quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Modecollecties lente/zomer 2006 voor de vrouw
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:52 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig dat mode blijkbaar een synoniem is voor lelijke leger des heils kleding voor een fortuin. Heb ooit eens een echte modeshow mee mogen maken. De type mensen die daar rondlopen zijn niet verenigbaar met mijn persoon. Toen mensen tegen me aan begonnen te praten over hoe geweldig de collectie wel niet was en hoe de kleuren hen in vervulling bracht ben ik hem dan ook netjes afgetaaid.
buiten dat gezwam is het gewoon sex, drugs en rock & roll. Dat is toch wel verenigbaar met jou persoontje?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:52 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig dat mode blijkbaar een synoniem is voor lelijke leger des heils kleding voor een fortuin. Heb ooit eens een echte modeshow mee mogen maken. De type mensen die daar rondlopen zijn niet verenigbaar met mijn persoon. Toen mensen tegen me aan begonnen te praten over hoe geweldig de collectie wel niet was en hoe de kleuren hen in vervulling bracht ben ik hem dan ook netjes afgetaaid.
Precies! Daar zullen ze van aankomen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
Ik zeg: een dikke Mars
Je bedoelt dat uitgezakte vrouwen van 50 met een gelifte kop en reptielenhuid door al dat gezonnebank echt aantrekkelijk zijn? Dat soort vrouwen zijn zo oppervlakkig dat enkel modes en hypes volgen hen nog enigzins voldoening kan geven...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
buiten dat gezwam is het gewoon sex, drugs en rock & roll. Dat is toch wel verenigbaar met jou persoontje?
Heb jij nu een spijkerbroek aan? Zo ja, kuddedier... Zo nee, trendvolger.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:01 schreef CasB het volgende:
Ik hoop dat het kuddevolk een keer zo slim is hun eigen smaak te volgen en niet wat de modeontwerpers hun voorschotelen.
Nee: Ik heb een uhhh ja hoe heet zo'n broek...een beetje baggy iig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Heb jij nu een spijkerbroek aan? Zo ja, kuddedier... Zo nee, trendvolger.
Ah die elke alternatieve dum n bass luisteraar ook draagt bedoel je? Of meer de baggy's die de skaters dragen? Of een beetje baggy en in het zwart zoals de Gothics? Hoe je het ook went of keert je behoort altijd bij een subgroep. Jezelf profileren als uniek als het aankomt op kledingsmaak is hetzelfde als zeggen dat het klonen van mensen uniek is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee: Ik heb een uhhh ja hoe heet zo'n broek...een beetje baggy iig.
Ja je hoort altijd bij een subgroep, maar dan nog kunnen mensen zelf wel bepalen wat mooi is en wat niet mooi is. Zo snap ik nog steeds niet dat mensen met Uggs rond durven te lopen, al zul je die niet zo veel meer zien aangezien het uit de mode isquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ah die elke alternatieve dum n bass luisteraar ook draagt bedoel je? Of meer de baggy's die de skaters dragen? Of een beetje baggy en in het zwart zoals de Gothics? Hoe je het ook went of keert je behoort altijd bij een subgroep. Jezelf profileren als uniek als het aankomt op kledingsmaak is hetzelfde als zeggen dat het klonen van mensen uniek is.
Dissssssquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:22 schreef flexje het volgende:
Wat heb jij verstand van mode dat je zo praat TS...
Ben benieuwd hoe jij je kleed/je vrouwtje pff
Jij denkt dat een meid van 55-60 kg, maatje 32 broek, gewoon een model kan worden?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:33 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |