abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34578591
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef ForumGek het volgende:
Kennis/klant van me gaat een M6 kopen, en dan nog wat tunen ofzo via BMW zodat er 525PK'tjes in zitten ! ! Wordt wel een gave bak dan, huidige A8 4.2FSI Quattro had ie al 3 jaar (demo-model) en vond het tijd voor iets anders !
Doe mij ook een 4.2 FSI blok van 3 jaar oud! .
De eerste Audi met 4.2 FSI is de RS4 van afgelopen jaar en nu in de Q7.

ff wat anders, heb een E36 M3 3.0 te koop zien staan, is dat blok nog betrouwbaar met 193k op de teller?
link naar auto in kwestie
V10
pi_34578662
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef M5 het volgende:

[..]

Doe mij ook een 4.2 FSI blok van 3 jaar oud! .
De eerste Audi met 4.2 FSI is de RS4 van afgelopen jaar en nu in de Q7.

ff wat anders, heb een E36 M3 3.0 te koop zien staan, is dat blok nog betrouwbaar met 193k op de teller?
link naar auto in kwestie
Uhhh bij die M3 3.0 reken maaro p een revisie hoor...

Hij is wat robuuster dan de 3.2 dat zeker. Maar toch je moet op een revisie rekenen... Uiteraard hangt van de staat af. Dus zonder de auto zelf te zien, zonder c ompressie test weet je weinig...
  zondag 29 januari 2006 @ 13:57:52 #178
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34578788
Mja ligt er erg aan hoe er mee gereden is en soort olie enzo. Kennis van mij heeft er 1 en die staat op 240.000 en die heeft er geen problemen mee. Met hoge kilometerstanden krijg je nog wel meer dingen, namelijk dat de dempers af zijn, en rubbers in het onderstel slap worden enz.

Wagen ziet er heel goed uit, netjes, geen troep er op enz (is zelfs niet eens verlaagd zo te zien), maar is wel veel te duur, voor 16K heb je ook 97 en 98 3.2L modellen met maar iets van 120.000 op de klok. Een 3.0 met bijna 2 ton op de klok heeft een handelswaarde van 9000 euro ongeveer.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34578843
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
tof zeg, dat je wel eens dikke auto's mag bekijken
Ze klinken ook wel lekker..corvette van afgelopen jaar
Fingerspitzgefühl
pi_34578919
De vraagprijs vond ik al wat hoog ja. zeker gezien de km stand. maar eens verder zoeken dan

verval datum APK staat volgens RDW op 25 juli 2004

[ Bericht 31% gewijzigd door M5 op 29-01-2006 14:03:33 (apk'tje nodig..) ]
V10
  zondag 29 januari 2006 @ 14:06:20 #181
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34579111
LINK

14K, M3 GT. Eigenaar zit oa op Gummen.org Alleen wel ook vrij hoge km stand.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34585968
quote:
Op zondag 29 januari 2006 08:51 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Anders bouw je deze weer ff op, is maar 5 keer over de kop gegaan. Gast kan echt niet rijden!:

http://cgi.ebay.com/ebaym(...)dZ1QQsspagenameZWDVW


[afbeelding]
op zich zoek ik nog zo'n blokkie voor mijn E30, maar ik vind deze te prijzig, zeker voor 1 waarvan je niet weet oftie wel werkt

zou dat passen?
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_34586018
dubbel
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  zondag 29 januari 2006 @ 21:18:23 #184
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34593865
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Weet inderdaad dat dat op E36 M3's ook gedaan is, maar of het op E46's past? E46 330i remmen worden ook wel vaker op E36's gezet dus wat dat betreft zou het kunnen.

Als je zoiets doet dan kan je er ook nog een spacer tussen steken past het misschien wel.
Probleem is dat de punten waar de stuurstang en draagarm vastzitten aan de "ashals"( zo noemt BMW dat op ETK, ding waar schijf, draagarm en stuurstang aan vastzitten ) te ver naar buiten liggen. De schijven van de 993 zijn dieper/hoger. Als je dus niet compenseert neemt de spoorbreedte toe, je hebt dus eigenlijk een anti-spacer nodig (als ik het goed begrepen heb)

Je kan het ook aan de ET waarden van de velgen zien, bij de 330, 47, dus een "vlak" wiel.
De velgen voor een 993 "buigen veel meer naar binnen", veel lagere ET waarde

Diameter van de schijven voor een standaard 993 is trouwens ook maar 300 mm, 330 heeft 325 mm Maar die Porsche klauwen zijn wel een stuk steviger dan die "simpele" E46 vuistdingen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34594277
quote:
Op zondag 29 januari 2006 08:51 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Anders bouw je deze weer ff op, is maar 5 keer over de kop gegaan. Gast kan echt niet rijden!:

http://cgi.ebay.com/ebaym(...)dZ1QQsspagenameZWDVW


[afbeelding]
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34594316
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:54 schreef yup het volgende:

[..]

Uhhh bij die M3 3.0 reken maaro p een revisie hoor...

Hij is wat robuuster dan de 3.2 dat zeker. Maar toch je moet op een revisie rekenen... Uiteraard hangt van de staat af. Dus zonder de auto zelf te zien, zonder c ompressie test weet je weinig...
mjah ik heb een E34 M5 3,8 gereden met 280k op de klok... ding liep als een klokje... t kan allemaal
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 29 januari 2006 @ 21:30:57 #187
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34594373
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef Youp het volgende:

[..]

sorry
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34614683
Heb m'n spoilert binnen



Linker auto, origineel M3 GT
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_34614746
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:28 schreef vwk het volgende:
Heb m'n spoilert binnen

[afbeelding]

Linker auto, origineel M3 GT 8)
Ik vond hem zonder mooier eerlijk gezegd
pi_34615210
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ik vond hem zonder mooier eerlijk gezegd
idd zeg
pi_34617951
shoarmabak met die spoiler....
pi_34618166
Valt wel mee... het is een OEM, geen autostyle winkelkarhandvat
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_34625156
Vind het ook geen mooie spoiler. Die van five aces heeft toch mn voorkeur maar het is een kwestie van smaak.
pi_34626371
JWD, heb jij trouwens een foto met al je BMW's erop?

Wel leuk om te zien vind ik
pi_34629312
Ik post wel pics als die erop zit
Kijkt toch een stuk anders en niet zo lomp als het nu lijkt

Eerst ff laten spuiten, to be continued dus
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_34631006
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef Tommeh het volgende:
Vind het ook geen mooie spoiler. Die van five aces heeft toch mn voorkeur maar het is een kwestie van smaak.
mijn idee
Hopeloos benzine verslaafd
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:31:45 #197
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_34729435
Hier JWD live vanuit Oostenrijk
De Autobahn was weer een feest, alleen erg jammer dat BMW nog steeds z'n auto's strict op 250 KMH (tellersnelheid) begrensd.
Op de GPS kwam ik niet eens verder dan 243.
Volgende upgrade dus, software van DMS en limiter removal .
Handeling in de sneeuw van de 535d is ook super... toch mis ik een beetje de 4x4 van de X5 hier
Het onderstaande plaatje kan ik jullie natuurlijk niet onthouden.
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:25:12 #198
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_34733705
Onlangs nog even het 'Duitse broertje' van mijn E21 opgehaald. Nu nog even een NL kenteken!

pi_34736802
* LoggedIn wil ook in een BMW rijden

vroeger had ik een buurman, die kocht elk jaar een nieuwe BMW maar tegen de tijd dat ik mn rijbewijs had overleed ie dus dat was dubbel zonde

achja.. nog een paar jaar.. met een beetje geluk ben ik dan piloot, en dan moet een BMW wel lukken
pi_34736869
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef JWD het volgende:
Hier JWD live vanuit Oostenrijk
De Autobahn was weer een feest, alleen erg jammer dat BMW nog steeds z\'n auto\'s strict op 250 KMH (tellersnelheid) begrensd.
Op de GPS kwam ik niet eens verder dan 243.
Volgende upgrade dus, software van DMS en limiter removal .
Handeling in de sneeuw van de 535d is ook super... toch mis ik een beetje de 4x4 van de X5 hier
Het onderstaande plaatje kan ik jullie natuurlijk niet onthouden.
[afbeelding]
vreemd... bij de 645 gaat de tellert toch wel tot 260... en dan gaat de toerenteller nog ietsie door en dan ineens *pof* houdt t op met trekken...
Hopeloos benzine verslaafd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')