Hmm.... dan werk je er vast nog niet zolangquote:Op donderdag 12 januari 2006 04:49 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik ga uit van het laatste
aangezien hij achter de bar staat zou het best kunnen dat het een collega van mij is bedenk ik me nu >.< heb hem nog nooit gezien geloof ik maar toch
Maar bij hem ligt het ja aan de tongpiercing, wel ff opletten he..quote:Op donderdag 12 januari 2006 05:59 schreef Seneca het volgende:
Mensen met het syndroom van down hebben een te grote tong, en kunnen die dus niet goed binnen houden. Ik vind niet dat je daar mee moet spotten.
Mongooltjes met tongpiercings is al helemaal iets waar je niet mee moet spotten...quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:01 schreef amayo het volgende:
[..]
Maar bij hem ligt het ja aan de tongpiercing, wel ff opletten he..
Goddomme. Altijd al gedacht dat Einstein stiekem een mongool was...quote:
Volgens mij is het een barman.quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:50 schreef star_gazer het volgende:
Die dude in het geel heeft volgens mij flink in z'n broek gepist overigens
Leip, ja...quote:
Ik voel me weer eens zo hypocriet, maar: dit vind ik dan weer wel coolquote:
Ik zie dr ook wat aan.. Die ketting doet mij ook iets vermoeden..quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:59 schreef Sport_Life het volgende:
Volgens mij isie gewoon homo. Check die gele trui op de 2e foto... Iets zegt me dat dat foute boel was
.
Kijk en dat dan zonder piercing!quote:
You stole my joke!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:01 schreef BrauN het volgende:
Ik vind het gemeen dat jullie de spot drijven met iemand die het syndroom van Down heeft!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:49 schreef star_gazer het volgende:
Moet je eens met aziaten op de foto gaan, die doen nog steeds zo'n 'peace' V-tekentje met hun vingers
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |