Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:34 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben geen kennen/expert en heb eigenlijk ook geen idee. Ik denk wel dat de meeste mensen denken dat Clinton het 'spelletje' minder hard zou hebben gespeeld. Maar ik denk dat we ons hier misschien in vergissen en Clinton het misschien net zo had gedaan. Maar dan op een slimmere manier door veel meer bondgenoten aan zijn zijde te hebben.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:50 schreef rieski het volgende:
Clinton kreeg voor zijn aanvallen op Irak ook geen toestemming van de NAVO dacht ik maar ging uiteindelijk toch ook.
kom op zeg, geen enkele politicus zou zijn eigen land aanvallen om een smoesje te hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef wise het volgende:
9/11 is gecreerd door bush om irak binnen te vallen.
Ik denk dat clinton het wel minder hard gespeeld zou hebben.
Maar ja, achter af praten is altijd makkelijk
Desert fox was onder Clinton toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Wanneer heeft Clinton Irak aangevallen dan?
er zijn duidelijke aanwijzingen dat de Bush administration de aanslagen heeft laten gebeuren / zelf heeft gepland. Tot nu toe zijn het de bedrijven van mensen uit de Bush administration die het meest geproviteerd hebben van de aanslagen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef crossover het volgende:
[..]
kom op zeg, geen enkele politicus zou zijn eigen land aanvallen om een smoesje te hebben.
meer dan 2.500 doden voor zoiets? nee, lijkt me zeer onwaarschijnlijk
of zit je gewoon te ouwehoeren?
Dankjewel en doei.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:35 schreef Johnns het volgende:
ik heb me tot nu toe beperkt tot de feiten, maar omdat jullie het zo aardig vragen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |