Hoihoi!
Alles gaat hier goed. We zijn op advies van het cb volledig overgestapt op Friso Comfort, sinds gisteren. Volgens hun kun je na 2 weken weten of het “werkt”.
Kim heeft nu wel veel last van slijm, daar valt vast niks tegen te doen. Ze heeft dan ook af en toe een slijm/melk kwijl.
We gaan morgen naar de ha toe. Voor Kim, omdat ze voor haar benauwdheid/astma op controle moet en voor mij om de hechtingen en het vloeien te checken. Ik heb nu al een paar dagen buikpijn en volgens mij is het geen ongesteldheid.
Kim slaapt de laatste dagen door! Erg lekker, maar ik ga er voor de zekerheid maar niet vanuit dat het zo blijft.
Een rare vraag misschien, maar als ik Kim een slaapzakje aan doe, moet ze dan de dikke, of de dunne? Want 1 vriendin zegt de dikke, omdat het winter is, maar de ander zegt een dunne. Omdat je de dikke in de lente/zomer alleen aandoet en dan verder geen lakentje. We hebben het nog niet geprobeerd, maar we hebben er een aantal (nog wel ff de maat checken natuurlijk) en het lijkt ons wel wat.
Overigens staat de verwarming altijd aan, omdat dit een oud, tochtig huis is. ’s Nachts staat hij op 15/16.
We hebben Kim afgelopen maandag nog laten wegen en ze was bijna 500 gram aangekomen en 2 cm gegroeid in 2 weken! Dat gaat dus goed. Gelukkig lag Djeez nog niet in het ziekenhuis, zodat hij mooi mee kon! Kim heeft het aankleedkussen er nog onder geplast en ook nog een beetje op zijn jas.
Kim brabbelt sinds een paar dagen heel lief en ze kan ook al heel mooi met een big smile lachen! Maar zie dat maar eens op de foto te krijgen…
Ik ga weer naar mijn huilende meisje toe, dan kan Djeez nog ff op de pc!