quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:23 schreef MasonsApron het volgende:
Ik scoorde afgelopen keren aardig hoog met die iq test. Maar dat hoofdrekenen met darten kan ik niet zo snel. Einde theorie
Wil je daadwerkelijk jezelf voor lul zetten? Ga gerust je gang met argumenten. Die IQ test moet je sowieso niet serieus nemen dat weet iedereen. Je score bij een ECHTE iq test is afhankelijk van zoveel factoren, zelfs een slechte nacht slapen van 3 dagen ervoor is van invloed. Plus dat er veel te weinig vragen worden gesteld voor een sluitend resultaat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]![]()
Wil je daadwerkelijk dat ik nog even argumenten gaan typen om je gezwam onderuit te halen?
denk dat het niet nodig is.
slecht geslapen, uiteraardquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Casparovvv het volgende:
138 hier.
hmm, ik weet niet of ik blij ben met een score van 152, gaat ten koste van mijn sociale contacten enzoquote:
Ik dacht eerst dat het een acteur was en later in de test een vraag over zou komen. Ik heb daarom ook maar op alle details van "het" geletquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:29 schreef Casparovvv het volgende:
Mijn god, er zitten gothics in de studio. Zelfs een goth-travestiet in het roze
Voor elke goede vraag kreeg je 1 punt. Die dan optellen en in een tabel kijken waarin je afhankelijk van je leeftijd je IQ kon aflezen. Zal wel ergens op bnn.nl staan ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Nachtdier het volgende:
Wat was de puntentelling. Die heb ik even gemist...
120 - 130 HBO + / Universitairquote:
Bron?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:08 schreef Jajong het volgende:
Van deze test moet je 10 a 15 punten aftrekken en dan heb je je echte IQ.
Wat denk je ervan dat de test TE gemakkelijk was?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Handschoen het volgende:
Toevallig dat iedereen die hier post 130+ heeft terwijl het gemiddelde 100 is.
Dus wij zijn met zijn allen heel slim, of de mensen op Fok zijn slim (optie 3 = heel veel dartkijkers)
Ik denk dat het gemiddelde bijgesteld moet worden naar 110-120quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Handschoen het volgende:
Dus wij zijn met zijn allen heel slim, of de mensen op Fok zijn slim (optie 3 = heel veel dartkijkers)
Kneuzen posten hier natuurlijk geen score.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Handschoen het volgende:
Geeft meteen aan dat je geen fuck hebt aan IQ cijfers vandaag de dag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:07 schreef Handschoen het volgende:
ach het was wel weer duidelijk BNN nivo: zijn vrouwen met een borstvergroting dommer dan vrouwen zonder borstvergroting, en nog meer van die flauwekul vergelijkingen. Ik was gelukkig hard aan het werk en ging het meeste langs me heen, maar triest was het wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef Cynix ® het volgende:
En hoewel ik een eind boven de 120 zat kijk ik de volgende keer weer gewoon naar het darten, eigenlijk veel boeiender.
Terwijl 60% van de schoolkids in NL op het VMBO zit? Dacht 't niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:09 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde bijgesteld moet worden naar 110-120![]()
Da's altijd. Kijk maar naar topics over de CITO-toets waarin iedereen 550 heeft. Toegeven dat je gewoon Havo-hersenen (of lager) hebt is echt een schande geloof ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:22 schreef Seneca het volgende:
Statistisch gezien is het wel een interessante anomalie dat heel Fok! boven het gemiddelde van 100 blijkt te zitten
Ja, maar statistisch gezien is dat dus onmogelijk. Dus kun je er vanuit gaan dat een groot deel hier op Fok! uit zijn nek kletst.quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:56 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Da's altijd. Kijk maar naar topics over de CITO-toets waarin iedereen 550 heeft.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:57 schreef Roolio het volgende:
Hoe hebben die gothics en die aap enzo gescoord?
Dat moet ook wel, anders zouden er wel heel veel (bijna) hoogbegaafden rondlopen in NL.quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:57 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja, maar statistisch gezien is dat dus onmogelijk. Dus kun je er vanuit gaan dat een groot deel hier op Fok! uit zijn nek kletst.
dan heeft ze zeker gespiektquote:
Wel lullig voor die aap, dat-ie lager scoort dan Kellyquote:Op donderdag 12 januari 2006 06:58 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Goths aardig, boven de vuilnismannen en (net als vuilnismannen) boven de 100 gemiddeld, aap 75 (BB-Kelly vorig jaar 77).
De eerste 'EQ'-roeper heeft zich gemeld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef Lamon het volgende:
Ze zouden beter eens een fatsoenlijke EQ test kunnen maken.
Het huidige gemiddelde IQ ligt dan ook een aantal punten boven de 100, maar goed, de scores van FOK! liggen hier nog steeds ruim boven. Opmerkelijk, want een gemiddelde post op het forum komt niet hoger dan het niveau Kelly.quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:22 schreef Seneca het volgende:
Statistisch gezien is het wel een interessante anomalie dat heel Fok! boven het gemiddelde van 100 blijkt te zitten
Misschien had ie zijn dag niet.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel lullig voor die aap, dat-ie lager scoort dan Kelly
Onder de 110 wordt niet gezegd want dan wordt je op Fok! gewoon uitgemaakt voor domme vmbo-kneus en nog meer. Zo verheven voelen sommige users zich wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:12 schreef Seneca het volgende:
Echt iedereen hier op Fok! heeft minimaal 120 lijkt het wel. Ik ben nog niemand tegengekomen die een IQ lager dan 100 had. Je zou bijna gaan zeggen dat die test niet goed genormaliseerd is ofzo.
Kut he, als je ziet dat je IQ onder de 80 uitvalt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:33 schreef Frollo het volgende:
Pff, laat maar
Dan komt m'n baas weer binnen, dan gaat de virusscanner weer opzichtig lopen updaten...
Nou kijk, voor die vragen over Vet Hard moest je het geluid aanzetten en dat kan niet hier op mijn werk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kut he, als je ziet dat je IQ onder de 80 uitvalt! [afbeelding]
Dat zal het zijn! Die link had ik bij mezelf nou nooit gelegd. Wat een verfrissende invalshoek.quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:59 schreef chibibo het volgende:
De eerste 'EQ'-roeper heeft zich gemeld.
Ik kan me niet onttrekken aan het gevoel dat het hele EQ-gebeuren in het leven is geroepen als zoethoudertje voor de domkoppen in de samenleving, zodat zij eindelijk ook een testje hebben waar ze hoog op scoren.
johquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:12 schreef Seneca het volgende:
Je zou bijna gaan zeggen dat die test niet goed genormaliseerd is ofzo.
Begin eens op www.bnn.nlquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:01 schreef freecell het volgende:
staat dat ding ook ergens online? Kan hem niet vinden
En hoe wil je sociale vaardigheden gaan meten? Wat zijn je eikpunten? Het aantal seconden dat iemand er over doet om een gevat antwoord te geven op een denigrerende opmerking? Bovendien is de norm van sociale omgangsvormen sterk regio- c.q. cultuurafhankelijk. Krijgt een Japanner die een EQ-test in Duitsland maakt dan een lagere score, omdat hij een buiging maakt in plaats van een hand geeft?quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:49 schreef Lamon het volgende:
Ik, en de vele mensen met mij die ervaringswijs de indruk hebben gekregen dat het een belangrijk meetpunt zou kunnen zijn, niet alleen voor sociale omgang, maar ook voor werkgerelateerde contacten, presentatiekwaliteiten en tal van andere zaken zijn gewoon simpelweg gefrustreerd over ons lage IQ. Heel doortastend van je.
Of de vloer.quote:Als ze ooit een fatsoenlijke EQ test verzinnen, gaat jouw score vast door het dak.
Serieus? heb je heeeeeeeeeeeeel slecht geslapen, of heeeeeeeeeeel veel gedronken of parkinson?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:25 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb m net online gedaan en kwam uit op 78.
Er klopt iets niet aan die testiedereen hier scoort vet hoog behalve ik.
Of jij bent als enige zo stom om je daadwerkelijke resultaat te posten. Wat wil je met een IQ van 78quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:25 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb m net online gedaan en kwam uit op 78.
Er klopt iets niet aan die testiedereen hier scoort vet hoog behalve ik.
Wat gemeen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef Seneca het volgende:
[..]
Of jij bent als enige zo stom om je daadwerkelijke resultaat te posten. Wat wil je met een IQ van 78
Ach, dankzij mensen zoals jij kunnen wij, rocket scientists, ff lekker scoren hier terwijl het gemiddelde toch mooi op 100 blijft. Ook best wel nuttig dus.quote:
Ik zit niet onder de 100 hoor. En wie zegt dat ik geen rocket scientist ben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, dankzij mensen zoals jij kunnen wij, rocket scientists, ff lekker scoren hier terwijl het gemiddelde toch mooi op 100 blijft. Ook best wel nuttig dus.
Rocket scientists scoren nooit keilaag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:28 schreef TC03 het volgende:
En wie zegt dat ik geen rocket scientist ben.
Nou.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Rocket scientists scoren nooit keilaag.
Ik zat te blowen tijdens de test!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:22 schreef rthls het volgende:
Het gemiddelde kan niet naar de 110-120, want dat zou dan automatisch weer 100 worden
En blowers tweede!!! Je kunt beter stoned zijn, hehe
Ik denk het het volgende het eerder verklaarT: mensen die niet relatief hoog scoren, zullen hier geen reactie plaatsen en zo lijkt het alsof hier alleen maar slimme mensen komen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zat te blowen tijdens de test!![]()
Het valt me wel op dat de intelligentie van de gemiddelde Fok! user enorm hoog ligt..
Dat verklaard al die bagger topics!![]()
Daar komen toch die paar punten die jij meer dan mij scoorde mooi van pas!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:00 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Ik denk het het volgende het eerder verklaarT: mensen die niet relatief hoog scoren, zullen hier geen reactie plaatsen en zo lijkt het alsof hier alleen maar slimme mensen komen?
Just a suggestion.:)
Als je de test online doet is dat filmpje al helemaal niet te volgenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik had 119.
Moet erbij zeggen dat het helemaal misging bij het 'Vet Hard'filmpje: ik wist geen enkele vraag
Oh 'k dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je de test online doet is dat filmpje al helemaal niet te volgen
Wat zijn dat nou voor voorbeelden?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
En hoe wil je sociale vaardigheden gaan meten? Wat zijn je eikpunten? Het aantal seconden dat iemand er over doet om een gevat antwoord te geven op een denigrerende opmerking? Bovendien is de norm van sociale omgangsvormen sterk regio- c.q. cultuurafhankelijk. Krijgt een Japanner die een EQ-test in Duitsland maakt dan een lagere score, omdat hij een buiging maakt in plaats van een hand geeft?
Het idee van meetbare intelligentie is twijfelachtig, maar aan EQ hecht ik nog minder waarde.
Alsof cijfertjes iets zegt over intelligentie; dat zegt meer iets over dat je goed kan leren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:19 schreef StefanP het volgende:
Ik heb die test niet gezien, maar via de TV een IQ test afnemen? Dat zal wel goed gaan ja... ik geloof dan ook niets van de uitslagen. Iedereen met z'n 130... right
* kijkt naar z'n diploma's en cijferlijsten en lacht hard om die prutstestjes
Ja ach, zo verschrikkelijk moeilijk was die test niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:19 schreef StefanP het volgende:
Ik heb die test niet gezien, maar via de TV een IQ test afnemen? Dat zal wel goed gaan ja... ik geloof dan ook niets van de uitslagen. Iedereen met z'n 130... right
* kijkt naar z'n diploma's en cijferlijsten en lacht hard om die prutstestjes
indd, met een vraag als wat voor een trui had "huppeldepup" aan. Mijn eerste vraag, hmmm wie zullen ze bedoelen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je de test online doet is dat filmpje al helemaal niet te volgen
Jepquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs een eenvoudige smilie hanteren kan voor sommigen al een hele opgave zijn.
Alsof je daar een nerd voor moet zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:43 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Jepik ben dan ook niet zo'n nerd.
Gelukkig niet.
Zoals ik al zei, gelukkig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:31 schreef DR878 het volgende:
[..]
Alsof je daar een nerd voor moet zijn...
neen...
Dán ben je echt stóm
whehehe pwndquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, gelukkig.
Btw kan ik er wat aan doen dat hij de toetsencombinatie niet herkent?
Whatever dit is te stompzinnig om een discussie over te voeren.
Als je zo doorgaat ben je binnen 10 jaar de nieuwe Einstein! En na nog eens 10 jaar is je IQ gelijk aan dat van de gemiddelde Amerikaanse seriemoordenaar!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:10 schreef Nenootje het volgende:
128.
Twee jaar geleden met de IQ-test op de VRT had ik nog 112. Gaat wel goed zo.
Door alle inflatie ligt de VMBO-kneus-kwalificatielimiet inmiddels rond de 120. Onnodig om te zeggen dat ik daar uiteraard ver boven zit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:18 schreef Coencordia het volgende:
Onder de 110 wordt niet gezegd want dan wordt je op Fok! gewoon uitgemaakt voor domme vmbo-kneus en nog meer. Zo verheven voelen sommige users zich wel.
Oefenopgave.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
En bij de online aanvraag veranderde na het verstrijken van de tijd spontaan een van mijn antwoorden bij de spreekwoorden![]()
Maar voor de rest ben ik uitermate tevreden
nee, nee dat was geen oefenopgave....quote:
Die kikkers, vissen en zebra vond ik me een partij achterlijke vragen... daar ben ik ook veel de mist ingegaan denk ik. Die rekensommen waren dan weer bespottelijk makkelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:40 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik had hem woensdag ook gedaan. 123. Vooral verpest met die kikker en die zebra.Ik zou trouwens geen waarde hechten aan die test. Vorig jaar had ik iets van 115 en jaar daarvoor net iets boven de 130. Lekker betrouwbaar!
![]()
Heb toch echt VWO gedaan met m'n score van 117.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Door alle inflatie ligt de VMBO-kneus-kwalificatielimiet inmiddels rond de 120. Onnodig om te zeggen dat ik daar uiteraard ver boven zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |