abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35606580
Bij Den Bosch en NAC was hij op zich niet heel slecht toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35606649
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:46 schreef methodmich het volgende:
Bij Den Bosch en NAC was hij op zich niet heel slecht toch?
Ook geen geweldenaar natuurlijk, kampioen worden met het materiaal wat NAC toen had in vergelijking met de rest was het geen grote prestatie.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35607690
Is ook weer zo. Al was hij dan weer niet zó slecht dat het hem lukte om niet te promoveren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35608329
Het voetbal was erg matig, toen bij Nac als je kijkt wat hij voorhanden had. Ben in dat seizoen weleens gaan kijken bij Nac en vond het erg matig allemaal. Nu laat Zwamborn opnieuw zien wat voor voetbal-nitwit het is. Ik denk dat we gaan degraderen in de nacompetitie met hem. Heb er weinig vertrouwen in op deze manier. Dit jaar slechts een goede wedstrijd onder Zwamborn gezien (tegen Nac) en voor de rest was het slecht.
pi_35608887
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het voetbal was erg matig, toen bij Nac als je kijkt wat hij voorhanden had. Ben in dat seizoen weleens gaan kijken bij Nac en vond het erg matig allemaal. Nu laat Zwamborn opnieuw zien wat voor voetbal-nitwit het is. Ik denk dat we gaan degraderen in de nacompetitie met hem. Heb er weinig vertrouwen in op deze manier. Dit jaar slechts een goede wedstrijd onder Zwamborn gezien (tegen Nac) en voor de rest was het slecht.
Idd, leek toen in sommige wedstrijden nergens op nee..
Al hebben we (NAC) het afgelopen jaar nou ook niet echt mooi, goed voetbal gezien...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35609706
Alleen die wedstrijd tegen Zwolle was wel leuk om te zien (tenminste van de wedstrijden die ik toen gezien heb). Raar, want het materiaal was zeker eredivisiewaardig. Later heeft ten Cate er niet voor niets veel meer mee gepresteerd.

Lokhoff vond ik trouwens ook een slechte trainer. Die had assistent moeten blijven. Wat Nac betreft had ik wel vertrouwen in Lok, maar tot nu toe valt het erg tegen. Als Nac niet gaat winnen van Rbc dit weekeinde denk ik dat jullie ons gaan vergezellen in de nacompetitie.
pi_35610239
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
Alleen die wedstrijd tegen Zwolle was wel leuk om te zien (tenminste van de wedstrijden die ik toen gezien heb). Raar, want het materiaal was zeker eredivisiewaardig. Later heeft ten Cate er niet voor niets veel meer mee gepresteerd.

Lokhoff vond ik trouwens ook een slechte trainer. Die had assistent moeten blijven. Wat Nac betreft had ik wel vertrouwen in Lok, maar tot nu toe valt het erg tegen. Als Nac niet gaat winnen van Rbc dit weekeinde denk ik dat jullie ons gaan vergezellen in de nacompetitie.
Lijkt me vrij duidelijk dat als we niet eens van RBC kunnen winnen dat we dan de nacompetitie in gaan en misschien er ook wel horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')