quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:23 schreef MasonsApron het volgende:
Ik scoorde afgelopen keren aardig hoog met die iq test. Maar dat hoofdrekenen met darten kan ik niet zo snel. Einde theorie
Wil je daadwerkelijk jezelf voor lul zetten? Ga gerust je gang met argumenten. Die IQ test moet je sowieso niet serieus nemen dat weet iedereen. Je score bij een ECHTE iq test is afhankelijk van zoveel factoren, zelfs een slechte nacht slapen van 3 dagen ervoor is van invloed. Plus dat er veel te weinig vragen worden gesteld voor een sluitend resultaat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]![]()
Wil je daadwerkelijk dat ik nog even argumenten gaan typen om je gezwam onderuit te halen?
denk dat het niet nodig is.
slecht geslapen, uiteraardquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Casparovvv het volgende:
138 hier.
hmm, ik weet niet of ik blij ben met een score van 152, gaat ten koste van mijn sociale contacten enzoquote:
Ik dacht eerst dat het een acteur was en later in de test een vraag over zou komen. Ik heb daarom ook maar op alle details van "het" geletquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:29 schreef Casparovvv het volgende:
Mijn god, er zitten gothics in de studio. Zelfs een goth-travestiet in het roze
Voor elke goede vraag kreeg je 1 punt. Die dan optellen en in een tabel kijken waarin je afhankelijk van je leeftijd je IQ kon aflezen. Zal wel ergens op bnn.nl staan ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Nachtdier het volgende:
Wat was de puntentelling. Die heb ik even gemist...
120 - 130 HBO + / Universitairquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |