dat je lekker nat mag wordenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hou die boze blikken eens voor je.. alsof ik daar bang van word... pfrt
Nu: Douchen
Quatertemper wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:26 schreef killswitch het volgende:
enne rpp, heb jij een koninkrijk dan
Tuulk. Ik ben vast wel érgens imposant en machtig!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:26 schreef killswitch het volgende:
enne rpp, heb jij een koninkrijk dan
Je zit in een frituur topic, muts!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
RRP, je zou niet over eten beginnen![]()
WrppZ!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zit in een frituur topic, muts!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tuulk. Ik ben vast wel érgens imposant en machtig!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
RRP, je zou niet over eten beginnen![]()
Maar al zolang dat ik daar al een beetje blind voor benquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zit in een frituur topic, muts!
imposant en machtig en eten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik mis het verband. Een soort van missing link, zeg maar.
Zo, dat was lekker...quote:
En dat gezegd door een zaeqomqommer. Ik snap 'm!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:38 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
imposant en machtig en eten.
Argh, de teloorgang van een kleine verwijzing.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat gezegd door een zaeqomqommer. Ik snap 'm!
In Qatar ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
Tuulk. Ik ben vast wel érgens imposant en machtig!
Als dát zou kunnen! Ik zou meteen de visa-regelingen versoepelen! Hup half Nederland van de zomer naar Qatar op verkansie!quote:
Mén, t'is daar heet!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als dát zou kunnen! Ik zou meteen de visa-regelingen versoepelen! Hup half Nederland van de zomer naar Qatar op verkansie!
Olie genoeg om je in te smeren.quote:
That's more like it.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
lekker in de schaduw, met een koele coctail terwijl er 2 bitches naast je staan met waaiers?
oeh lijkt me ook erg tofquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef Janetje het volgende:
Ik wil nog een keer naar IJsland op vakantie...
Hoop dat ze een Ben&Jerry's dorp hebben..quote:
Ik stem voor! Meet in Reykjavik?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef Janetje het volgende:
oeh das wel erg verleidelijk jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik stem voor! Meet in Reykjavik?
En dan met z'n allen in een natural spa Hollandia zuipen
HEEEEEL verleidelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
oeh das wel erg verleidelijk ja
Ik stem voor..quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik stem voor! Meet in Reykjavik?
En dan met z'n allen in een natural spa Hollandia zuipen
Daar ben ik tweemaal geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef Janetje het volgende:
Ja! Als je die als flipper gebruikt welquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik stem voor..
Kan je daar met je OV komen?
Welterusten heer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:58 schreef rompompom het volgende:
Ik ga er *nu* over dromen. Ik val in slaap in m'n stoel hier
Ja moet morgen ook weer weg ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Danck.
Een ieder coma lekker, (of niet) zodadelijk!
ik heb een vaag vermoeden van nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik stem voor..
Kan je daar met je OV komen?
coma's heerschenquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:04 schreef Janetje het volgende:
Ik moet zo misschien die coma ook maar in gaan.. ik verveel me de tyfus...
Kom je bij de balie.. OV laten zien en gewoon stug doorlopen richting vliegtuig....quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb een vaag vermoeden van niet
Of bus natuurlijk... meer conventioneel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom je bij de balie.. OV laten zien en gewoon stug doorlopen richting vliegtuig....
Dan word je tegenwoordig gewoon neergeschoten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom je bij de balie.. OV laten zien en gewoon stug doorlopen richting vliegtuig....
Dat wordt lastig, met de bus naar IJslandquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:08 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Of bus natuurlijk... meer conventioneel.
Ik wil graag naar IJsland.. en jullie mogen niet meer dan 20 strippen stempelen he... muahahahahaquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:08 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Of bus natuurlijk... meer conventioneel.
Een bus kan op een boot dude!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, met de bus naar IJsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |