om bij mij op de PS3 te komen spelen!quote:
Op je import PS3 dan ja?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Weet je wat, jij mag voor het einde van het jaar bij mij langskomen om bij mij op de PS3 te komen spelen!
Zonder coole games het eerste half jaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Weet je wat, jij mag voor het einde van het jaar bij mij langskomen om bij mij op de PS3 te komen spelen!
Dan pleur ik er wel een leuk PS2 spel in!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:01 schreef piet_pelle het volgende:
Zonder coole games het eerste half jaar![]()
BD FTW!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blu-Ray vs HD-DVD = OVER:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8642
Of juist niet.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:52 schreef DaMook het volgende:
Ik ben benieuwd naar de interactie tussen de psp en de ps3
Opzich jammer, want het linken biedt natuurlijk vele mogelijkheden. HEt zou opzich een reden kunnen zijn om een PS3 aan te schaffen als je al een PSP hebt. (Bedoelt zichzelf)quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ook!Dan kan ik m'n psp eindelijk eens nuttig gebruiken.
Al ben ik bang dat er waarschijnlijk niet zo heel veel gebruik van gemaakt gaat worden.
ik hoop het van niet eigenlijk, want dan zouden ze mensen verplichten een PSP te kopen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Al ben ik bang dat er waarschijnlijk niet zo heel veel gebruik van gemaakt gaat worden.
Denk eigenlijk niet dat er echt nuttig gebruik van wordt gemaakt en je benadeelt dan echt de mensen die geen PSP hebben als de connectivity zo goed is dat je het echt wilt hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee GBA <-> Cube was 'genoeg' connectivityquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, nou wil iedereen ineens connectivity?![]()
Nee, liever niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, nou wil iedereen ineens connectivity?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |