Als ie goed rijdt/remt/stuurt en er zit nog een (groot deel van een)jaar APK op gewoon kopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:04 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik ga morgen ws bij een 318i kijken uit 1990 4 deurs
alleen dat ding blijkt dus al 3 ton weg te hebben... hij moet 600 euro kosten
elec raampjes, schuifdak, cv, airbag, stuurbekrachtiging.
is 3 ton echt te veel of kan die dat makkelijk hebbe
Vanochtend even bij mijn Porsche connectie langsgeweest, 993/993S schijven+ klauwen zouden prima passen, iig. met 18 inch velgen., ware het niet dat de ET-waarde totaal niet meer klopt. en dat is ook niet voldoende te compenseren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:10 schreef Five_Aces het volgende:
Mja ik weet er wel een aantal die met Zimmerman rijden en er verder totaal geen problemen mee hebben (onder E36 M3's straat gebruik en een enkele keer rondje nurburgring) Maar dat ze eerder kunnen scheuren bij zwaar gebruik staat wel vast. Je kan ook gegroefde nemen van oa stoptech, maar nadeel van gegroefd is dat de blokken iets harder slijten. Stoptech kost $ 118 per stuk volgens hun site.
In je eerdere post had je het over een 318i, dat is een 4 cylinderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:15 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ja dat is een 6 pitter, hij heeft tot november nog apk. zit NAP bij
o bedoelde je dat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ja jij hebt een 325, dat is de 6er, die zal er al minder moeite mee hebben denk ik met zulke kilometers
Dat is ook grote onzin, een 6 cylindertje leeft niet langer als een 4 hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ja jij hebt een 325, dat is de 6er, die zal er al minder moeite mee hebben denk ik met zulke kilometers
Anders bouw je deze weer ff op, is maar 5 keer over de kop gegaan. Gast kan echt niet rijden!:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:12 schreef Youp het volgende:
en ik mis t nu alen tenzij ik de lotto win is de kans dat ik er nog eens in een rij erg erg klein... mjah mn volgende stage periode misschien weer... maar daarna...?
Meer geld dan kunde!!quote:Op zondag 29 januari 2006 10:21 schreef minicooperS het volgende:
wat een debiel zeg!!! niet geraakt aan de voor of achterkant, alleen maar over de kop geslagen
En daar durft ie nog 15k voor te vragenquote:Op zondag 29 januari 2006 08:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Anders bouw je deze weer ff op, is maar 5 keer over de kop gegaan. Gast kan echt niet rijden!:![]()
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)dZ1QQsspagenameZWDVW
[afbeelding]
M5 blok kost bij BMW 19500 EUR ( in Duitsland)quote:Op zondag 29 januari 2006 11:50 schreef truSteh het volgende:
[..]
En daar durft ie nog 15k voor te vragen? Ik bied 500
knap van je dat je al precies weet wat er gebeurd is en daarom kunt zeggen dat hij niet kan rijden...quote:Op zondag 29 januari 2006 08:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Anders bouw je deze weer ff op, is maar 5 keer over de kop gegaan. Gast kan echt niet rijden!:![]()
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)dZ1QQsspagenameZWDVW
[afbeelding]
Waarom zou je zo een maximaal getunede blok nog meer gaan tunenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef ForumGek het volgende:
Kennis/klant van me gaat een M6 kopen, en dan nog wat tunen ofzo via BMW zodat er 525PK'tjes in zitten !! Wordt wel een gave bak dan, huidige A8 4.2FSI Quattro had ie al 3 jaar (demo-model) en vond het tijd voor iets anders
!
zeg dat tegen die RS4, RS6 knakkersquote:Op zondag 29 januari 2006 13:36 schreef yup het volgende:
[..]
Waarom zou je zo een maximaal getunede blok nog meer gaan tunen
Die kennis van je is gek, dat zegi k je alleen. Dat pk verschil merk je niet weet ik zeker.
Origineel laten die shit.
Uhhh dat zijn turbo blokjes.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
zeg dat tegen die RS4, RS6 knakkersMaarja die blokken zijn natuurlijk ook veel beter te tunen.
Weet inderdaad dat dat op E36 M3's ook gedaan is, maar of het op E46's past? E46 330i remmen worden ook wel vaker op E36's gezet dus wat dat betreft zou het kunnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vanochtend even bij mijn Porsche connectie langsgeweest, 993/993S schijven+ klauwen zouden prima passen, iig. met 18 inch velgen., ware het niet dat de ET-waarde totaal niet meer klopt. en dat is ook niet voldoende te compenseren.
Jammer, want dat was volgens mij een redelijk betaalbare (gereviseerde 993 klauwen ong 100 ex per stuk) en stoere oplossing geweest.
Ik ga mij verder in de materie verdiepen, anders maar ff een M3 setje klauwen regelen
Als die al passen
Moet toch iets met je geldquote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef yup het volgende:
[..]
Uhhh dat zijn turbo blokjes.
Een M5 V10 is een tot de "edge" getunede V10 die 8000+ rpm kan draaien...
Een RS6 is een V8 met 2 turbo's erop. Dat kan oma op rollator nog tunen
Doe mij ook een 4.2 FSI blok van 3 jaar oud!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef ForumGek het volgende:
Kennis/klant van me gaat een M6 kopen, en dan nog wat tunen ofzo via BMW zodat er 525PK'tjes in zitten !! Wordt wel een gave bak dan, huidige A8 4.2FSI Quattro had ie al 3 jaar (demo-model) en vond het tijd voor iets anders
!
Uhhh bij die M3 3.0 reken maaro p een revisie hoor...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Doe mij ook een 4.2 FSI blok van 3 jaar oud!.
De eerste Audi met 4.2 FSI is de RS4 van afgelopen jaar en nu in de Q7.
ff wat anders, heb een E36 M3 3.0 te koop zien staan, is dat blok nog betrouwbaar met 193k op de teller?
link naar auto in kwestie
Ze klinken ook wel lekker..corvette van afgelopen jaarquote:Op zondag 29 januari 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
tof zeg, dat je wel eens dikke auto's mag bekijken
op zich zoek ik nog zo'n blokkie voor mijn E30, maar ik vind deze te prijzig, zeker voor 1 waarvan je niet weet oftie wel werktquote:Op zondag 29 januari 2006 08:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Anders bouw je deze weer ff op, is maar 5 keer over de kop gegaan. Gast kan echt niet rijden!:![]()
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)dZ1QQsspagenameZWDVW
[afbeelding]
Probleem is dat de punten waar de stuurstang en draagarm vastzitten aan de "ashals"( zo noemt BMW dat op ETK, ding waar schijf, draagarm en stuurstang aan vastzittenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Weet inderdaad dat dat op E36 M3's ook gedaan is, maar of het op E46's past? E46 330i remmen worden ook wel vaker op E36's gezet dus wat dat betreft zou het kunnen.
Als je zoiets doet dan kan je er ook nog een spacer tussen steken past het misschien wel.
quote:Op zondag 29 januari 2006 08:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Anders bouw je deze weer ff op, is maar 5 keer over de kop gegaan. Gast kan echt niet rijden!:![]()
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)dZ1QQsspagenameZWDVW
[afbeelding]
mjah ik heb een E34 M5 3,8 gereden met 280k op de klok... ding liep als een klokje... t kan allemaalquote:Op zondag 29 januari 2006 13:54 schreef yup het volgende:
[..]
Uhhh bij die M3 3.0 reken maaro p een revisie hoor...
Hij is wat robuuster dan de 3.2 dat zeker. Maar toch je moet op een revisie rekenen... Uiteraard hangt van de staat af. Dus zonder de auto zelf te zien, zonder c ompressie test weet je weinig...
Ik vond hem zonder mooier eerlijk gezegdquote:Op maandag 30 januari 2006 15:28 schreef vwk het volgende:
Heb m'n spoilert binnen
[afbeelding]
Linker auto, origineel M3 GT 8)
idd zegquote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vond hem zonder mooier eerlijk gezegd![]()
![]()
![]()
mijn ideequote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef Tommeh het volgende:
Vind het ook geen mooie spoiler. Die van five aces heeft toch mn voorkeur maar het is een kwestie van smaak.
vreemd... bij de 645 gaat de tellert toch wel tot 260... en dan gaat de toerenteller nog ietsie door en dan ineens *pof* houdt t op met trekken...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef JWD het volgende:
Hier JWD live vanuit Oostenrijk
De Autobahn was weer een feest, alleen erg jammer dat BMW nog steeds z\'n auto\'s strict op 250 KMH (tellersnelheid) begrensd.
Op de GPS kwam ik niet eens verder dan 243.
Volgende upgrade dus, software van DMS en limiter removal.
Handeling in de sneeuw van de 535d is ook super... toch mis ik een beetje de 4x4 van de X5 hier
Het onderstaande plaatje kan ik jullie natuurlijk niet onthouden.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |