door middel van de stuiptrekkingen berekend hoe de vrouw op dat moment zich voelt, en dan vervolgens een 3D-beeld genereert van de vrouw en een partner en dat als video opslaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vibratos die zelf berekenen wat de vrouw het lekkerst vindt
Misselijk mannetje...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vibratos die zelf berekenen wat de vrouw het lekkerst vindt
Stiekem zie jij er ook wel wat inquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Misschien kunnen we wel contact leggen met buitenaardse wezens met de Cell.
Die zijn dan zo geintimideerd door de complexiteit en snelheid van de Cell dat ze zich meteen overgeven..
BELIEVE..
quote:óf ze zijn minder intelligent en dan wil je ze niet eens ontmoeten óf ze zijn intelligenter dan wij en dan vinden ze ons eerder dan wij hen.
Volgens mij zijn de huidige developers al geïntimideerd door de complexiteit van de Cellquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Misschien kunnen we wel contact leggen met buitenaardse wezens met de Cell.
Die zijn dan zo geintimideerd door de complexiteit en snelheid van de Cell dat ze zich meteen overgeven..
BELIEVE..
quote:Zwei Dead or Alive Titel für PS3?
13.01.06 - Zwei Spiele aus Tecmos Dead or Alive-Serie sollen sich wohl auch für die PlayStation3 in Vorbereitung befinden. Das geht aus einem japanischen Zeitungsartikel hervor. Ob es sich um Umsetzungen oder Neuentwicklungen handelt, ist unklar.
ik had het niet over de vergelijking tussen Sega en MS, maar meer dat de PS2 3 weken na de PlayStation conference al in de winkels lag. Weliswaar pas een half jaar later in de US, maar tochquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:01 schreef Retuobak het volgende:
Ja, Sony heeft het goed gedaan destijds
Maar goed, laten we niet vergeten dat er verschillen zitten tussen Sega en een van de meest kapitaalkrachtige bedrijven ter wereld (MS dus).
dat ziet er wel naar uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS3 volgt hetzelfde scenario... De rest kan er gewoon niet aan tippen
Precies.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:05 schreef kepler het volgende:
...dat de PS2 3 weken na de PlayStation conference al in de winkels lag. Weliswaar pas een half jaar later in de US, maar toch
een andere reden is ook dat er al een tijdje geruchten de ronde gaan over problemen met de stabiliteit van de PS3 (hiiteproblemen enzo) en met de ontwikkeling van de andere hardware. Nu zijn dit natuurlijk geruchten, en het hoeft niet perse waar te zijn. Maar het hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn dan Sony nu precies hetzelfde trucje uithaalt als met de PS2.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies.Als je Sony een beetje kent dan weet je gewoon dat ze die heus wel spring-release gaan halen.
De ènige reden waarom mensen niet geloven dat 'ie de lente gaat halen is omdat "ze nog niks hebben laten zien". Maar zo is Sony gewoon niet.
Verder weet je dan ook dat 'ie dan voorlopig alléén in Japan verschijnt.
Dat ze iig opschieten met die standaarden danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef P-Style het volgende:
Verder weet je dan ook dat 'ie dan voorlopig alléén in Japan verschijnt.
Hoezo? Geloof je nu ineens wèl dat ze de lente gaan halen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:36 schreef Retuobak het volgende:
Dat ze iig opschieten met die standaarden dan
Ik wil m'n timesplitters award verlengen
O ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef Retuobak het volgende:
In Japan geloofde ik dat de hele tijd al?
Ben je gek, begin juni all the way voor Japanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja!Sorry, ik dacht dat inmiddels heel dit forum verwacht dat de PS3 pas in november/december verschijnt in Japan.
In die poll wel...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:12 schreef H.Flick het volgende:
Die vraag ging over Europa, toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Omdat de winter van 2006 duurt 1 januari tot 21 maart en dat lijkt me toch iets te vroeg!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:20 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zit er in de poll trouwens geen winter 2006?
Oh ja, natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Omdat de winter van 2006 duurt 1 januari tot 21 maart en dat lijkt me toch iets te vroeg!En 21 t/m 31 december is ook winter, maar da's practisch 2007!
Altijd leuk, zo'n "expert" aan het woord!quote:"Sony has no strategy for an online service," according to Microsoft CEO Steve Ballmer, who also says Microsoft is "going to beat Sony overall".
"We're off to a very good start," he told Investor's Business Daily, before repeating Peter Moore's claim that Xbox 360 will ship between 4.5 and 5.5 million units by the end of June.
The launch was "phenomenal", says Ballmer, who admits, "We knew Japan was going to be tough."
"I'm not sure we're going to beat Sony in Japan this generation. Maybe," he adds. Xbox 360 launched in Japan on December 10th but was soundly beaten by sales of all the other consoles in the period that followed, particularly Nintendo DS, which outsold everything else in the region by a significant margin.
Ballmer's no stranger to fighting talk, of course, and he had plenty for Sony, whose PlayStation 3 console he openly derided on features and price. "[N]obody knows when PlayStation 3 is going to come. The rumours are it will come out in the spring, but only in Japan. And nobody knows what PlayStation 3 is going to cost. PlayStation 3 has a (Blu-ray Disc) drive built in, so who knows what the heck they're going to charge for the thing, because those are very expensive drives. Who the heck knows what the games are going to look like for PlayStation 3?" he joked. "So, a lot of questions. And Sony has no strategy for an online service."
Sony would contest that, presumably - especially given Phil Harrison's recent claims that Xbox Live on the original Microsoft console got decent press but still didn't outstrip PS2 Online. "[I]t's always important to remember that more people play online games through PlayStation 2 than any other consoles," he told this website in December. "On a worldwide basis it is the most popular online console by virtue of the size of the installed base."
Eurogamer
Ik denk, nee, WEET, dat dit niet zo zal zijnquote:I'm not sure we're going to beat Sony in Japan this generation. Maybe
Kijk, als CEO mag je af en toe best overdrijven om de aandacht bij je eigen product te houden. Maar deze kerel maakt zichzelf compleet belachelijk met dit soort uitspraken!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk, nee, WEET, dat dit niet zo zal zijn![]()
Uhhuh......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Kijk, als CEO mag je af en toe best overdrijven om de aandacht bij je eigen product te houden. Maar deze kerel maakt zichzelf compleet belachelijk met dit soort uitspraken!
Vind je het gekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Ballmer heb ik nog geen enkele keer positief gehoord over de X360, alleen negatief over de PS3.
Ken's mooiste uistraak óóit!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef Retuobak het volgende:
Uhhuh......
"We're going to kill Microsoft"
Ik vind al die arrogante CEO's zo dom als maar kan
Reggiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen Nintendo heeft bekwaam personeel, Reggie bijvoorbeeld.
Ik wou zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef Retuobak het volgende:
"We're going to kill Microsoft"
quote:a microprocessor as powerful as a supercomputer and ports for hooking up cable TV, keyboard, mouse, digital-video camera and modem card. The possibilities are huge.
http://www.time.com/time/asia/magazine/2000/0320/japan.sony.htmlquote:Here's the world Kutaragi envisions: from your mobile phone, you send an e-mail telling the machine to turn up the air-conditioning at home. "Welcome home," it purrs when you open the front door; it then puts your video e-mail on the TV monitor. You command the PS2 to download the movie you want and play it 30 minutes later. Mid-film, you stop to cue up a video game featuring the movie's main characters. Then you e-mail a virtual friend you met online who also likes this game; you face off against each other.
Kenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:22 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik wou zeggen
Overigens las ik dit over de PS2 (maart 2000):
[..]
[..]
http://www.time.com/time/asia/magazine/2000/0320/japan.sony.html
Geweldig!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:22 schreef Xrenity het volgende:
Ik wou zeggen
Overigens las ik dit over de PS2 (maart 2000):
http://www.time.com/time/asia/magazine/2000/0320/japan.sony.html
En Reggie overdrijft als het gaat om de impact van hun apparaatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Geweldig!Tja, Ken overdrijft als het gaat om de mogelijkheden van het apparaat. Balmer overdrijft als het gaat om de verkoopcijfers van hun apparaat (en verder praten ze alleen maar over de PS3).
[afbeelding]
Dat waren nog eens tijden!
Nee, Reggie vertelt de waarheidquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En Reggie overdrijft als het gaat om de impact van hun apparaat.
http://www.ps3focus.com/archives/176quote:Sony President Ken Kutaragi has made bold statements regarding Sony’s Playstation 3 and Blu-ray format at CES 2006.
Speaking to Japanese publication Mycom PC Web, Kutaragi challenged the PS3’s competitors and reinforced Sony’s current position as market leader, saying,
“I can produce the PS3 anytime. We are in a position to put pressure [on others].”
Kutaragi also addressed the issue of a format war between Sony-supported Blu-ray disc and rival HD DVD format. The Sony President believes that Blu-ray is technically the superior format, commenting,
“BD is technologically right. I hope the purely technologically innovative one wins.”
Sony was in a similar position during the VHS/Betamax format war of the 1980s, when its technologically superior Betamax format lost to JVC’s VHS. Including a Blu-ray drive in the PS3 console will undoubtedly give the Blu-ray format a post-launch boost, but whether it can hold off the challenge from lower-priced HD DVD hardware remains to be seen.
Haha, fanboyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef P-Style het volgende:
Hoe dan ook. Ken lijkt het meeste zelfvertrouwen te hebben. En na tweegeneraties blijkt dat zelfvertrouwen nog terecht te zijn ook!
Ik zeg ook niet dat 'ie z'n uitspraken waarmaakt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:30 schreef Retuobak het volgende:
Ik zie ze alleen Microsoft niet killen P-Style
Of ze moeten volgende week Sony OS lanceren
True, Sega is van de markt gedrukt, en Sony was met de lancering van de PS1 binnen no-time marktleider op het gebied van home-consoles.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef P-Style het volgende:
Hoe dan ook. Ken lijkt het meeste zelfvertrouwen te hebben. En na tweegeneraties blijkt dat zelfvertrouwen nog terecht te zijn ook!
Kerel... het gaat bij iéder bedrijf om de harde cash!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:38 schreef piet_pelle het volgende:
Dat vindt ik een erg slechte filosofie, ja voor Sony gaat het natuurlijk alleen om de harde cash maar de gamers verwachten wel wat meer.
Bedankt voor deze wijze les P-Style.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Kerel... het gaat bij iéder bedrijf om de harde cash!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |