dat je lekker nat mag wordenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hou die boze blikken eens voor je.. alsof ik daar bang van word... pfrt
Nu: Douchen
Quatertemper wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:26 schreef killswitch het volgende:
enne rpp, heb jij een koninkrijk dan
Tuulk. Ik ben vast wel érgens imposant en machtig!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:26 schreef killswitch het volgende:
enne rpp, heb jij een koninkrijk dan
Je zit in een frituur topic, muts!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
RRP, je zou niet over eten beginnen![]()
WrppZ!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zit in een frituur topic, muts!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tuulk. Ik ben vast wel érgens imposant en machtig!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
RRP, je zou niet over eten beginnen![]()
Maar al zolang dat ik daar al een beetje blind voor benquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zit in een frituur topic, muts!
imposant en machtig en eten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik mis het verband. Een soort van missing link, zeg maar.
Zo, dat was lekker...quote:
En dat gezegd door een zaeqomqommer. Ik snap 'm!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:38 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
imposant en machtig en eten.
Argh, de teloorgang van een kleine verwijzing.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat gezegd door een zaeqomqommer. Ik snap 'm!
In Qatar ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
Tuulk. Ik ben vast wel érgens imposant en machtig!
Als dát zou kunnen! Ik zou meteen de visa-regelingen versoepelen! Hup half Nederland van de zomer naar Qatar op verkansie!quote:
Mén, t'is daar heet!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als dát zou kunnen! Ik zou meteen de visa-regelingen versoepelen! Hup half Nederland van de zomer naar Qatar op verkansie!
Olie genoeg om je in te smeren.quote:
That's more like it.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
lekker in de schaduw, met een koele coctail terwijl er 2 bitches naast je staan met waaiers?
oeh lijkt me ook erg tofquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef Janetje het volgende:
Ik wil nog een keer naar IJsland op vakantie...
Hoop dat ze een Ben&Jerry's dorp hebben..quote:
Ik stem voor! Meet in Reykjavik?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef Janetje het volgende:
oeh das wel erg verleidelijk jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik stem voor! Meet in Reykjavik?
En dan met z'n allen in een natural spa Hollandia zuipen
HEEEEEL verleidelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
oeh das wel erg verleidelijk ja
Ik stem voor..quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik stem voor! Meet in Reykjavik?
En dan met z'n allen in een natural spa Hollandia zuipen
Daar ben ik tweemaal geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef Janetje het volgende:
Ja! Als je die als flipper gebruikt welquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik stem voor..
Kan je daar met je OV komen?
Welterusten heer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:58 schreef rompompom het volgende:
Ik ga er *nu* over dromen. Ik val in slaap in m'n stoel hier
Ja moet morgen ook weer weg ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Danck.
Een ieder coma lekker, (of niet) zodadelijk!
ik heb een vaag vermoeden van nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik stem voor..
Kan je daar met je OV komen?
coma's heerschenquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:04 schreef Janetje het volgende:
Ik moet zo misschien die coma ook maar in gaan.. ik verveel me de tyfus...
Kom je bij de balie.. OV laten zien en gewoon stug doorlopen richting vliegtuig....quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb een vaag vermoeden van niet
Of bus natuurlijk... meer conventioneel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom je bij de balie.. OV laten zien en gewoon stug doorlopen richting vliegtuig....
Dan word je tegenwoordig gewoon neergeschoten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom je bij de balie.. OV laten zien en gewoon stug doorlopen richting vliegtuig....
Dat wordt lastig, met de bus naar IJslandquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:08 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Of bus natuurlijk... meer conventioneel.
Ik wil graag naar IJsland.. en jullie mogen niet meer dan 20 strippen stempelen he... muahahahahaquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:08 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Of bus natuurlijk... meer conventioneel.
Een bus kan op een boot dude!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, met de bus naar IJsland
Slapen, kneus!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, met de bus naar IJsland
Heb je wel eens gekeken hoe ver dat is? En die zee is niet fijn om te varen, kan ik je vertellenquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:10 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Een bus kan op een boot dude!
Nah en, echte mannen mékkeren njet!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je wel eens gekeken hoe ver dat is? En die zee is niet fijn om te varen, kan ik je vertellen
als dat toch eens konquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wil graag naar IJsland.. en jullie mogen niet meer dan 20 strippen stempelen he... muahahahaha
true, niet bitchen maar varenquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:12 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Nah en, echte mannen mékkeren njet!
klein gokje, maar dat ligt niet in israel zeker hequote:Op donderdag 12 januari 2006 01:13 schreef Janetje het volgende:
Naja.. hiervandaan gaat wel een bus naar Nazareth
kan jou auto varen danquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wil wel rijden.. En heb plaats voor drie!!
Weet ik niet.. ik heb die bus nog nooit genomen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
klein gokje, maar dat ligt niet in israel zeker he
Je hoeft ook niet direct zo ver te gaan met een bus...quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weet ik niet.. ik heb die bus nog nooit genomen...
voor de gein eens doen, wie weet waar je terecht komtquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weet ik niet.. ik heb die bus nog nooit genomen...
* Janetje negeert dubbelzinnigheid in deze....quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:16 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet direct zo ver te gaan met een bus...
(deze opmerking is nogal dubbel trouwens).;
Oehh.. ja.. die uithoeken van Maastricht zijn heel eng natuurlijk...quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
voor de gein eens doen, wie weet waar je terecht komt
Nogal, Maikuuul woont er .... ergens.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oehh.. ja.. die uithoeken van Maastricht zijn heel eng natuurlijk...
Niet eens zo ver hiervandaan....quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:20 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Nogal, Maikuuul woont er .... ergens.
the horrorquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet eens zo ver hiervandaan....
Ik rook niet.. meestal niet dan..quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:25 schreef Zaeqomqommer het volgende:
DAMEN UND HERREN!
RAUCHEN! SCHNELL!
JA MEIN HERR COMMANDANTquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:25 schreef Zaeqomqommer het volgende:
DAMEN UND HERREN!
RAUCHEN! SCHNELL!
meer glijmiddel gebruikenquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik rook niet.. meestal niet dan..
Druk em net uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:25 schreef Zaeqomqommer het volgende:
DAMEN UND HERREN!
RAUCHEN! SCHNELL!
Wel gevat.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:31 schreef Janetje het volgende:
+3 flauw...
Vinkenslag?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:20 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Nogal, Maikuuul woont er .... ergens.
ahuh maarja you know mequote:Op donderdag 12 januari 2006 01:31 schreef Janetje het volgende:
+3 flauw...
Dat dan weer wel..quote:
Nee, verbaasde me om te horen.... maar niet daar..quote:
Een ander kampf, I know that.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, verbaasde me om te horen.... maar niet daar..
Neuh... een wijk bij mn school in de buurt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:53 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Een ander kampf, I know that.
Hey sander.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:56 schreef _mimic het volgende:
Mogguh!
Tevens ga ik slapen... welterusten!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:17 schreef JDude het volgende:
Kut IQ-test... loopt vast op een vraag met videofragment
quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:08 schreef Bizznitch het volgende:
goeiemorgen kindertjes! is zowaar iedereen optijd gaan slapen? 11.gif
17quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]Je bent zelf 14........ Vandaag niet werken, wel autorijles
.
Mijne kostte maar 15 euroquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Laatste dag stage en in plaats van dat ik voor hun gebak hoef te kopen, doen ze het voor mij!
Lang leve het ambtenaren-wezen
Kan ik het geld aan mn bekeuring van vanochtend besteden
Stop eens jongeman..
Wat is er?
Uw achterlicht werkt niet..
Ow. Kut.
Nounou, maar het is iig link om zonder licht te fietsen.
¤20,- trouwens.. Valt best wel mee eigenlijk!![]()
Beterschap!quote:
quote:
Voor twintig euro had je wel een beste taart gehadquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Laatste dag stage en in plaats van dat ik voor hun gebak hoef te kopen, doen ze het voor mij!
Lang leve het ambtenaren-wezen
Kan ik het geld aan mn bekeuring van vanochtend besteden
Stop eens jongeman..
Wat is er?
Uw achterlicht werkt niet..
Ow. Kut.
Nounou, maar het is iig link om zonder licht te fietsen.
¤20,- trouwens.. Valt best wel mee eigenlijk!![]()
Je koop toch ook niet maar 1 taart?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor twintig euro had je wel een beste taart gehad
Wat?!quote:
2 lichten die er niet waren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wat?!Voor iets anders dan hoop ik, anders ben ik flink afgezet
Ligt aan de hoeveelheid collega's natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Je koop toch ook niet maar 1 taart?![]()
'quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt aan de hoeveelheid collega's natuurlijk.
ja blabla zo kan je ook 2 hamsters van dat geld kopen of 10 kilo katten voerquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:56 schreef Sjowhan het volgende:
voor 20 euro koop ik 9 dozen hertog hoogstandjes
Of 11 broden
lekker heurrrquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef Janetje het volgende:
45 blikken hollandia
"me alsjeblieft dat dit geposeerd is"quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
zeg me alsjeblieft dat dit geposeerd is
Volgens mij ben jij aardig uitgeslapenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
"me alsjeblieft dat dit geposeerd is"
Ze bedoelde denk ik te zeggen dat die foto gemaakt is voor de gein, dat ze zo gingen zitten alvorens ze de foto maaktenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
"me alsjeblieft dat dit geposeerd is"
Die ijsauto is van die storm van vorig jaar bij het meer van Genève, hehe! Mooie foto's heeft dat opgeleverd wel
Dude!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze bedoelde denk ik te zeggen dat die foto gemaakt is voor de gein, dat ze zo gingen zitten alvorens ze de foto maakten
middag manquote:
heyquote:
Desmiddags kan me nog faken een sociaal leven te hebben door bijvoorbeeld tv te kijken...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
hey
wat is het toch altijd rustig hier...'s middags
Ik vind een halflege/halfvolle slowchat dan nog socialer, maar mijn beeld zal wat vertekend zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Desmiddags kan me nog faken een sociaal leven te hebben door bijvoorbeeld tv te kijken...
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tssk! Niet zo onaardig tegen elkander!
Dan doen ze dus of ze bij vrienden zijn... maar zitten stiekem achter de tv...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:49 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik vind een halflege/halfvolle slowchat dan nog socialer, maar mijn beeld zal wat vertekend zijn
quote:
Oooh, nu snap ik hemquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan doen ze dus of ze bij vrienden zijn... maar zitten stiekem achter de tv...
Tal?quote:
Tal!quote:
Tal.......quote:
Sjow, bitch.quote:
Oh, talquote:
Bemoei je er niet mee! Dit is iets tussen. Gelieve. Niet. Dood. Ovuleer.quote:
HOEREER! MIJN BITSJ!quote:
Ah, dankje, nu snap ik hem.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ze doen net alsof ze elkander écht kennen en noemen elkander dan bij de "echte" naam
Ze noemt me nog steeds Cho.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ze doen net alsof ze elkander écht kennen en noemen elkander dan bij de "echte" naam
Spiegels brengen ongeluk.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eh, ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ze breken bij 't zien van je schoonheid?
Een gebroken spiegel brengt 7 jaar ongeluk en scherven brengen geluk. Hm. Dubbelzijdig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kost veel dan, maar ze zeggen dat scherven geluk brengen toch?
Ik heet LILIAN!!!!!!!!1111quote:
Aaaaaight bro, chizz die bizz out nohhhh?!!1quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
LIL MET JE BIL AAIGHT CHILL1!!111 MI MATTIEEE
Fo shizzle siztah watskebeurttquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:28 schreef Chowi het volgende:
Aaaaaight bro, chizz die bizz out nohhhh?!!1
Als jij je haar losgooit!quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
Lik mijn polycarbonaatnopje, H.
Ohnoes!!1quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Fo shizzle siztah watskebeurtt
Okay.quote:
Jij hebt geen haar toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
en ik dan?... *haar losgooit*
Mag ik je u noemen?quote:
U.quote:
*sop*sop*sop*quote:
Aight smoke that cancer brada.quote:
quote:
Die stripjes zocht ik!quote:
Ze zijn inderdaad geweldig!quote:
ik voorspel een fa bitch die je plaatjes weg komt halenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad geweldig!
[afbeelding]
Als ik er maar geen ban voor krijg, is alles bestquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik voorspel een fa bitch die je plaatjes weg komt halen
Als die toch bezig is, verander de kleine k van kanaiken even in een Kquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Als ik er maar geen ban voor krijg, is alles best
aight!quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Als ik er maar geen ban voor krijg, is alles best
Al een keer tubgirl en een keer holocaust ontkennen...quote:
Ovuleer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Boter!
Maar ik ga er nu vandoor
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Boter!
Maar ik ga er nu vandoor
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:08 schreef Janetje het volgende:
Die stripjes zijn echt 'wheheheh'
wtf is nou weer een holocaust... is dat vreten ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Al een keer tubgirl en een keer holocaust ontkennen...
Je maakt een geintje?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wtf is nou weer een holocaust... is dat vreten ofzo?
Ooooh, een van de beterequote:
Af en toe even bovenhalenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:18 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Die zijn zo oud edoch zo grappig.
Nu ga je naar de hel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:20 schreef Janetje het volgende:
Ik moest zowaar lachen..
*afvinktquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:25 schreef Misstique het volgende:
*meldt
hiervandaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:28 schreef Misstique het volgende:
Waar komen die stripjes vandaan, als ik zo vrij mag zijn?
Dat ga ik toch wel..quote:
Ah gezellig, meet you there thenquote:
Reden?quote:
Denk dat heel fok daar gezellig terecht komt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah gezellig, meet you there then![]()
Tofheid alom!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Denk dat heel fok daar gezellig terecht komt...
Heel BeF sowieso. Gaan we gezellig bieren met z'n allen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Denk dat heel fok daar gezellig terecht komt...
Ik geloof niet in God (dus ook niet in hel, dus áls het bestaat ga ik daarnaartoe).quote:
Hmm, ik zie niet waarom er geen hel zou kunnen zijn, zonder enige vorm godquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:35 schreef Janetje het volgende:
[quote]Op donderdag 12 januari 2006 18:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Reden?
[/quote
Ik geloof niet in God (dus ook niet in hel, dus áls het bestaat ga ik daarnaartoe).
Dat is me verteld, meerdere malen.. in het echte leven..
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heel BeF sowieso. Gaan we gezellig bieren met z'n allen..
Heul grappig, zei een keer tegen een gelovige jongen die ik kende "Ik geloof niet in God"quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:36 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hmm, ik zie niet waarom er geen hel zou kunnen zijn, zonder enige vorm god
Ey, jij met je connecties in de hel, jij kunt wel wat bier regelen als we daar allemaal zijn he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:37 schreef cerror het volgende:
Wat is het toch heerlijk laid-back genieten met een 4-cd van Nina Simone.
neequote:
Tuurlijk, word wel lauw bier op z'n hoogst.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey, jij met je connecties in de hel, jij kunt wel wat bier regelen als we daar allemaal zijn he?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heul grappig, zei een keer tegen een gelovige jongen die ik kende "Ik geloof niet in God"
"Dan ga je naar de hel."
Ik lag dubbel...
Hij pissig..
Tja... het is daar zó warm he...quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk, word wel lauw bier op z'n hoogst.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja... het is daar zó warm he...
Ik moest zó hard lachenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:57 schreef kanaiken het volgende:
Janetje, dat special olympics ding is geweldig
Oh... pls hou op over huisbazen...quote:
Een anekdote, PUUULLLEEEEZ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moest zó hard lachen
[..]
Oh... pls hou op over huisbazen...
Over de huisbaas?quote:
Gooi er een in de groepquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Over de huisbaas?Daar heb ik er genoeg over..
ghehehe... ik heb er zelfs ooit een topic over geopend.. geen reacties op gekregen.. maar goed...quote:
Damn, wat ergquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
ghehehe... ik heb er zelfs ooit een topic over geopend.. geen reacties op gekregen.. maar goed...
Huisbaas, wat te doen?Ik hou zo van die man..
quote:
Dat hij geen verbod krijgt voor verhurenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:17 schreef Janetje het volgende:
[..]En dan te bedenken dat ie een stuk of 6 huizen heeft..die nogsteeds bewoond worden...
Ach ja... het is België he..quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat hij geen verbod krijgt voor verhuren
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja... het is België he..
Nu heb ik vorig jaar al een mail gestuurd naar kamernet.nl en studentenkamers.nl waarin ik heb uitgelegd wat het voor huisbaas in... en met de vraag of ze hem wilden blocken als adverteerder.. En nu zag ik dus dat 'ie ipv "B. Boessen" "P. Poessen" gebruikt als advertentienaam...!!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja... het is België he..
Nu heb ik vorig jaar al een mail gestuurd naar kamernet.nl en studentenkamers.nl waarin ik heb uitgelegd wat het voor huisbaas in... en met de vraag of ze hem wilden blocken als adverteerder.. En nu zag ik dus dat 'ie ipv "B. Boessen" "P. Poessen" gebruikt als advertentienaam...!!
Dat krijg je, als je je zo gedraagt, denk ik dan maarquote:
en of dat kan, der bestaan gewoon zwarte lijsten voor kamerverhuurdersquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
![]()
triest zeg
ik weet niet of je het in NL wel kan verbieden hoor
quote:
ik was er vanmiddag heel even toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
die is hier al een tijdje niet meer geweest
hallo_mensen is een userquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:35 schreef VASND het volgende:
[..]
ik was er vanmiddag heel even toch?
hier.toch.quote:
ohquote:
leer je elke dag weer watquote:
Ben je dan echt geen kloon?quote:
Denk eens even naquote:
Hij zit bij mij op schoolquote:
quote:
Hmm.. ik vertrouw het nog niet helemaal hoor..quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef kanaiken het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hij zit bij mij op school
Zo blij alsie was met zijn account, dat was echt leuk om te zien
een kinderhand is snel gevuldquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hij zit bij mij op school
Zo blij alsie was met zijn account, dat was echt leuk om te zien
Ik ben geen kind meer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
een kinderhand is snel gevuld
ik ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Hmm.. ik vertrouw het nog niet helemaal hoor..
Zeg je eens iets aardigs over iemand.....quote:
Wel.. je zit nog op de middelbare..quote:
Ik ben 19quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel.. je zit nog op de middelbare..
Dankjewel lieve kanaikenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Zeg je eens iets aardigs over iemand.....
Dat zag ik net al ja..quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zag ik net al ja..![]()
Je bent wel een heel jaar jonger dan ik.. uk
Ghehehhee...quote:
stfu ouwe graftakquote:
Je hoort hier thuisquote:
Yes!quote:
Ik weet niet of je er wel zo blij mee moet zijn.quote:
Hence the ':')'quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er wel zo blij mee moet zijn.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef cerror het volgende:
[..]
goed puntquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja.. ik heb hem nog niet doodgewenst.. dus hij is nog niet helemaal ingeburgerd hier...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef cerror het volgende:
[..]
doe eenschquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. ik heb hem nog niet doodgewenst.. dus hij is nog niet helemaal ingeburgerd hier...
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. ik heb hem nog niet doodgewenst.. dus hij is nog niet helemaal ingeburgerd hier...
En het is toch een kloon.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat heb je nog niet verdiend.quote:
Ja natuurlijk is het een kloon.quote:
Oh ja?quote:
Je bent te goed PI op de hoogte..quote:
Geleerd van mijn goede vriend, ik pik dingen snel op?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent te goed PI op de hoogte..
Tevens je post hier: Zwaai hier verder static uit! (the end?)quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Geleerd van mijn goede vriend, ik pik dingen snel op?
Tja Remco.. tis hier altijd fun fun fun...quote:
Misschien lurk ik hier al jarenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Tevens je post hier: Zwaai hier verder static uit! (the end?)
Tamelijk dubieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |