En diegene die elke woordje doorpluisen op een taal fout zijn ook erg triest get a life tis een forum wat boeit het of er een punt staat of nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Leer zelfs een spelling voor je over het IQ van anderen begint te zeiken.
Check nou eerst dat acount voordat je zeurt En die naam breezahboy merk je daar niks aan simpele zielquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Julien het volgende:
als ik t goed begrijp ben je zelf dus een gefrustreerde mavist met een superdude account?
Meki een IQ van 50 mwah.quote:rechtse moslimbashers met een iq van 50 zoals meki die denken dat ze heel wat zijn
Als je alle tekst hebt doorgelezen dan weet je het maar dat heb je dus niet Oquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef Jordy-B het volgende:
Als je het allemaal zo kut vindt, hè... wat doe je hier dan nog?
Beetje sadomasochistisch ingesteld?
ja ik zie 't, het is zeg maar een 'protest' tegen superdudes?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Check nou eerst dat acount voordat je zeurt En die naam breezahboy merk je daar niks aan simpele ziel
"zelf eens" ??quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Leer zelfs een spelling voor je over het IQ van anderen begint te zeiken.
Dat heb ik wel, maar het komt ietwat sarcastisch over...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als je alle tekst hebt doorgelezen dan weet je het maar dat heb je dus niet OM
G
tis nog erger als ik dacht
i laf joe braunquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef BrauN het volgende:
Ja, dat geslijm tegen bekende users zoals ik en yvonne moet maar eens afgelopen zijn!
sow jij bent echt een randmongoolquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef skippy22 het volgende:
En dan users he ik lach me altijd kapot om die reacties hier Al die boefjes die alleen onder een kloon durfen te posten omdat ze anders gezicht verlies lijden op een forumAl die rechtse moslimbashers met een iq van 50 zoals meki die denken dat ze heel wat zijn Die mods zijn ook erg leuk onpartijdig kennen ze hier niet
Wat ook leuk is dat geslijm naar de bekendere users zoals braun yvonne etc etc Of van die figuren die aandacht willen en dat doen door kwetsende opmerken te maken zoals exobruzis ofzo iets en dan die reacties meteen het hele topic vernaggeld
![]()
Ook weet je precies de reacties die er komen op een nieuwsbericht waarom zetten ze er standaard het zelfde tekstje der opScheelt de jeugdige fokker weer het nodige typwerk Verder vind ik dat vmbo bash gedoe ook erg leuk ze halen het naar beneden en ondertussen zitten ze zelf er zelf op
Dat anti breezah is ook vermakelijk sugababes onderuit halen terwijl fok het verleng stuk van cu2 is De fokker is aan de reacties te zien niet ouder dan 15-16 jaartjes En heeft stiekum ook een sugababes acount Onz kan ook wel dicht want geforceerd grappig proberen te doen is niet leuk af en toe staat er een leuk topic tussen maar meer ook niet Maar verder kom ik er graag en heb er lol voordat de rot dan op reacties los barsten uit de jeugdige keeltjes
En buzzer als je dit topic ziet NIET opslot zetten svp
Wil je, voor ieders bestwil, de volgende keer je heel rap bedenken voor je iets als dit post?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef skippy22 het volgende:
[...]
Waarom vind je dat ik een mongool omdat ik geen punten en comma.s gebruik och gut Volgens mij heeft de gemiddelde fokker meer inhoud dan jijquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:11 schreef MadMarine het volgende:
[..]
sow jij bent echt een randmongool
zelf meegedaan aan de IQ-test ook? of kon je het aanknopje van de tv niet een vinden?
tot zover het bashen, inhoudelijk heb je wel een punt natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |