abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 11 januari 2006 @ 23:38:10 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_33959027
Robert Maaskant moest vertrekken van de leiding van Willem 2.

Zijn opvolger haalde sindsdien 1 punt uit 6 wedstrijden.


Ik geef hem nog 2 wedstrijden.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33959056
Wat fletse, nietszeggende vent zeg. Alsof die iets uit kan richten daar.
The gum you like, is coming back in style.
pi_33959363
hmmm
pi_33959515
Dat gebeurd niet snel denk ik, aangezien hij zelf td is (toch?)...
Maar, als ik hemzelf mag geloven, bood het 1-2 verlies tegen Heracles mogelijkheden
  Trouwste user 2022 woensdag 11 januari 2006 @ 23:49:22 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_33959566
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef Jeroen_M het volgende:
Dat gebeurd niet snel denk ik, aangezien hij zelf td is (toch?)...
Maar, als ik hemzelf mag geloven, bood het 1-2 verlies tegen Heracles mogelijkheden
Hij lulde alsof ze hadden gewonnen van PSV


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33961862
Deze man braakt nog meer clichés dan Peter Boeve. Verschrikkelijk wat een hol vat. Ik heb hem jaaaaren terug nog eens op Ned 2 gezien, toen hij net twee dagen trainer was (van NAC?), toen kon hij de opstelling nog niet uit zijn hoofd opzeggen voor de camera.

Zijn commentaar ook langs de lijn: "Nu spelen!!!!! NU!!!!!!!!!!"
  Trouwste user 2022 donderdag 12 januari 2006 @ 01:10:38 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_33962168
Ja een treurige man MaxPower. Met een brilletje om intelligentie te waarborgen.

Maar een hol vat is het juiste woord.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33962207
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:10 schreef tong80 het volgende:
Ja een treurige man MaxPower. Met een brilletje om intelligentie te waarborgen.

Maar een hol vat is het juiste woord.


En dat is ooit hoofd opleidingen van Ajax geweest! Barbaars.
pi_33978933
echt iemand met een ajax-verleden.
zo zijn er velen, boeve ook bv.

(ook zijn er goeden)
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:24:34 #10
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33980150
Ajax verleden zegt niks natuurlijk. Adriaanse was ook hoofd opleidingen bij ajax. Anyway, het zal wel niet lang duren.
pi_33980156
Zwamborn: Born to Zwam
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:39:12 #12
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_33985150
Inderdaad, viel me gisteren ook al op. En de nederlaag bood genoeg aanknopingspunten ....

Mister Zwamborn, in deze fase van de competitie maakt het voor Willem II niets meer uit of je het met goed of slecht voetbal deed ... de enige prioriteit voor de Tilburgers zijn punten!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:37:04 #14
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34011704
Hoeveel delen krijgt dit topic?
pi_34012815
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:37 schreef DeTolk het volgende:
Hoeveel delen krijgt dit topic?
Ligt eraan wanneer Kees met pensioen gaat...
pi_34019341
Shit, hij is 53, dat duurt dus nog jaren die treurnis.
pi_34019438
Oprotten met die Zwamborn.
pi_34019658
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
Oprotten met die Zwamborn.
Een tijdje terug zat Born to Zwam op Cuba. Kunnen we de Cubaanse ambassade niet inschakelen dat ze hem daar weer hard nodig hebben?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:35:40 #19
67174 Dos37
Come on Twente
pi_34020147
Zondag neemt Twente ook 3 punten mee naar Enschede
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_34020328
Het enige postieve aan de man is dat hij kampioen werd met NAC in de 1e divisie. (en zelfs toen werd z'n contract niet verlengd)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:44:37 #21
67174 Dos37
Come on Twente
pi_34020468
Het was toen een schande dat NAC degradeerde en niet echt moeilijk om ze weer bovenop te krijgen volgens mij.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_34020619
ik denk dat hij blijft tot Maaskant weer weg is bij RBC en weer terug komt bij Willem II
pi_34020763
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:44 schreef Dos37 het volgende:
Het was toen een schande dat NAC degradeerde en niet echt moeilijk om ze weer bovenop te krijgen volgens mij.
Zelfs Lokhoff was met dat team kampioen geworden.
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 januari 2006 @ 18:27:32 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_34021602
Hij heeft veel fans zo te lezen


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34023797
Wel leuk, bij Sunderland wilde hij de boel reorganiseren naar "Nederlands model". Was ook geen succes!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 januari 2006 @ 20:35:11 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_34026161
Jawel hoor. Het model Willem 2 heette dat.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34030100
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:35 schreef tong80 het volgende:
Jawel hoor. Het model Willem 2 heette dat.


Zo slecht is de jeugdopleiding van Willem II niet.
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 januari 2006 @ 22:34:07 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_34030584
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:21 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Zo slecht is de jeugdopleiding van Willem II niet.
Klopt ze plukken er nu de vruchten van


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34031626
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Klopt ze plukken er nu de vruchten van


AZ zeker.
pi_34041131
Willem II is destijds ook al flink verkloot door Barry Hulshoff, die bij zo ongeveer elke Belgische club al had aangetoond dat hij incapabel is voor een functie als TD.

Toch nam Willem II hem aan toen hij solliciteerde, waarschijnlijk ook tot verbazing van Barry zelf.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34042902
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:35 schreef tong80 het volgende:
Jawel hoor. Het model Willem 2 heette dat.


Hij is daar snel ontslagen en ze denken er niet bepaald met positieve gevoelens aan terug.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34046188
Kees Zwamborn is een verschrikkelijke kwal.... ik weet nog dat ie als trainer van Den Bosch een speler natrapte Vanaf dat moment is ie voor mij geen knip voor de neus meer waard...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:15:37 #33
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34048580
echt zo'n hitman deed ie me aan denken...bah
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_34120236
Uit Het VBL-columnhoekje deel 7
quote:
ATTRACTIE

Het zal wel groot feest zijn in Tilburg bij Willem II. Ondanks een snel gegeven penalty behaalden de tricolores een puntje tegen FC Twente en dat was onder leiding van de nieuwe trainer Kees Zwamborn pas een keer eerder gebeurd. Ze zullen na de training van vanochtend wel gebak hebben laten aanrukken. Of deze verdubbeling van het aantal punten onder de nieuwe trainer een opmaat is voor een zonnige toekomst, valt echter te betwijfelen. Zwamborn is niet bepaald een trainer waarvoor je als speler de doelpalen uit de grond loopt. Met zijn uiterlijk is de man meer iemand voor het lezingencircuit, maar gezien de onzin die hij voor de camera’s van voetbalprogramma’s uitkraamt, zal hij ook daar weinig bijval vinden. Gisteren had hij het bij Talpa met een stalen gezicht over het begrip dat hij kon opbrengen voor de ongemotiveerde Belg Tom Caluwé, die vanwege moeizame onderhandelingen van Willem II met FC Utrecht, de club waarnaar hij graag wil verkassen. Tja. Wanneer een trainer een weigerachtige voetballer niet rigoureus uit zijn selectie verwijdert, geef je andere spelers een vrijbrief om zich ook te drukken. Zwamborn zal er zijn redenen wel voor gehad hebben om het verzaken van Caluwé met de mantel der liefde te bedekken. Per slot van rekening had hij in een eerder stadium al Kevin Bobson en Iwan Redan naar het tweede verwezen en wanneer hij ook Caluwé eenzelfde gang zou laten maken, zouden er wellicht wel te weinig spelers overblijven om een elftal te vormen. Achteraf zal Zwamborn wel tevreden in zijn handen wrijven over het behaalde puntje tegen Twente, maar ik vrees voor hem dat dit slechts een incident is. Met Zwamborn kan het gewoon niet goed gaan bij Willem II. De man heeft de verkeerde uitstraling en erger nog, hij zit wel erg hoog in de boom. Je zult maar een voetballer van Willem II zijn en opgezadeld worden met een man, die na het wegsturen van Maaskant tot de conclusie komt dat alleen hij zelf het kwakkelende Willem II weer op de rails kan zetten. Hoe het hem dat afgaat, hebben we gezien: twee punten uit zeven wedstrijden. En dan nog na elke nederlaag zeggen dat het de goede kant opgaat. Nadat hij de plaats van Maaskant heeft ingenomen, kunnen we slechts constateren dat ze er in Tilburg met Zwamborn een trekpleister hebben bij gekregen: een hol vat. Zwamborn: born to zwam. Tilburg ligt niet zo ver van de Efteling. Wellicht is het voor het bestuur van Willem II te overwegen Zwamborn te transfereren naar het attractiepark. Laat hem daar het treintje maar op de rails houden.
pi_34121644
Ik weet niet of het juist is om nu alle schuld op Zwamborn af te schuiven. Voorlopig is Willem II onder leiding van Maaskant afgegleden naar het huidige niveau en is Zwamborn eigenlijk aangesteld bij gebrek aan beter. De woede of onvrede zou zich volgens mij meer mogen richten op het bestuur van Willem II dat niet adequaat heeft ingegrepen.

Ik wil niet de indruk geven dat ik Zwamborn goed vind, maar het zou best een nuttige assistent-trainer kunnen zijn, denk ik. Willem II heeft gewoon snel een nieuwe hoofdtrainer nodig. Mark Wotte misschien? Of is dat een heel rare gedachte van me?
pi_34122676
Mark Wotte of Kees Zwamborn is hetzelfde laken een pak. Allebei praatjesmakers die weinig daden laten zien. Liever een Sef Vergoossen of Wim van Hanegem.
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:03:16 #37
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_34209177
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mark Wotte of Kees Zwamborn is hetzelfde laken een pak. Allebei praatjesmakers die weinig daden laten zien. Liever een Sef Vergoossen of Wim van Hanegem.
Dan sluit ik me bij jou aan. Ik heb nog liever die arrogante kroonprins Robert Maaskant, die nog tenminste wist waar hij over praatte, dan Kees Zwamborn, die geen fl*kker snapt van het spel voetbal en het ook nog in zijn hoofd haalt twee spelers niet meer op te stellen, terwijl ze nauwelijks aan bod komen.
pi_34209787
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dan sluit ik me bij jou aan. Ik heb nog liever die arrogante kroonprins Robert Maaskant, die nog tenminste wist waar hij over praatte, dan Kees Zwamborn, die geen fl*kker snapt van het spel voetbal en het ook nog in zijn hoofd haalt twee spelers niet meer op te stellen, terwijl ze nauwelijks aan bod komen.
Over welke 2 spelers heb je het?
Ik denk idd ook dat een trainer als Vergoossen best een goeie is voor een club als willen II
pi_34218434
Ik snap zijn beslissingen niet zo. Hij probeert wat geforceerd iedereen op scherp te krijgen om tegen degradatie te vechten en komt hiermee bepaald niet geloofwaardig over. Ook de spelers die hij haalt vind ik totaal geen versterkingen. Peersman is wel een goede zet, maar die anderen... Het voor de leeuwen gooien van wat jonge jongens is ook niet zo slim denk ik.
That's all folks!
pi_34249292
quote:
Het voor de leeuwen gooien van wat jonge jongens is ook niet zo slim denk ik.
Tjeetje, lopen er leeuwen los in Tilburg?
pi_34250247
Ja, Zwamborn probeert alles uit.
That's all folks!
pi_34250414
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, Zwamborn probeert alles uit.
Toch wel een kei, die Zwamborn. Ik heb hem onderschat
pi_34251059
ik zag vanmiddag in tilburg-noord enkele jochies tegen een bal schoppen.

ze zullen komend weekend wel worden opgesteld door kees
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:14:36 #44
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_34260769
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:22 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Over welke 2 spelers heb je het?
Ik denk idd ook dat een trainer als Vergoossen best een goeie is voor een club als willen II
Kevin Bobson en Iwan Redan.
pi_34303774
Bobson vind ik wel verrassend, die voegt heus wel wat toe. Redan vond ik altijd een aardige spits, maar bij Willem II lijkt het niet te lukken. Dan kan ik wel snappen dat Dembele een kans krijgt. Maar Kerekes?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:23:19 #46
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_35578433
Maandag lees ik een opmerkelijke citaat van Kees Zwamborn, waarin hij benadrukt dat zijn club aan een jojo-effect lijdt en dit weekend weer kan winnen.

Hoe dieper wil je dan niet zinken met je boerenvoetbalrelativering?
pi_35582461
Boerenvoetbalrelativering?

Ik ruik een heus Fritz Korbach-effect.
pi_35583986
Wel grappig dat hij nu als trainer het beleidsplan verfoeit, waar ie zelf als TD achter stond.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35589244
Dat is hij waarschijnlijk al lang weer vergeten
pi_35595998
Ach ja, Zwamborn. Wat een nietszeggende kerel. Hij heeft vast een makelaar die wat lijntjes uit heeft staan. Een andere verklaring is er niet voor het feit dat hij telkens weer aan de bak komt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35606580
Bij Den Bosch en NAC was hij op zich niet heel slecht toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35606649
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:46 schreef methodmich het volgende:
Bij Den Bosch en NAC was hij op zich niet heel slecht toch?
Ook geen geweldenaar natuurlijk, kampioen worden met het materiaal wat NAC toen had in vergelijking met de rest was het geen grote prestatie.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35607690
Is ook weer zo. Al was hij dan weer niet zó slecht dat het hem lukte om niet te promoveren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35608329
Het voetbal was erg matig, toen bij Nac als je kijkt wat hij voorhanden had. Ben in dat seizoen weleens gaan kijken bij Nac en vond het erg matig allemaal. Nu laat Zwamborn opnieuw zien wat voor voetbal-nitwit het is. Ik denk dat we gaan degraderen in de nacompetitie met hem. Heb er weinig vertrouwen in op deze manier. Dit jaar slechts een goede wedstrijd onder Zwamborn gezien (tegen Nac) en voor de rest was het slecht.
pi_35608887
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het voetbal was erg matig, toen bij Nac als je kijkt wat hij voorhanden had. Ben in dat seizoen weleens gaan kijken bij Nac en vond het erg matig allemaal. Nu laat Zwamborn opnieuw zien wat voor voetbal-nitwit het is. Ik denk dat we gaan degraderen in de nacompetitie met hem. Heb er weinig vertrouwen in op deze manier. Dit jaar slechts een goede wedstrijd onder Zwamborn gezien (tegen Nac) en voor de rest was het slecht.
Idd, leek toen in sommige wedstrijden nergens op nee..
Al hebben we (NAC) het afgelopen jaar nou ook niet echt mooi, goed voetbal gezien...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35609706
Alleen die wedstrijd tegen Zwolle was wel leuk om te zien (tenminste van de wedstrijden die ik toen gezien heb). Raar, want het materiaal was zeker eredivisiewaardig. Later heeft ten Cate er niet voor niets veel meer mee gepresteerd.

Lokhoff vond ik trouwens ook een slechte trainer. Die had assistent moeten blijven. Wat Nac betreft had ik wel vertrouwen in Lok, maar tot nu toe valt het erg tegen. Als Nac niet gaat winnen van Rbc dit weekeinde denk ik dat jullie ons gaan vergezellen in de nacompetitie.
pi_35610239
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
Alleen die wedstrijd tegen Zwolle was wel leuk om te zien (tenminste van de wedstrijden die ik toen gezien heb). Raar, want het materiaal was zeker eredivisiewaardig. Later heeft ten Cate er niet voor niets veel meer mee gepresteerd.

Lokhoff vond ik trouwens ook een slechte trainer. Die had assistent moeten blijven. Wat Nac betreft had ik wel vertrouwen in Lok, maar tot nu toe valt het erg tegen. Als Nac niet gaat winnen van Rbc dit weekeinde denk ik dat jullie ons gaan vergezellen in de nacompetitie.
Lijkt me vrij duidelijk dat als we niet eens van RBC kunnen winnen dat we dan de nacompetitie in gaan en misschien er ook wel horen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')