Doe mij ook een 4.2 FSI blok van 3 jaar oud!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef ForumGek het volgende:
Kennis/klant van me gaat een M6 kopen, en dan nog wat tunen ofzo via BMW zodat er 525PK'tjes in zitten !! Wordt wel een gave bak dan, huidige A8 4.2FSI Quattro had ie al 3 jaar (demo-model) en vond het tijd voor iets anders
!
Uhhh bij die M3 3.0 reken maaro p een revisie hoor...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Doe mij ook een 4.2 FSI blok van 3 jaar oud!.
De eerste Audi met 4.2 FSI is de RS4 van afgelopen jaar en nu in de Q7.
ff wat anders, heb een E36 M3 3.0 te koop zien staan, is dat blok nog betrouwbaar met 193k op de teller?
link naar auto in kwestie
Ze klinken ook wel lekker..corvette van afgelopen jaarquote:Op zondag 29 januari 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
tof zeg, dat je wel eens dikke auto's mag bekijken
op zich zoek ik nog zo'n blokkie voor mijn E30, maar ik vind deze te prijzig, zeker voor 1 waarvan je niet weet oftie wel werktquote:Op zondag 29 januari 2006 08:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Anders bouw je deze weer ff op, is maar 5 keer over de kop gegaan. Gast kan echt niet rijden!:![]()
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)dZ1QQsspagenameZWDVW
[afbeelding]
Probleem is dat de punten waar de stuurstang en draagarm vastzitten aan de "ashals"( zo noemt BMW dat op ETK, ding waar schijf, draagarm en stuurstang aan vastzittenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Weet inderdaad dat dat op E36 M3's ook gedaan is, maar of het op E46's past? E46 330i remmen worden ook wel vaker op E36's gezet dus wat dat betreft zou het kunnen.
Als je zoiets doet dan kan je er ook nog een spacer tussen steken past het misschien wel.
quote:Op zondag 29 januari 2006 08:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Anders bouw je deze weer ff op, is maar 5 keer over de kop gegaan. Gast kan echt niet rijden!:![]()
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)dZ1QQsspagenameZWDVW
[afbeelding]
mjah ik heb een E34 M5 3,8 gereden met 280k op de klok... ding liep als een klokje... t kan allemaalquote:Op zondag 29 januari 2006 13:54 schreef yup het volgende:
[..]
Uhhh bij die M3 3.0 reken maaro p een revisie hoor...
Hij is wat robuuster dan de 3.2 dat zeker. Maar toch je moet op een revisie rekenen... Uiteraard hangt van de staat af. Dus zonder de auto zelf te zien, zonder c ompressie test weet je weinig...
Ik vond hem zonder mooier eerlijk gezegdquote:Op maandag 30 januari 2006 15:28 schreef vwk het volgende:
Heb m'n spoilert binnen
[afbeelding]
Linker auto, origineel M3 GT 8)
idd zegquote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vond hem zonder mooier eerlijk gezegd![]()
![]()
![]()
mijn ideequote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef Tommeh het volgende:
Vind het ook geen mooie spoiler. Die van five aces heeft toch mn voorkeur maar het is een kwestie van smaak.
vreemd... bij de 645 gaat de tellert toch wel tot 260... en dan gaat de toerenteller nog ietsie door en dan ineens *pof* houdt t op met trekken...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef JWD het volgende:
Hier JWD live vanuit Oostenrijk
De Autobahn was weer een feest, alleen erg jammer dat BMW nog steeds z\'n auto\'s strict op 250 KMH (tellersnelheid) begrensd.
Op de GPS kwam ik niet eens verder dan 243.
Volgende upgrade dus, software van DMS en limiter removal.
Handeling in de sneeuw van de 535d is ook super... toch mis ik een beetje de 4x4 van de X5 hier
Het onderstaande plaatje kan ik jullie natuurlijk niet onthouden.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |