quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:23 schreef MasonsApron het volgende:
Ik scoorde afgelopen keren aardig hoog met die iq test. Maar dat hoofdrekenen met darten kan ik niet zo snel. Einde theorie
Wil je daadwerkelijk jezelf voor lul zetten? Ga gerust je gang met argumenten. Die IQ test moet je sowieso niet serieus nemen dat weet iedereen. Je score bij een ECHTE iq test is afhankelijk van zoveel factoren, zelfs een slechte nacht slapen van 3 dagen ervoor is van invloed. Plus dat er veel te weinig vragen worden gesteld voor een sluitend resultaat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]![]()
Wil je daadwerkelijk dat ik nog even argumenten gaan typen om je gezwam onderuit te halen?
denk dat het niet nodig is.
slecht geslapen, uiteraardquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Casparovvv het volgende:
138 hier.
hmm, ik weet niet of ik blij ben met een score van 152, gaat ten koste van mijn sociale contacten enzoquote:
Ik dacht eerst dat het een acteur was en later in de test een vraag over zou komen. Ik heb daarom ook maar op alle details van "het" geletquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:29 schreef Casparovvv het volgende:
Mijn god, er zitten gothics in de studio. Zelfs een goth-travestiet in het roze
Voor elke goede vraag kreeg je 1 punt. Die dan optellen en in een tabel kijken waarin je afhankelijk van je leeftijd je IQ kon aflezen. Zal wel ergens op bnn.nl staan ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Nachtdier het volgende:
Wat was de puntentelling. Die heb ik even gemist...
120 - 130 HBO + / Universitairquote:
Bron?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:08 schreef Jajong het volgende:
Van deze test moet je 10 a 15 punten aftrekken en dan heb je je echte IQ.
Wat denk je ervan dat de test TE gemakkelijk was?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Handschoen het volgende:
Toevallig dat iedereen die hier post 130+ heeft terwijl het gemiddelde 100 is.
Dus wij zijn met zijn allen heel slim, of de mensen op Fok zijn slim (optie 3 = heel veel dartkijkers)
Ik denk dat het gemiddelde bijgesteld moet worden naar 110-120quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Handschoen het volgende:
Dus wij zijn met zijn allen heel slim, of de mensen op Fok zijn slim (optie 3 = heel veel dartkijkers)
Kneuzen posten hier natuurlijk geen score.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Handschoen het volgende:
Geeft meteen aan dat je geen fuck hebt aan IQ cijfers vandaag de dag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Handschoen het volgende:
ach het was wel weer duidelijk BNN nivo: zijn vrouwen met een borstvergroting dommer dan vrouwen zonder borstvergroting, en nog meer van die flauwekul vergelijkingen. Ik was gelukkig hard aan het werk en ging het meeste langs me heen, maar triest was het wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef Cynix ® het volgende:
En hoewel ik een eind boven de 120 zat kijk ik de volgende keer weer gewoon naar het darten, eigenlijk veel boeiender.
Terwijl 60% van de schoolkids in NL op het VMBO zit? Dacht 't niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:09 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde bijgesteld moet worden naar 110-120![]()
Da's altijd. Kijk maar naar topics over de CITO-toets waarin iedereen 550 heeft. Toegeven dat je gewoon Havo-hersenen (of lager) hebt is echt een schande geloof ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:22 schreef Seneca het volgende:
Statistisch gezien is het wel een interessante anomalie dat heel Fok! boven het gemiddelde van 100 blijkt te zitten
Ja, maar statistisch gezien is dat dus onmogelijk. Dus kun je er vanuit gaan dat een groot deel hier op Fok! uit zijn nek kletst.quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:56 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Da's altijd. Kijk maar naar topics over de CITO-toets waarin iedereen 550 heeft.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:57 schreef Roolio het volgende:
Hoe hebben die gothics en die aap enzo gescoord?
Dat moet ook wel, anders zouden er wel heel veel (bijna) hoogbegaafden rondlopen in NL.quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:57 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja, maar statistisch gezien is dat dus onmogelijk. Dus kun je er vanuit gaan dat een groot deel hier op Fok! uit zijn nek kletst.
dan heeft ze zeker gespiektquote:
Wel lullig voor die aap, dat-ie lager scoort dan Kellyquote:Op donderdag 12 januari 2006 06:58 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Goths aardig, boven de vuilnismannen en (net als vuilnismannen) boven de 100 gemiddeld, aap 75 (BB-Kelly vorig jaar 77).
De eerste 'EQ'-roeper heeft zich gemeld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef Lamon het volgende:
Ze zouden beter eens een fatsoenlijke EQ test kunnen maken.
Het huidige gemiddelde IQ ligt dan ook een aantal punten boven de 100, maar goed, de scores van FOK! liggen hier nog steeds ruim boven. Opmerkelijk, want een gemiddelde post op het forum komt niet hoger dan het niveau Kelly.quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:22 schreef Seneca het volgende:
Statistisch gezien is het wel een interessante anomalie dat heel Fok! boven het gemiddelde van 100 blijkt te zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |