Nee, want NDA's ga je dood aan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
als het waar is, je weet niet wat de redenen achter het ontslag zijn. Als jouw werkgever zegt dat het beter is om uit elkaar te gaan, zou jij toch ook gevoelige informatie gaan lekken als je rancuneus bent?
Als hij echt zo rancuneus was zou hij het ws. op grote websites hebben gepost ipv op z'n weblog die 3 mensen bezoeken. Daarbij ben ik er vrij zeker van dat je problemen niet ophouden bij ontslag als je NDA's breekt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
als het waar is, je weet niet wat de redenen achter het ontslag zijn. Als jouw werkgever zegt dat het beter is om uit elkaar te gaan, zou jij toch ook gevoelige informatie gaan lekken als je rancuneus bent?
het is uiteindelijke toch op de grote websites gekomen en de 'roddel' is goed verspreid over alle foraquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als hij echt zo rancuneus was zou hij het ws. op grote websites hebben gepost ipv op z'n weblog die 3 mensen bezoeken. Daarbij ben ik er vrij zeker van dat je problemen niet ophouden bij ontslag als je NDA's breekt.
John Carmackquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het nieuws dat de PS3 dus écht wel eens zou kunnen sucken vind ik veel boeiender nieuws
John Carmack zei overigens dat de PS3's peek power iets hoger ligt, maar dat de kracht makkelijk uit de 360 te halen is.
Doom3 zuigt op medium al een gieg.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:57 schreef Retuobak het volgende:
F.E.A.R., efficient met geheugen?
Sinds wanneer?
Op hoge settings vraagt die game meer dan een gigabyte man, wat nou efficient?
Oja?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Doom3 zuigt op medium al een gieg.....
Denk eerder dat dat aan jouw pc ligt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Doom3 zuigt op medium al een gieg.....
volgens mijn systemmonitor wel. En op een AMD 2600+, GeForce FX5700 256MB en 1,2 GB geheugen vind ik ddat alles behalve efficient.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Oja?
Volgens mij niet, maar kan het fout hebben.
ik zal m'n GeForce 4 er weer in hangenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:07 schreef peristilius het volgende:
Gewoon niet met een GeForce FX spelen.
hmmmmquote:Intriguingly, one of the speakers is Mike Kavallierou. Mike has returned to SCEE after spending two and a half years working on Xbox Live. He will be speaking about PS3 networking.
Gewoon een soort van spion dusquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:13 schreef SocialDisorder het volgende:
weet je welk spel pas efficient was? Pong!
en nu weer terug on topic!
Devstation in London
[..]
hmmmm
Hij heeft een bug in Live gebouwd, waardoor hij de scoreboards om de 2 weken kan laten klappenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hij heeft een bug in Live gebouwd, waardoor hij de scoreboards om de 2 weken kan laten klappen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hij heeft een bug in Live gebouwd, waardoor hij de scoreboards om de 2 weken kan laten klappen
Hij heeft dus waarschijnlijk al aan een dergelijk systeem gewèrkt bij Sony.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:19 schreef Retuobak het volgende:
Laat hem alsjeblieft Sony overtuigen van het nut van een systeem als Xbox Live.
bron?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hij heeft dus waarschijnlijk al aan een dergelijk systeem gewèrkt bij Sony.
hij zegt toch waarschijnlijk?quote:
Mijn hoofd!quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:50 schreef kepler het volgende:
bron?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Sony heeft hem in elk geval niet aangenomen om koffie te zetten denk ik zo.
touchéquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:50 schreef Retuobak het volgende:
Nee, ze zijn daar toch meer into thee SD?
jah dat zegt niks natuurlijk en dat weet jij ook welquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mijn hoofd!
Die gast is toch weer aan het werk bij SCEE, hij geeft een presentatie over networking enneh...
Denk dat het er ergens tussenin ligt. Waarschijnlijk net als Central Station, maar dan véél toegankelijker. Je zult dan wel vanaf het PS3 hoofdmenu (via de XMB™quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef kepler het volgende:
jah dat zegt niks natuurlijk en dat weet jij ook wel
maar goed, hoop doet leven
ik blijf erbij dat Sony nog steeds hetzelfde principe gaat gebruiken als op de PS2, maar misschien hebben ze toch het licht gezien
Zit in de meeste PS2-online games ook al. En developers zullen bij de PS3 vast zelf wel weer gaan bepalen of ze het in hun spellen proppen of niet. Kan me voorstellen dat games die veel bandbreedte vereisen geen voice chat zullen hebben. De rest wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:16 schreef Retuobak het volgende:
En voice communication? Dat vind ik eigenlijk best belangrijk.
Je zult er ook gewoon de officiële PS2 headset in kunnen gooien, want dat is een standaard USB headset (gefabriceerd door logitech), die trouwens ook gewoon op de PC werkt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:25 schreef Retuobak het volgende:
Thanks
Als het zo wordt als je zegt ist weer +1 reden om uiteindelijk een PS3 te halen.
Natuurlijk zijn er genoeg mensen die bereid zijn om te betalen. Maar er zijn ook méér dan genoeg mensen die zich niet aan online gamen wagen omdàt ze ervoor moeten betalen. PS2 online was ook al gratis, dus waarom zou Sony er ineens geld voor vragen bij de PS3?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:36 schreef HassieBassie het volgende:
Waarom zou het gratis blijven als mensen bereid zijn ervoor te betalen?
Wat zou Sony het boeien dat mensen zich niet aan online gamen wagen als ze er toch niks aan verdienen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er genoeg mensen die bereid zijn om te betalen. Maar er zijn ook méér dan genoeg mensen die zich niet aan online gamen wagen omdàt ze ervoor moeten betalen. PS2 online was ook al gratis, dus waarom zou Sony er ineens geld voor vragen bij de PS3?
Meer mensen die geïnteresseerd raken in de online mogelijkheden van de PS3, meer mensen die een PS3 kopen, meer mensen die online-games kopen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef HassieBassie het volgende:
Wat zou Sony het boeien dat mensen zich niet aan online gamen wagen als ze er toch niks aan verdienen?
Om daar optimaal van te profiteren is een centrale friendlist ook wel handig. Dan creëer je meer closeness tussen de verschillende gebruikers en daardoor krijg je meer lock-in en zullen mensen eerder een bepaalde game kopen (omdat vrienden hem ook hebben). Daarom is dat achievements vergelijken van Xbox live ook zo geniaal.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Meer mensen die geïnteresseerd raken in de online mogelijkheden van de PS3, meer mensen die een PS3 kopen, meer mensen die online-games kopen.
Die zal er waarschijnlijk ook wel komen. En dat is wat mij betreft het énige wat de PS3 nodig heeft om online gaming succesvol te maken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef H.Flick het volgende:
Om daar optimaal van te profiteren is een centrale friendlist ook wel handig.
Ik vind 'the future of healthcare' nog altijd bitter klinken in een land waar 35 miljoen mensen gewoon geen gezondheidszorg hebben whatsoever. Maar goed, dat is iets voor een ander topic.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef SToRM81 het volgende:
Filmpje dat de kracht van de Cell laat zien (vanaf 2m50s):
http://www.mc.com/cell/media/large.cfm
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:05 schreef Retuobak het volgende:
Er zijn nog wel meer belangrijke dingen hoor P-Style, ik denk dan bijv. aan het shippen van PS3's naar Frankrijk zonder ethernetpoorten.
Indrukwekkend.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef SToRM81 het volgende:
nicely done, nicely done. Cell heeft wel wat in z'n mars, kon ook niet anders bijna, met Toshiba, IBM en Sony erachter. Het wachten is medische apparatuur, mobiele phones, koelkasten, magnetrons, etc met Cell-chipsquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef SToRM81 het volgende:
Dàt zal nog wel even duren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:17 schreef SocialDisorder het volgende:
...mobiele phones, koelkasten, magnetrons, etc met Cell-chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |