Precies... even 5 euro bij de formido investeren en het probleem is opgelost.quote:
Je bent een beste timmerman als je dat ding er in getimmerd krijgt...probeer een boormachine...Bosch schijnt hele goede machines te hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:39 schreef Pelgrim het volgende:
Ik kan hier toch moeilijk in een deur van mijn werk gaan spijkeren.
Vraagje, voor ik een "verkapt-" reactie plaats, wat betekent het, c.q. wat bedoel je er mee?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:05 schreef buzzer het volgende:
topic opgeschoond.. en svp kappen met die verkapt- reakties..s
Bij wijze van spreke...quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:07 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Je bent een beste timmerman als je dat ding er in getimmerd krijgt...probeer een boormachine...Bosch schijnt hele goede machines te hebben
Tja, daar heb je wel een punt. Thnx, dan verbrand ik ten minste mijn calorieën.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:08 schreef Adamica1 het volgende:
Sta op. Loop naar de deur en doe hem zelf dicht.
Later denk je.."goh..vandaag hoef ik niet naar de sportschool..guh guh Zovaak de deur dicht gedaan"
Precies datzelfde probleem heb ik ook.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:28 schreef Pelgrim het volgende:
Ik zit hier rustig te werken. Komt er iemand binnen, maakt de deur open. Vraagt iets en gaat weer weg zonder de deur dicht te maken. Schijnt hier gewoon te zijn, dit is de zesde al vandaag. Sluit die deur toch in godsnaam
verkapte "ik-ben-moderator-en-straal-gezag-uit" postquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:05 schreef buzzer het volgende:
topic opgeschoond.. en svp kappen met die verkapt- reakties..s
Sorteer er gewoon een stapel pallets tegenaan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:07 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Je bent een beste timmerman als je dat ding er in getimmerd krijgt...probeer een boormachine...Bosch schijnt hele goede machines te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |