abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34053951
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:50 schreef P-Style het volgende:

[..]

Kerel... het gaat bij iéder bedrijf om de harde cash!
Alleen bij Nintendo natuurlijk niet. Dat is 1 grote filantropische instelling, als ik sommige mensen mag geloven.
pi_34054019
Nou ja, de kwaliteit van Sony producten is niet kut.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34054051
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:07 schreef peristilius het volgende:
Nou ja, de kwaliteit van Sony producten is niet kut.
De online service wel, maar zolang ze bovenaan de verkooplijsten blijven staan gaan ze dat echt niet veranderen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_34054120
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:08 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

De online service wel, maar zolang ze bovenaan de verkooplijsten blijven staan gaan ze dat echt niet veranderen.
Dat zou kunnen, maar gelukkig heb ik op de PS2 nooit een toffe online game gezien, daar heb ik mn Xbox voor.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34056153
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:04 schreef piet_pelle het volgende:
Bedankt voor deze wijze les P-Style.
Zo bedoelde ik het niet, je kan ook geld verdienen d.m.v. de gamer de beste kwaliteit proberen te bieden. En puur denken in een zin van "ach mocht de kwaliteit kut zijn dan pompen we wel wat meer geld in de marketing" vind ik niet een aantrekkelijk idee.
Ze bieden goede kwaliteit voor datgene waar ze geld voor vragen. En online gaan met de PS2 kost geen geld!
pi_34112718
GTA4 online & PS3-exclusive?
quote:
PSM UK: GTA4 a PS3 Exclusive

The UK edition of PSM has run an article that claims the next Grand Theft Auto game will be a PlayStation 3 exclusive, to be unveiled at E3 2006.

Rockstar, the creators of the popular GTA series that first debuted in 3D on PlayStation 2, release a new Grand Theft Auto game every two years. San Andreas was released in 2004, and so this year we should see the arrival of a brand new GTA.

The US edition of PSM recently asked Sam Houser, Rockstar President, about an online iteration of GTA. Houser referenced Everquest, a popular RPG for PC. It seems Rockstar wants to do more than just deathmatches:

"With PS3, it looks as if it might be time for interactive entertainment to become the world's dominant artistic medium."

Apparently, GTA4 will be set in Europe, or in a "world" with six cities, and will be available as a UK launch title for PS3 in 2006.

However, whilst all of this information is exciting, it is questionable. Rockstar recently announced that Liberty City Stories, which was released for PSP in October last year, will be making its way to PlayStation 2 this year. This could account for the "one game every two years" theory.

Hopefully Rockstar will reveal official details in the coming months.
Als deze man met gedachten speelt van een online GTA, lijkt me dat een UITSTEKENDE reden voor Sony om de netwerkdiensten te verbeteren
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 16 januari 2006 @ 09:31:34 #157
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34112806
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:24 schreef SocialDisorder het volgende:
GTA4 online & PS3-exclusive?
[..]

Als deze man met gedachten speelt van een online GTA, lijkt me dat een UITSTEKENDE reden voor Sony om de netwerkdiensten te verbeteren
hij komt echt ook wel op de 360 en de PC hoor, net als de rest van de GTA's
The line is a dot to you!
pi_34112840
Ben benieuwd hoe ze dat Online gedeelte willen laten werken en dan vooral met hoeveel mensen online het is, of het alleen voor coop/etc is of dat je eigenlijk een MMO wereld schept.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 16 januari 2006 @ 09:35:31 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34112854
Een echte Gangrelated-MMO zou wel tof zijn, dan ga ik spontaan weer GTA gamen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34112866
aangezien de man Everquest aanhaalt, lijkt het mij dat hij zit te denken in de richting van een MMO-game.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 16 januari 2006 @ 09:37:57 #161
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34112896
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:36 schreef SocialDisorder het volgende:
aangezien de man Everquest aanhaalt, lijkt het mij dat hij zit te denken in de richting van een MMO-game.
maar co-op lijkt me ook fantastisch
The line is a dot to you!
pi_34112938
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:37 schreef kepler het volgende:

[..]

maar co-op lijkt me ook fantastisch
co-op in een MMO? It's been done before man!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34113122
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:36 schreef SocialDisorder het volgende:
aangezien de man Everquest aanhaalt, lijkt het mij dat hij zit te denken in de richting van een MMO-game.
MMO altijd leuk, maar een (goede) single player campaign en een (goede) MMO-online gedeelte gaat meestal niet echt samen in 1 game helemaal niet in zo'n korte tijd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 16 januari 2006 @ 09:50:49 #164
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34113140
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:40 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

co-op in een MMO? It's been done before man!
jah ik bedoel echt co-op in de single-player missies
The line is a dot to you!
  maandag 16 januari 2006 @ 09:51:13 #165
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34113152
quote:
Apparently, GTA4 will be set in Europe, or in a "world" with six cities, and will be available as a UK launch title for PS3 in 2006.
Daar ging zo'n beetje alle geloofwaardigheid. .
-
pi_34113623
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:24 schreef SocialDisorder het volgende:
GTA4 online & PS3-exclusive?
[..]

Als deze man met gedachten speelt van een online GTA, lijkt me dat een UITSTEKENDE reden voor Sony om de netwerkdiensten te verbeteren
Ja en als het dit keer echt een PS exclusive is dan moet ik sowieso een PS3 hebben
Maar tis nog maar afwachten wat er waar van is....
pi_34115600
GTA moet gewoon single player blijven... .
pi_34116107
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef H.Flick het volgende:
GTA moet gewoon single player blijven... .
Een MMOGTA lijkt me wel vet, mits goed uitgewerkt. Ik zie al helemaal voor me dat je allerlei gangs krijgt (ipv guilds), en complete drive-by's organiseert om punten te scoren.


Good times

Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34116148
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Een MMOGTA lijkt me wel vet, mits goed uitgewerkt. Ik zie al helemaal voor me dat je allerlei gangs krijgt (ipv guilds), en complete drive-by's organiseert om punten te scoren.


Good times

http://games.fok.nl/news.php?newsid=3076
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34116287
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Een MMOGTA lijkt me wel vet, mits goed uitgewerkt. Ik zie al helemaal voor me dat je allerlei gangs krijgt (ipv guilds), en complete drive-by's organiseert om punten te scoren.


Good times

Ik wil gewoon een goed singleplayer verhaal... en dan mag er best een multiplayer mode bij zitten, als het maar wel voornamelijk een singleplayer game blijft. Niet alles hoeft online
pi_34116298
APB wel van gehoord ja, maar die lijkt qua setup meer op PlanetSide, aangezien je terrein 24 uur per dag aangevallen kan worden. Dus ga je op zondagochtend even lekker tekeer, heb je zo de halve stad in handen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34117102
Mweh ik heb het liever niet zoals jij zegt SD, het moet meer echt georganiseerde misdaad worden. Een beetje met straatbendes online vechten vind ik ook niks, ik wil vetes tussen misdaadfamilies
pi_34117135
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:27 schreef Retuobak het volgende:
Mweh ik heb het liever niet zoals jij zegt SD, het moet meer echt georganiseerde misdaad worden. Een beetje met straatbendes online vechten vind ik ook niks, ik wil vetes tussen misdaadfamilies
Logisch, want jij vindt mafia veel leuker dan dat hersenloze gangsta-nigga-gebeuren Ik ook trouwens.
pi_34117181
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:27 schreef Retuobak het volgende:
Mweh ik heb het liever niet zoals jij zegt SD, het moet meer echt georganiseerde misdaad worden. Een beetje met straatbendes online vechten vind ik ook niks, ik wil vetes tussen misdaadfamilies
elke maffiafamilie is begonnen als straatbende
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34117637
True, maar ik doelde met straatbendes meer op de crack-gebruikende overwegend zwarte/hispanic bendes zoals ze aanwezig waren in GTA:SA. Dan heb ik liever gewoon de Mafia, Yakuza, Triades etc.
pi_34117727
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Retuobak het volgende:
True, maar ik doelde met straatbendes meer op de crack-gebruikende overwegend zwarte/hispanic bendes zoals ze aanwezig waren in GTA:SA. Dan heb ik liever gewoon de Mafia, Yakuza, Triades etc.
Je wilt gewoon meer stijl en niet van die crappy hiphop-muziek .
pi_34117782
Bingo
Daarbij sloeg GTA:SA nergens op, als vastgoedmogul en grote speler in de onderwereld van Californie moest je nog gaan vechten om kleine krottenwijkjes
pi_34122253
Mwa, die turf-wars heb ik me nooit zo mee bemoeid, m'n posse handelde dat meestal wel goed af. Ik focuste meer op het grote plaatje/verhaallijn.

Maar qua verhaal was GTA ViceCity toch wel top

Maar mocht GTA online komen, zie ik dat als volgt voor me;

je begint als geteisem dat z'n geld verdient door te vechten/stelen/etc. Net als met andere MMORPGs krijg je vrienden, en samen starten jullie een bende die hun wijk terroriseren en afpersen. Langzaamaan komen er nieuwe leden bij, en worden vijandige bendes van de straten geveegd.
Zo groeit de bende tot de status van criminele organisatie. Hoe hoger in de organisatie, hoe groter het aandeel is van activiteiten van je minderen. Steelt één van je soldaten bijvoorbeeld 500.000 dollar, krijgen zijn leiders een deel daarvan, naargelang de hoogte in de organisatie.
Op een gegeven moment zal de organisatie verder groeien tot status van maffia-familie. De leider/don overziet alle operaties vanuit z'n huis, en de kapiteins zorgen ervoor dat het uitgevoerd wordt.

Om te zorgen dat er geluisterd wordt naar de meerderen is er een strafsysteem. Je voert uit wat je verteld wordt, anders kan de organisatie je inkomen stilzetten. Dan gaan al je verdiensten naar je meerderen, en houdt je zelf niets over.
Als een hogergeplaatste opgepakt wordt door de politie, zal het spel een opvolger aanwijzen. Die hogere zal een plaats zakken in de hierarchie, tenzij hij zoveel goed werk voor de organisatie heeft gedaan dat hij een "free rank" heeft verdiend. Hij kan dan z'n ouwe plek weer claimen.
Als de nieuweling daar niet mee akkoord gaat, komt er een duel. De winnaar krijgt de hoge plek.

Zo zie ik het ongeveer voor me.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34122371
Nog wel een paar meer dingen die ik graag zou zien, dood = dood bijv. voor hoger geplaatsten. En ook moet de politie veel sterker worden dan in de gewone GTA games en moet een cop killing echt enorme gevolgen hebben, net zoals in het echt. Anders gaat iedereen alleen maar drive-by's doen. Maar je zou het zelfs nog beter aan kunnen pakken door in de begingebieden (slums) de politie niet zo sterk aanwezig te laten zijn maar in de rijkere wijken waar je later terecht komt dat de politie daar weer een stuk sterker is. Zo kun je in het begin nog eens mensen street-style liquideren, maar hoef je dat later niet meer te doen, dan moet je het tactischer aanpakken .

Dan zou je ook echt krijgen dat hoog-geplaatsten beschermd moeten worden met bodyguards, en wanneer ze in een auto rondrijden escortes gaan gebruiken. Zou hele dimensies aan zo'n spel toe kunnen voegen.
pi_34122849
en wat doe je met spelers die dood zijn? Opnieuw laten beginnen?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34123103
Met dood = dood verneuk je eigenlijk je eigen online community mee. Ik zou ieder geval weinig zin hebben om opnieuw te beginnen als ik bijv een half jaar ofzo met dat character zou spelen en opeens zou die helemaal dood zijn.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34123377
dood=dood werkt ook niet offline. Heeft Steel Batallion wel bewezen. Mensen die gefrustreerd waren omdat hun savegame 2 uur voor het einde gewist werd omdat ze 0,1 seconden te laat op de Eject-knop drukten.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34123824
Dood moet iig flinke effecten hebben, anders mis je echt dingen hieraan en krijg je al heel snel een dertien-in-een-dozijn mmo.
pi_34124304
2 game-uren in het ziekenhuis doorbrengen, waar je beschermd moet worden door je familie, anders wordt je geliquideerd, en krijg je 3 uur ziekenhuis. 8 uur ziekenhuis betekent instant life, als een low-ranking member van de familie. Wel met de oude stats uiteraard.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 08:39:40 #185
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34149750
quote:
SAN FRANCISCO (AFX) - What Sony Corp. Chief Executive Howard Stringer didn't say at the recent Consumer Electronics Show about Sony's PlayStation 3 video game console spoke volumes about the key product's timetable, analysts said.

Giving a keynote speech at the Las Vegas trade show earlier this month, Stringer provided no updates about the product's US launch.

Although Sony had a prominent location on the showroom floor at the annual convention, the company showcased televisions and portable music players, while the PlayStation 3 was tucked behind glass in the back of its booth. Sony offered only non-playable, demonstration versions of a limited number of games.

Analysts now expect the product's US launch in the second half of 2006, although Sony may get a Japanese version out during the "Spring 2006" launch window that the technology giant first predicted last year.

Any delays could make it much harder for Sony next holiday season as it races to put out its own new product to take on Microsoft Corp.'s Xbox 360 in the market for video game players.

Sony , which has sold more than 90 mln PlayStation 2 game players since 2000, faces increased competition from Microsoft , which sold more than 24 mln units of its first Xbox version. Microsoft said it is on track to sell between 4.5 mln and 5 mln units of its new Xbox 360 by June.

And Sony faces a manufacturing challenge related to its switch to more-powerful computer chips, just as Microsoft did. Even the most optimistic analysts say Sony will wait and miss its predicted launch window to ensure it maximizes the ratio of usable chips per silicon wafer, better known as a chip's yield, before Sony begins mass production.

After touring the Sony booth at CES, analyst William Drewry of Credit Suisse First Boston wrote that "the decision as to whether to delay the PS3 launch has yet to be made and is dependent on (improving its chip yield)."

Sony has said the computing power of the PlayStation 3 will be superior to that of the Xbox 360 thanks to a new microprocessor - dubbed the "Cell" processor - jointly developed by Sony, International Business Machines and Toshiba Corp.

"We view any potential delay as being one to two months rather than six months duration," wrote Drewry. (Ook niet eens zo heel lang dus..Mooi, .)

Another analyst, Evan Wilson of Pacific Crest Securities, said "the most likely scenario" is that PS3 will be released in Japan this summer with about 1 million units and in the US in November with 1 million units, followed by a European launch in March 2007. ( !!!!! )

Even if Sony follows a staggered launch schedule, as it did with it PlayStation Portable (PSP) device - it will likely have a smaller slate of new software titles than Microsoft during the critical 2006 holiday sales season.

The chatter about PlayStation 3 delays heated up after Sony downplayed the product at its booth and Stringer, in his high-profile speech to the US electronics industry, did the same.

Stringer elected to showcase the firm's less-expensive PlayStation Portable and its ability to let consumers access television programs and other video content on the go. Portable devices generated all the growth in video game hardware and software last year.

The theme of mobile digital content delivered over the Internet was a major one at the huge consumer show this year, with everyone from Microsoft Chairman Bill Gates to top executives from Google Inc, Yahoo Inc. and Intel Corp forging mobile-related partnerships.

While the PlayStation Portable is a fast-selling new product, its revenue contribution is just a fraction of the PlayStation console.

For his part, chief executive of Sony Computer Entertainment of America Kaz Hirai in his keynote dubbed the PS3: "a key pillar of Sony growth in 2006."

But the box will have an uphill challenge if the slate of published software gaming titles isn't up to snuff by the key 2006 holiday sales season, which is looking likely.

Hirai said that Sony had shipped 4,000 development kits for PlayStation 3 games. At the biggest game-industry conference in May 2005, developers had their hands on developmental kits for only few months.

With the latest generation of video games now taking as long as 18 months to develop and bring to market, it's likely that Sony will have fewer new software titles at the PlayStation 3 launch than the 19 games Microsoft had for the Xbox 360 launch in the U.S.

During Take-Two Interactive Software's recent fourth-quarter earnings conference call, chief financial officer Karl Winter said he believes the introduction of the PS3 will "occur near the end of our fiscal year." Take-Two's fiscal year ends Oct. 31.

Wilson, the analyst from Pacific Crest Securities, expect Sony's launch line-up in the U.S. to be similar to that of the Xbox 360, but "clearly weaker then the Xbox 360 holiday 2006 line-up."

If video game developers encounter production hiccups and would-be launch titles are pushed out, then Sony could be better suited to launch in Japan with fewer titles, another analyst said.

"You don't need to come out with 20 games for a Japan launch, whereas in the US you need about 15 to 20 games, plus a few that really stand out," said analyst Schelley Olhava of IDC.

Sony launched the PlayStation Portable in Japan in December 2004 and the US in March 2005. It wasn't until September 2005 when Europeans saw it on their shelves.

Wilson notes that industry analysts are starting to make predictions about hardware and software market share for Sony out as far as 2009, yet the company still has yet to unveil a functioning version of the hardware.

"All we've seen are (demonstration games) running on a box supposed to be the equivalent of the PS3," said Wilson. "We really have no idea."

Among issues potentially clouding the PS3 release, none looms larger than the noise surrounding next-generation DVD formats. There are two competing standards for next-generation of DVD players: HD-DVD, backed by Microsoft and Intel, among others, and Blu-Ray, backed by Sony.

While most Hollywood film studios have aligned themselves behind the new, competing formats, it's unlikely that consumers will see a tremendous amount of playable film content in 2006, says Olhava.

Sony's Stringer has maintained that the PS3 would contain a Blu-Ray player. Yet at CES, electronics powerhouses Samsung and Pioneer announced Blu-Ray players that would cost 1,000 and 1,800 usd, respectively.

Those costs won't fly among video game buyers, especially with the Xbox 360 going for as little as 300 usd for a scaled-down version. Most analysts expect the PS3 unit to be priced at 400 usd: ( . ) a loss-leader for Sony, but competitive with the Xbox 360, which does not have an internal HD-DVD drive.

At CES, Microsoft chairman Bill Gates said that the Xbox 360 would be selling an external HD-DVD player.
-
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:38:33 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34152100
Hey, dat lijkt wel een positief artikel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:41:00 #187
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34152166
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, dat lijkt wel een positief artikel
Half half.. Vooral dat 400$ zou erg prettig zijn.. Maart 2007 voor Europa is zwaar kut.
En de launchline-up !!. Volgens mij wordt dat echt huilen met de pet op.. Kijken of de pers dan ook zo reageert. .
"ZONDER HDTV SUCKT HET GEEN VETTE LAUNCHGAMES KUTCONSOLEKUTCONSOLE"
.
-
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:59:28 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34152681
Blu-Ray vs HD-DVD = OVER:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=8642
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:01:50 #189
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34152753
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blu-Ray vs HD-DVD = OVER:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=8642
En de overige 60% dan? .
-
pi_34153256
Maart 2007
Ach ja, heb ik een jaartje na launch er misschien een (moet eerst sparen voor een PC upgrade in '07, daarna kan ik pas sparen voor een PS3 )
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:01:27 #191
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34154464
will be released in Japan this summer with about 1 million units and in the US in November with 1 million units

vooral die aantallen vind ik niet heel erg hoog... Japan is wel ok, maar voor de US hebben ze een half jaar de tijd en dan nog maar 1 miljoen? Lijkt me erg weinig, dan krijgen we precies dezelfde taferelen als met de 360
The line is a dot to you!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:02:41 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34154509
Een miljoen is nog altijd veel meer dan 350.000 bij de launch
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34154596
Is er nu al een realistische launchdatum???

=edit= maart 2007?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:06:53 #194
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34154649
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een miljoen is nog altijd veel meer dan 350.000 bij de launch
dat was de keuze van een wereldwijde launch, want in totaal hadden ze 750.000 exemplaren wereldwijd bij de launch (binnen 3 weken ofzo)
The line is a dot to you!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:12:46 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34154851
Een wereldwijde launch moet je gewoon niet doen als je voor je twee belangrijkste regio's niet genoeg kan leveren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:17:38 #196
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34155011
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een wereldwijde launch moet je gewoon niet doen als je voor je twee belangrijkste regio's niet genoeg kan leveren.
tja, dat is nu achteraf praten. Het lijkt er nu op dat het inderdaad niet de beste beslissing is geweest (of de uitvoering was niet goed). De vraag is natuurlijk of 1 miljoen ook genoeg is voor de USA, ik denk het namelijk niet. (als de miljoen klopt)
The line is a dot to you!
pi_34155250
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:17 schreef kepler het volgende:

[..]

tja, dat is nu achteraf praten. Het lijkt er nu op dat het inderdaad niet de beste beslissing is geweest (of de uitvoering was niet goed). De vraag is natuurlijk of 1 miljoen ook genoeg is voor de USA, ik denk het namelijk niet. (als de miljoen klopt)
Misschien niet de beste beslissing voor MS, maar mij hoor je niet klagen. Het feit dat Roy klaagt ligt natuurlijk gewoon aan het feit dat hij te dom was om een pre-order kit te halen .
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:28:08 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34155314
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Misschien niet de beste beslissing voor MS, maar mij hoor je niet klagen. Het feit dat Roy klaagt ligt natuurlijk gewoon aan het feit dat hij te dom was om een pre-order kit te halen .
Blij toe, arcade spelletjes speel ik wel online, gratis
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34155945
Je zou wild enthousiast zijn over de 360 als je hem had Roy, dat weet jij net zo goed als ik .
pi_34156015
Ik gebruik mijn Xbox360 eigenlijk alleen nog om filmpjes die op mijn PC staan op mijn TV te kunnen kijken. Dure, draadloze TV-out oplossing .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')