Ski or Die!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Een of ander supersuf winter olympics spel op een 5" disk!
Heerlijke game!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:10 schreef DeeCruise het volgende:
...Stunts heb ik ook nog veelvuldig gespeeld net als yeager...
Klopt, en een van de weinige spellen buiten need for speed 1 (die later uitkwam) waar ze toen nog bij de inside vieuw het interieur (dashboard e.d.) lieten zienquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Heerlijke game!
Zelf de meest onmogelijk tracks bouwen
omfg! geniaal spelquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:11 schreef Tobbes het volgende:
WackyWheels.exe
quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Heerlijke game!
Zelf de meest onmogelijk tracks bouwen
Met die jeep....quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]en dan proberen al die loopings achter elkaar te halen
Volgens mij ook. Het eerste spel dat ik kócht was volgens mij Indiana Jones and the Fate of Atlantisquote:
Ja, die was leukquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Jazz Jackrabbit was dat dacht ik. ook tof
Firepower!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:40 schreef Scorpie het volgende:
Een tankspel, dat moest je tegen elkaar spelen split screen, ik weet alleen de naam niet meerwil het zo graag nog een keer spelen
![]()
Je kon kiezen uit 3 tanks, en je had een eigen basis met hospitaal barracks en gebouwen, en op het moment dat je dus de gevangenis kapot maakte van de tegenpartij kwamen jouw mannetjes eruit en die kon je dan redden!
Dat was echt zulk vet spelIk wil hem ZO FUCKING GRAAG NOG EEN KEER SPELEN
iemand die weet hoe het heet laat ff weten!
Dit spel is nu freeware btw, moet je maar eens naar googlenquote:
Waarom ben je nu weer 1 dag ouder dan mijquote:
Oei mieschien is het toch dit spel geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:01 schreef BertV het volgende:
sopwith
[afbeelding]
nu heeft de gemiddelde elektrische aansteker genoeg rekenkracht voor dit spel...
Kan je hem onder Windows spelen dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:01 schreef JeeWeeJ het volgende:
[..]
Dit spel is nu freeware btw, moet je maar eens naar googlen
Whoops,dit had dus een edit moeten zijn![]()
Same here, zonder kleuren op een XT.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:01 schreef BertV het volgende:
sopwith
[afbeelding]
nu heeft de gemiddelde elektrische aansteker genoeg rekenkracht voor dit spel...
Vast wel met een programma als Dosbox ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je hem onder Windows spelen dan?
Dat gaan we dan eens proberen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:40 schreef JeeWeeJ het volgende:
[..]
Vast wel met een programma als Dosbox ofzo
Ja dat spel ken ik ik speelde het vroeger nog op de basisschool, waar krijg je dat spel nog?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef VrijeVal het volgende:
volgens mij supaplex.. echt te gaaf
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef ricaplayer het volgende:
[..]
Ja dat spel ken ik ik speelde het vroeger nog op de basisschool, waar krijg je dat spel nog?
Ja die was ook leukquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef VrijeVal het volgende:
[afbeelding]
Dit was mn tweede verslaving. Geniaal. Bijna uitgespeeld, wedstrijdje met mn pa. Toen brak ik mn arm en won hijquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef VrijeVal het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:44 schreef piet_pelle het volgende:
Het geluid, de graphics ik kon het allemaal niet geloven.
Da's zoiets als Scorched Earthquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:36 schreef Nevermind het volgende:
Tankwars was ook een van de eerste spellen die ik speelde, dat was ook een gigantische klassiekerZoveel uren plezier gehad.
Hotlinken werkt vast niet, maar poging tot screenshot;
[afbeelding]
Idd, was een goed spel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:32 schreef Focusdriver het volgende:
[..]
Hmm, mijn eerste game, ik geloof dat dat Test Drive 1 was.
[afbeelding]
Geweldig spel was dat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |